در صورت امکان تصویربرداری راه دور

تاج : مسابقات فوتبال بانوان را پخش می‌کنیم

نایب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ در حاشیه قرعه‌کشی هفتمین دوره لیگ برتر فوتبال بانوان صحبت‌هایی کرد.
يکشنبه، 19 مرداد 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
تاج : مسابقات فوتبال بانوان را پخش می‌کنیم

نایب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ در حاشیه قرعه‌کشی هفتمین دوره لیگ برتر فوتبال بانوان صحبت‌هایی کرد.
 
به گزارش راسخون به نقل از سایت سازمان لیگ، مهدی تاج درباره اهمیت ورزش بانوان اظهار داشت: با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری و توجه ایشان به ورزش بانوان، این بخش از جامعه باید حضور جدی در مسابقات ورزشی داشته باشند.
 
تاج در زمینه پخش مسابقات فوتبال بانوان گفت: اگر امکان پخش مسابقات با استفاده از تصویربرداری راه دور باشد، ما این مسابقات را پخش می‌کنیم، البته این موضوع باید به تایید شورای عالی سیما برسد.
 
وی افزود: امسال هزینه‌های ناظرین و داوران  رقابت‌ها بر عهده سازمان لیگ گذاشته شده  که ما سعی داریم در اسرع وقت این هزینه‌ها را پرداخت کنیم. همچنین ناظران و داوران بازی، باید حتی المقدور از مناطق نزدیک به محل برگزاری مسابقه انتخاب شوند.
 
تاج در ادامه گفت: ما از زحمات دکتر شجاعی، رئیس کمیته بانوان، در زمینه فوتبال بانوان تشکر می‌کنیم چرا که ما سیاست‌های کمیته بانوان را اجرا می‌کنیم.
 
رئیس سازمان لیگ ادامه داد: ما با بی‌نظمی در برگزاری مسابقات مخالفیم و مسابقات باید سر ساعت مقرر انجام شود و اگر تیمی در مسابقه‌ای حاضر نشد ما با آن تیم برخورد می‌کنیم، لیگ 6 تیمی پایدار و منظم، بهتر از لیگ 16 تیمی ناپایدار است.
 
وی در پایان گفت: ما امسال در لیگ برتر جوانگرایی کرده‌ایم، فوتبال بانوان هم باید جوان شود، همچنین باید تیم‌های بیشتری در لیگ بانوان حضور پیدا کنند.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.