«شکار قهرمان» در ترکیه کلید می‌خورد

فیلم سینمایی «شکار قهرمان» در حالی مراحل پیش تولید خود را سپری می‌کند که لیلا اوتادی و نیما شاهرخ شاهی به جمع بازیگران این فیلم پیوستند.
دوشنبه، 3 شهريور 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
«شکار قهرمان» در ترکیه کلید می‌خورد

ویرایش عکس آذرماه 98

فیلم سینمایی «شکار قهرمان» در حالی مراحل پیش تولید خود را سپری می‌کند که لیلا اوتادی و نیما شاهرخ شاهی به جمع بازیگران این فیلم پیوستند.

به گزارش راسخون به نقل ازتسنیم، پدرام بهرامی‌فر که کارگردانی فیلم سینمایی «شکار قهرمان» را برعهده دارد، گفت: این فیلم سینمایی از ساختار اکشن برخوردار است و در حال حاضر مشغول رایزنی برای انتخاب عوامل هستیم.
 

وی ادامه داد: پیش از این با ایرج نوذری برای حضور در این فیلم به توافق رسیده بودیم و به تازگی نیز با لیلا اوتادی و نیما شاهرخ شاهی قرار داد بسته‌ایم. ضمن اینکه انتخاب بازیگران اصلی فیلم همچنان ادامه دارد.
 

بهرامی فرد اظهارداشت: با فرج الله حیدری نیز به عنوان فیلمبردار به توافق رسیده‌ایم و در حال حاضر نیز مشغول رایزنی با چند بازیگر ترک برای حضور در شکار قهرمان هستیم که از جمله آن‌ها می‌توان به ارکان پتکایا، ایمیز زالی اوغلو، نورگل یسیلکی و بیرجه آکالای اشاره کرد.
 

بهرامی فرد که کارگردانی «انتقام مافیایی»، «تسلیم سرنوشت 1»، «تسلیم سرنوشت 2» و« بی‌نشون» را در کارنامه خود دارد، عنوان داشت: متاسفانه چند سالی است که ساخت فیلم‌های اکشن به فراموشی سپرده شده و امیدوارم بتوانیم با ساخت شکار قهرمان این مسیر را برای علاقه مندان به این ژانر هموار کنیم.

وی در پایان گفت: صحنه‌های اکشن این فیلم سینمایی که بیشتر آن در کشور ترکیه فیلمبرداری خواهد شد، برعهده گروه بدلکاری سایه پنهان است.
 

داستان فیلم سینمایی «شکار قهرمان» که برای حضور در جشنواره فیلم فجر ساخته می‌شود، درباره 2 نوجوان ورزشکار است که در رشته کیک بوکسینگ فعالیت می‌کنند و برای حضور در یک مسابقه بین المللی به ترکیه سفر می‌کنند. یک گروه تروریستی قصد دارد با دزدیدن این دو نوجوان و پاک کردن حافظه آن‌ها به مقاصد شوم خود برسد.

/117/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما