چرا آلمان بهتر از امریکا مهد کودک داری می‌کند؟

آلمان احتمالاً فکر می‌کند امریکا کاملاً به روش غلط مهدکودک داری می کند، و قبل از اینکه بپرسید چرا بهتر است بدانید آلمان درمورد مهدکودک داری چه فکری می‌کند. به خاطر داشته باشید که تمام این اندیشه توسط یک آلمانی نو آفرینی
يکشنبه، 30 خرداد 1395
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: علی اکبر مظاهری
موارد بیشتر برای شما
چرا آلمان بهتر از امریکا مهد کودک داری می‌کند؟
چرا آلمان بهتر از امریکا مهد کودک داری می‌کند؟

 

مترجم: ایرج علیزاده
منبع:راسخون




 

بازی کردن در جنگل می‌تواند مهم‌تر از خواندن و نوشتن باشد.
آلمان احتمالاً فکر می‌کند امریکا کاملاً به روش غلط مهدکودک داری می کند، و قبل از اینکه بپرسید چرا بهتر است بدانید آلمان درمورد مهدکودک داری چه فکری می‌کند. به خاطر داشته باشید که تمام این اندیشه توسط یک آلمانی نو آفرینی شده است.. وقتی شما نگران معدل کل هستید کودکان آلمانی زیر ستارگان کمپ زده‌اند، برنامه‌ای که برای بهبود مهارت‌های اجتماعی و مستقل شدن آنها طراحی شده است.
این سفرهای تفریحی و گشت و گذار کوتاه مدت سالی یکبار در مدارس آلمان انجام می‌شود. وقتی کودکان مهدکودک چند شب را در چادر می‌خوابند و با چاقوهای نوک ‌تیز سر و کار دارند و بدون سرپرستی دیگران گلیم خود را از آب بیرون می‌کشند، یاد می‌گیرند که چطور یک سوسیس خام را بپزند، همدیگر را پیدا کنند و از خودشان مراقبت کنند. و این همگی در روح فردریک فروبل است، کسی که برای اولین بار واژه مهدکودک را به وجود آورد. "باغ کودکان" همانطور که فروبل خودش پیش بینی می‌کرد هدفش این بود که کودکان را در طبیعت آزاد بگذارند، جایی که آنها بتوانند از تجربیات روزانه یاد بگیرند نه از کتاب ها.
تا به امروز کودکان تا شش سالگی یاد می‌گیرند بخوانند و بنویسند اما بعد از اینکه اوقاتی را در دل طبیعت گذراندند، کاری که آنها بعضاً در سنین ابتدایی انجام می‌دهند.
باغ کودکان دقیقاً در مقابل سبک پدرمادری هلیکوپتری امریکایی قرار دارد. . قبل از اینکه این را رد کنید بهتر است بدانید آلمان کمترین میزان آمار بیکاری جوانان را در کل اروپا دارد. بنابراین آنها باید چیزی در مورد پرورش کودکان دانسته باشند که چنین روش‌های آموزشی به کار می‌گیرند. آنها تنها فرهنگی نیستند که به رها کردن کودکان و دادن اجازه رشد به آنها تمرکز کرده‌اند. فقط کافی است به پلی‌نزیایی‌ها (اهل الجزایر) نگاهی بیاندازید.

 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
مقالات مرتبط