رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شاهرود خبر داد :

آغاز عملیات احداث پروژه 36 واحدی موقوفه محمد حسن در شاهرود

عملیات احداث پروژه 36 واحدی موقوفه محمدحسن خلف کربلایی محمد شاهرود با سرمایه گذاری بخش خصوصی روز چهارشنبه آغاز می شود.
چهارشنبه، 26 شهريور 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آغاز عملیات احداث پروژه 36 واحدی موقوفه محمد حسن در شاهرود

عملیات احداث پروژه  36 واحدی موقوفه محمدحسن خلف کربلایی محمد شاهرود با سرمایه گذاری بخش خصوصی روز چهارشنبه آغاز می شود.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، سید مصطفی مجیدی با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری بروی املاک موقوفه با استفاده از ظریفیت های موجود اظهار کرد: عملیات ساخت پروژه 36 واحدی موقوفه محمدحسن خلف کربلایی محمد با مشارکت بخش خصوصی و بنیاد توسعه و عمران موقوفات استان چهارشنبه بیست و ششم شهریور ماه با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، معاون استاندار و فرماندار شاهرود و جمعی از مسئولین آغاز خواهد شد.
 
رئیس اداره اوقاف وامورخیریه شاهرود با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری وتشویق خیرین به توسعه این مهم درحوزه وقف افزود: در تعریف این پروژه سعی شد از این ظرفیت ها استفاده شود.
 
وی عنوان کرد: این پروژه درزمینی به مساحت  1164 متر مربع و در 6 طبقه شامل 4 طبقه مسکونی و 2 طبقه پارکینگ به متراژ 4522 مترمربع در طول مدت 20 ماه ساخته و به متقاضیان واگذار خواهد شد.
 
مجیدی حجم سرمایه گذاری در این موقوفه را بالغ بر 30 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: انشاءالله کلنگ زنی این پروژه آغازی بر عملیاتهای عمرانی با مشارکت بخش خصوصی در دیگر موقوفات شهرستان خواهد بود.
 
وی ابراز امیدواری کرد به زودی شاهد گرفتن مجوز پروژه های جدیدی در موقوفات خواهیم بود.
 
گفتنی است نیت این موقوفه که درخیابان فردوسی جنب میدان حجاب قرار دارد، اقامه عزاداری سید الشهدا در تکیه بید آباد شاهرود است که همه ساله عواید حاصل از محل درآمد موقوفه درایام محرم در این تکیه هزینه خواهد شد.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما