ده دلیل این که چرا گربه‌ها بهتر از سگها هستند

پنجه‌ها بیرون هستند و تیز شده‌اند. به دنبال پوشاندن سگها می‌دوند چون گربه‌ها اینجا هستند تا به شما بگویند چرا آنها بهتر هستند.
دوشنبه، 12 بهمن 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ده دلیل این که چرا گربه‌ها بهتر از سگها هستند
ده دلیل این که چرا گربه‌ها بهتر از سگها هستند

 

مترجم : بهروزی

منبع : راسخون






 

پنجه‌ها بیرون هستند و تیز شده‌اند. به دنبال پوشاندن سگها می‌دوند چون گربه‌ها اینجا هستند تا به شما بگویند چرا آنها بهتر هستند.
"سلام رقیب کم عقل و سگ چهره من. من مطمئنم که تو شگفت زده خواهی شد از این که چه کسی تو را شکست خواهد داد. چه کسی است که صاحب فراست است تا در این بازی شطرنج هوش برنده شود و ممکن است؟ او باشد!" آقای ترینکلز در گربه‌ها و سگها.
بازیگر سین هایز به عنوان آقای ترینکلز در گربه‌ها و سگها خیلی عالی بود، مگر نه؟
اما نکته‌ی چنین عملی این نیست که تحسین‌هایی را نثار چنین فیلمهای خیلی معمولی بکنید که فقط خوشحال هستند به این که گربه‌ها را بد ذات نشان دهند. هالیوود تا به امروز از فلسفه‌ی قدیمی موافق سگ خود لذت برده است و میلیون‌ها فیلم در این مورد ساخته است. اما آنها خیلی کم می‌دانند که چیزهای خیلی زیادی وجود دارند که یک گربه می‌تواند انجام دهد. به همین خاطر این چیزی است که اتفاق افتاده است.
بنابراین گربه‌ها واقعاً حکومت می‌کنند و این مقاله می‌خواهد این را ثابت کند.
• کتیتود، واقعی است.
• عزیزان، آن کتیتود است. به آن عادت کنید.
بنابراین چیزی که شما فکر می‌کنید قیافه‌ی ساکن سگ ماده است فقط روش گربه برای بیان خشم و غضب در شوق است که از نسل انسان است؛ چیزی که یک سگ حتی نمی‌تواند آن را درک کند. آنها از کلماتی مثل سوء تعبیر شده استفاده می‌کنند. آنها با حرف "ک" در مواقع تأییدهای قانونی جواب می‌دهند. آنها معتقدند که آی او اس 7 موبایل‌هایشان را ضد آب می‌کند. اوه آنها تاریک روشن می‌خوانند؛ برخی از آنها حتی گاهی بیشتر از یک بار.
به طور جدی، اگر شما چیزی مثل توصیف شده در بالا هستید لطفاً فقط یک سگ بگیرید و اگر همراه با آن هستید یک سگ چوپانی بگیرید.
• عمیقاً ما فقط سگها را تحمل می‌کنیم.
• ما حداقل سعی می‌کنیم سگ را دوست بداریم همان طور که او ما را می‌کشد.
اگر چه برای گربه‌ها سخت است تا چنین واق واق کنندگان ژولیده، بد بود و ژست را تحمل کنند اما آنها سگها را دوست دارند حتی اگر از پذیرفتن آنها نفرت داشته باشند. آیا سگها می‌توانند در کنار گربه‌ها متمدن‌تر رفتار کنند؟
اما آن آب دهان به راه افتادگان چه چیزی در مورد بالغ شدن و متمدن شدن می‌دانند!
• شگفت انگیز است، نام تو گربه است!
• ما فقط راه نمی‌رویم. ما گربه وار راه می‌رویم.
گربه‌ها مترادف با هر چیزی هستند که کاملاً باشکوه و باوقار است. آنها با مهارت فوق العاده‌ی حفظ خودشان به صورت کاملاً آراسته و پاکیزه در تمام اوقات زاده می‌شوند. آن اندامهای نرم، هر حرکتی را که آنها با شکوه والایی ایجاد می‌کنند بهبود می‌بخشند که بدون شک یک گربه است. دلیلی وجود دارد که چرا به باند فرودگاه راه گربه گفته می‌شود، شما می‌دانید.
• برخی از ما به لباس نیاز داریم. اما برخی از ما با آن به دنیا می‌آییم.
