بعد از سقوط هواپیمای آنتونوف 140؛

خلیلیان : به ما گفتند این هواپیما باید ساعت 7 صبح پرواز کند

مدیرعامل باشگاه سپاهان اعلام کرد این پرواز از اصفهان هم ساعت 7 صبح و به خاطر فشار هوا پرواز می‌کند. وی همچنین گفت : آنها به ما اعلام کردند تعداد مسافران را هم کاهش دهید؛ آنهم به دلیل مسائل فنی.
دوشنبه، 20 مرداد 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
خلیلیان : به ما گفتند این هواپیما باید ساعت 7 صبح پرواز کند

مدیرعامل باشگاه سپاهان اعلام کرد این پرواز از اصفهان هم ساعت 7 صبح و به خاطر فشار هوا پرواز می‌کند. وی همچنین گفت : آنها به ما اعلام کردند تعداد مسافران را هم کاهش دهید؛ آنهم به دلیل مسائل فنی.
 
به گزارش راسخون به نقل از مهر، هواپیمای مدل 140 آنتونوف شرکت هواپیمایی سپاهان یکشنبه صبح سقوط کرد که منجر فوت 38 نفر از هموطنان‌مان شد. این همان پروازی بود که تیم سپاهان اصفهان برای دیدار با گسترش فولاد و سفر به تبریز از آن استفاده کرده بود.
 
مهرزاد خلیلیان در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد سقوط هواپیمای 140 سپاهان و اخبار مطرح شده در مورد اینکه اعضای تیم فوتبال این باشگاه چند روز پیش با همین هواپیما سفر کردند، ضمن بیان مطلب فوق گفت: بنده در ابتدا باید آرزوی مغفرت برای درگذشتگان این حادثه و صبر به خانواده آنها داشته باشیم. همچنین آرزوی عبرت برای خودمان داریم و اینکه تا چه زمانی شاهد باشیم این مسائل دانشمندان، قهرمانان و حتی ملت ایران را تحت خطر قرار دهند.
 
وی با بیان اینکه این اتفاقات ریسک برای سرمایه‌های انسانی بوده که بالاتر از آنها نیست، افزود: جان نعمتی خداوندی است، هرچند سرنوشت، قسمت و حادثه هم در بعضی اتفاقات دخیل است اما عقل، هوش، درک و عزت ایرانی‌مان کجا رفته که حاضریم تا این اندازه ریسک کرده و بعد بگوییم اشتباه کرده‌ایم.
 
مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان با بیان اینکه از مسئولان وزارتخانه‌های مربوطه، وزارت راه‌ و ترابری، نمایندگان مجلس محترم می‌خواهم نسبت به اصل این قضیه ورود کنند، خاطرنشان کرد: مهم نیست ورزشکاران باشگاه سپاهان در این پرواز بودند یا خیر زیرا چه فرقی بین نفرات باشگاه ما با سایر ورزشکاران و مردم وجود دارد. این افسوس و آه ماست که از این حادثه باقی مانده است.
 
وی اضافه کرد: در این مدت تنها دو بار، یک بار در سفر به کرمان و بار دیگر در مسافرت تبریز از این خط هوایی استفاده کردیم آن هم به خاطر قیمت مناسب. البته اینکه نام این پرواز سپاهان است، ربطی به باشگاه و کارخانه ندارد زیرا شرکت‌های دیگری مانند نفت و سیمان سپاهان هم هستند که پسوند سپاهان دارند.
 
خلیلیان با تاکید بر اینکه آنها سپاهان ایر هستند که برای هواپیماسازی ایران است، تصریح کرد: کسانی در گذشته‌های دور تصمیم بر این گرفته شد که چون ما در همه زمینه‌ها خودکفا شده‌ایم، در حوزه هواپیماسازی هم به استقلال برسیم اما من نمی‌دانم معنی این خودکفایی چیست؟ تنها تقاضای رسیدگی به این موضوع را داریم.
 
وی در مورد اینکه آیا این موضوع به شما اعلام شد که این هواپیما نباید بعد از ساعت 8 صبح پرواز کند، گفت: به ما اعلام کردند باید ساعت 7 صبح از اصفهان پرواز کنید، آنهم به خاطر فشار هوا. همچنین گفتند تعداد مسافران را هم کاهش دهید؛ آنهم به دلیل مسائل فنی. ما کارشناس نیستیم و این مسائل را نمی‌دانیم. این شرایطی بود که آنها گذاشتند و ما هم طبق قرارداد آن را قبول کردیم.
 
مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان همچنین گفت: به خاطر قیمت، وفاداری، پرسنل پاک، خالص و مهربان ما این پرواز را انتخاب کردیم. حتی خلبان پرواز هم به ما گفت در این بازی حتما پیروز شوید و ما هم مقابل گسترش تبریز به پیروزی رسیدیم و با سلامت به اصفهان برگشتیم.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.