چمن ورزشگاه انقلاب بلند است

جلالی : زود است در مورد مدعیان قهرمانی صحبت شود

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت : زود است در مورد مدعیان قهرمانی صحبت کنیم.
چهارشنبه، 22 مرداد 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
جلالی : زود است در مورد مدعیان قهرمانی صحبت شود

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت : زود است در مورد مدعیان قهرمانی صحبت کنیم.
 
به گزارش راسخون به نقل از سایت سایپا، مجید جلالی در نشست خبری قبل از دیدار این تیم با گسترش فولاد تبریز اظهار کرد: به دنبال کسب 3 امتیاز در این مسابقه هستیم.
 
وی با اشاره به بازی اول این تیم در مقابل نفت مسجد سلیمان تصریح کرد: گرمای هوا و کیفیت بد زمین باعث افت بازی شد و تیم سایپا نتوانست بازی خوبی در نخستین دیدار خود داشته باشد.
 
سرمربی تیم سایپا در مورد نمایش این تیم در بازی با تیم پیکان گفت: در بازی دوم در مقابل پیکان توانستیم نواقص خود را برطرف کنیم و این امیدواری وجود دارد که بتوانیم در بازی فردا بازی بهتری ارائه دهیم.
 
وی در مورد انگیزه بازیکنان تیم سایپا در مقابل گسترش فولاد افزود: بچه‌ها در این هفته برای کسب تمام امتیازات از هفته‌های قبل مصمم‌تر هستند.
 
جلالی در مورد وجود نداشتن مهاجم تمام‌کننده در این تیم گفت: برای این موضوع نیز تمرین‌هایی انجام شده و در مورد تیم گسترش فولاد نیز بر روی نقاط قوت و ضعف این تیم کار کرده‌ایم و هدف ما کسب 3 امتیاز در این دیدار است و شناخت ما به اندازه دو بازی است که گسترش فولاد انجام داده است.
 
سرمربی تیم سایپا در مورد کیفیت تیم سایپا گفت: تیم در حال خوب بازی کردن است و همه شاهد بودند که مقابل پیکان 12 موقعیت خلق شد که 6 موقعیت آن تک به تک بود.
 
وی در مورد مصدومین و محرومین بازی در مقابل گسترش فولاد خاطرنشان کرد: تنها بازیکن مصدوم ما در این دیدار روزبه شاه‌علی‌دوست است که 2 تا 3 هفته زمان نیاز دارد که به شرایط بازی برگردد اما کاوه رضایی که جزو مصدومین ما بوده رسیده و آسیب‌دیدگی ندارد.
 
جلالی در پاسخ به این سوال که نظر شما در مورد مدعیان قهرمانی در این فصل لیگ برتر چیست، گفت: با گذشت 2 هفته از شروع بازی‌ها اظهارنظر در مورد قهرمانی زود است چون جدول از هفته هشتم به بعد شکل می‌گیرد.
 
وی بیان کرد: به نظر می‌رسد بازی‌ها مقداری با کیفیت‌تر شده و برخی تیم‌ها با کیفیت‌تر از قبل بازی می‌کنند.
 
سرمربی تیم سایپا در مورد چمن ورزشگاه انقلاب کرج گفت: چمن ورزشگاه انقلاب کرج مقداری بلند است و همه شاهد بودند که در دیدار نفت مسجدسلیمان انرژی مضاعفی از این تیم گرفت که این تیم در بازی بعد در خانه پذیرای شکست از پدیده مشهد شد. با مسئول زمین چمن ورزشگاه انقلاب کرج در مورد این موضوع صحبت کردم و قرار شد تا جایی که ممکن است چمن کوتاه شود.
 
وی در مورد به‌کارگیری بازیکنان جوان و بومی در تیم سایپا بیان کرد: ترابی و علیزاده بازیکنان 18 و 19 ساله ما در بازی‌های قبل بازی کردند که می‌توانند نوید خوبی برای سایپا باشند.
 
سرمربی تیم سایپا در خصوص دعوت دو نفر از بازیکنان سایپا به تیم ملی جوانان گفت: دوست داریم با تیم ملی همکاری کنیم اما باید شرایط طوری باشد که ما هم متضرر نشویم.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.