• هم چنین اینترنت
این گربه‌ها پادشاهان بی‌چون و چرای اینترنت هستند و آنها چیزهایی در مورد نژادی می‌گویند که ادعا می‌کنند سگها بهترین دوستان آنها هستند.
• آنها عاشق ما هستند وقتی که ما بانمک هستیم.
ده دلیل این که چرا گربه‌ها بهتر از سگها هستند
• و عجیب‌تر این که حتی وقتی زشت هستیم.
• ما غلام نمی‌شویم و غلام می‌گیریم.
• سوگلی‌ها، به صف شوید تا ما را پرستش بکنید.
در حالی که سگها به طور سر سختانه برای مبارزه با جرایم ایجاد شده به دست بشر مثل بمب‌ها، داروها، گروگان گیری‌ها و قتل‌ها استخدام می‌شوند گربه‌ها همیشه با بزرگ‌ترین تهدید طبیعی برای انسانها یعنی موشها مبارزه می‌کنند. به خاطر یک بشقاب غذای خود ممنون باشید و با مصریان باستان که گربه‌های خود را پرستش می‌کردند به صف شوید.
• خونسردی خود را حفظ کنید و یک گربه باشید.
• به هنگام مواجهه با خطر همیشه خونسرد هستیم – این ما هستیم!
هاکونا ماتاتا روش زندگی برای گربه‌ها است و بلندترین ناله‌ی آنها هنوز آرام‌تر از زوزه‌ی یک سگ است. گربه‌ها به مهمانان شما نمی‌پرند و یا سعی نمی‌کنند آب دهان خود را روی آنها بریزند و هرگز مثل کار آموزان القاعده رفتار نمی‌کنند. حتی وقتی آنها در یک خطر آشکار گیر می‌افتند فقط چند میو برای سوگلی‌های انسانی آنها، آتش نشان‌ها و همه کافی است تا به نجات آنها بشتابند.
• ما نینجاهایی با هفت جان هستیم.
• چه کسانی نینجا هستند؟ ما نینجا هستیم!
ده دلیل این که چرا گربه‌ها بهتر از سگها هستند
به اندازه‌ی بار یک کامیون کنجکاوی. توانایی‌های شکار الهام گرفته از نینجاها. فرود آمدن روی پاهای خود. پنجه‌های جمع شونده که تیکی – تاکا نمی‌کنند و رسیدن آنها را اعلام نمی‌کنند. دید شب شگفت انگیز. شنوایی تیز. و داشتن هفت جان که فوق همه‌ی این چیزها است.
• اندرون، جایی است که ما زندگی می‌کنیم.
ده دلیل این که چرا گربه‌ها بهتر از سگها هستند
• چه کسی سگها را بیرون کرد؟ اوف! اوف! اوف!
زنجیری که یک گربه را به ایوان مقید می‌کند اختراع شده است. نرم‌ترین نشیمن در خانه برای آنها رزرو شده است. آنها همیشه قبل از انسانها می‌خورند و هرگز آشغال‌ها را آرزو نمی‌کنند. نرم‌ترین بالش جایی است که آنها سر خود را بر روی آن می‌گذارند. حتی خانه نیز آنها را می‌خواهد . . . منتظر است، مگر نه؟
• ما فقط انسان خود را دوست داریم.
. . . نه هیچ عابر تصادفی که در حال گذر است. فقط برخی انسان‌های منتخب که گربه را نوازش می‌کنند، عاشق گربه هستند، مدفوع او را تمیز می‌کنند و از آن چشم پوشی می‌کنند.
اما این افراد بسیار، افراد معدود خوش شانسی هستند که چنین ضربه‌های سر کوچک و ریز را دریافت می‌کنند که می‌گویند "تو را دوست دارم." میوهای اصرار کننده که به آنها بعد از یک روز کاری طولانی، در خانه خوشامد می‌گویند (و متوقف نمی‌شوند تا این که گربه را در آغوش بگیرند). لمس یک پنجه‌ی گرم در یک صبح زمستانی. تمیز کردن بی‌پایان صورت که می‌گوید "تو مال من هستی" و بله آن صداهای خرخر آرامش بخش تمام دردها را کم می‌کنند.
بنابراین می‌بینید که زندگی با یک سگ همیشه خوب است. اما زندگی با یک گربه . . . چیز دیگری است.



 

 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
مقالات مرتبط
موارد بیشتر برای شما