سلول های بنیادین مصنوعی ساخته شد.

هموطن آنلاین گروهی از محققان انگلیسی با استفاده از سلول های بنیادین گرفته شده از بدن جنین، موفق به ساخت سلول های بنیادین عصبی شدند. محققان دانشگاه ادینبورگ برای اولین بار موفق شدند با استفاده از سول های بنیادین، تعداد قابل ملاحظه ای سلول های بنیادین عصبی مصنوعی درست کنند. در حالی که سلول های بنیادین تا کنون بسیاری از بیماری های لاعلاج را درمان کرده است، دانشمندان انگلیسی اميدوارند با این روش بيماري هايي نظير پارکينسون و آلزايمر را درمان کرده و به اين وسيله جايگزيني برای بافت عصبي از بین رفته درست کنند.
شنبه، 5 مرداد 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
سلول های بنیادین مصنوعی ساخته شد.
سلول های بنیادین مصنوعی ساخته شد
سلول های بنیادین مصنوعی ساخته شد.

هموطن آنلاین گروهی از محققان انگلیسی با استفاده از سلول های بنیادین گرفته شده از بدن جنین، موفق به ساخت سلول های بنیادین عصبی شدند.
محققان دانشگاه ادینبورگ برای اولین بار موفق شدند با استفاده از سول های بنیادین، تعداد قابل ملاحظه ای سلول های بنیادین عصبی مصنوعی درست کنند.
در حالی که سلول های بنیادین تا کنون بسیاری از بیماری های لاعلاج را درمان کرده است، دانشمندان انگلیسی اميدوارند با این روش بيماري هايي نظير پارکينسون و آلزايمر را درمان کرده و به اين وسيله جايگزيني برای بافت عصبي از بین رفته درست کنند.
لازم به ذکر است سلول هاي بنيادين مي توانند به انواع بسياري از بافت هاي بدن تبديل شوند و این در حالیست که سلول هاي بنيادين عصبي نيز به شکل گيري مغز و سيستم عصبي مرکزي کمک مي کنند.




ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.