غزه و جفاي عظيم دولت‌هاي عربي در حق فلسطينيان

تشكيلات خودگردان در رام الله شريك اصلي جرم رژيم صهيونيستي در قتل عام اخير اهالي غزه و جنگ عليه مقاومت است. اين جمله را مي بايست به صراحت و روشني بيان كرد. در سايه يك چنين جنايات هولناكي بايد همه فراخوان ها و دعوت هاي دروغين درباره وحدت و يكپارچگي بين مقاومت و كساني كه برايب نابودي مقاومت تلاش مي كنند به اين بهانه كه ريخته شدن خون باعث وحدت مي شود، خاموش گردد!
پنجشنبه، 26 دی 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
غزه و جفاي عظيم دولت‌هاي عربي در حق فلسطينيان
غزه و جفاي عظيم دولت‌هاي عربي در حق فلسطينيان
غزه و جفاي عظيم دولت‌هاي عربي در حق فلسطينيان

نويسنده: رشيد ثابت
تشكيلات خودگردان در رام الله شريك اصلي جرم رژيم صهيونيستي در قتل عام اخير اهالي غزه و جنگ عليه مقاومت است. اين جمله را مي بايست به صراحت و روشني بيان كرد. در سايه يك چنين جنايات هولناكي بايد همه فراخوان ها و دعوت هاي دروغين درباره وحدت و يكپارچگي بين مقاومت و كساني كه برايب نابودي مقاومت تلاش مي كنند به اين بهانه كه ريخته شدن خون باعث وحدت مي شود، خاموش گردد!
واقعيت اين است كه ريخته شدن خون مردم، تنها ميان قربانيان و آسيب ديدگان وحدت ايجاد مي كند و اين خونريزي هرگز ميان قربانيان و كساني كه براي رژيم صهيونيستي به منظور ارتكاب هر چه بيشتر جنايت، چاقو تيز مي كنند هرگز اتحاد و همبستگي به همراه نمي آورد و وحدت ميان اين دو محال است.
وضعيت دولت هاي عربي نيز وضعيتي مشابه تشكيلات خودگردان در فلسطين است. رژيم هاي عربي نيز از رژيم صهيونيستي براي تخريب و نابودي فلسطين و آرمان آن حمايت مي كنند و با توسل به توطئه هاي شيطاني جنبش حماس را مسئول وقايع اسفبار كنوني در غزه مي دانند!
رژيم صهيونيستي تحت پوشش و حمايت هاي گروه رام الله دست به يك چنين جنايت هولناكي زده است. گروه رام الله با بيهوده خواندن مقاومت و حملات موشكي مبارزان فلسطيني و نيز متهم كردن حماس به تحريك رژيم صهيونيستي از طريق ادامه مقاومت، اين رژيم را به ارتكاب يك چنين جنايت هايي ترغيب مي كند. هنگامي كه يك چنين اظهارات سخيفانه اي را از زبان وزير اطلاع رساني كابينه غير قانوني سلام فياض شنيدم خشمگين شدم و آن وقت كه شنيدم عده زيادي با دم زدن از وحدت ملي مدعي مي شوند كه اين حملات و خونريزي ها باعث وحدت فلسطينيان مي شود خشم و غضب مرا فزون تر كرد! چه كسي مي گويد كه محمود عباس نيز در معرض حمله قرار دارد يا اين كه المالكي (وزير اطلاع رساني فياض) به خاطر شهادت ملك كفارنه متاثر گشته است؟! كسي كه چنين چيزي مي گويد مگر مشاهده نكرده كه همين وزير در مقابل صفحه تلويزيون گفت كه كفارنه بر اثر شليك يك فروند موشك دست ساز داخلي كشته شده است؟!
آيا متحد شدن با يك چنين اشخاصي كه تنها از آبروي رژيم صهيونيستي ـ كه به صراحت درباره حمله به همه محله هاي غزه سخن مي گويد ـ دفاع مي كنند، و واژه "هولوكاست" يا "هولوكاست بزرگ" را به كار مي برند جايز است آيا اتحاد با اين افراد به مثابه دادن جايزه اي به انسان هاي تحت محاصره و قربانيان غزه است؟! آيا مي توان جز اين را گفت كه رژيم صهيونيستي اهالي غزه را براي اين قتل عام مي كند تا حاميان خود را بار ديگر روي كار آورد؟!
و اما در سطح جهان عرب ـ كه اين روزها طرحي ابتكاري را به پيش انداختند تا طرفداران "دايتون" را از دام برهانند ـ به نظر من ارائه اين طرح يك اقدام سياسي و پوششي براي جنايت هاي كنوني رژيم صهيونيستي است. كشورهاي عربي كه هم اكنون خود را درباره مسائل لبنان و تعيين رئيس جمهوري اين كشور سرگرم كرده و مساله فلسطين را به باد فراموشي سپرده اند يكي از طرف هاي مسئول در قتل عامل فلسطينيان هستند. اما اي كاش نفاق و دورنگي رژيم هاي عربي بدين جا ختم مي شد!!
اوضاع را دنبال كنيد و ببينيد كه چگونه رژيم مصر در برابر ترور "سماح ابو جراد" به دست صهيونيست هاي غاصب آن هم در خاك مصر سكوت اختيار كرده است و براي آن هيچ گونه مجلس ترحيمي به پا نكرد و اين در حالي است كه اندكي قبل ديديم كه حكومت مصر آن هنگام كه مردم غزه براي به دست آوردن مايحتاج زندگي خود به طرف منطقه عريش رفتند چگونه دنيا را به هم زد! "ابو جراد" نخستين شهيد مصري نيست. در طول پنج سال گذشته بيش از 50 نفر در منطقه سينا به ضرب گلوله اشغالگران صهيونيست جان به جان آفرين تسليم گفتند اما هيچ كس به داد آنان نرسيد! امور را دنبال كنيد و ببينيد كه رسانه هاي گروهي عربي ـ به جز برخي رسانه هايي كه براي حق و حقيقت فعاليت مي كنند ـ همگي در خواب عميق فرورفته اند و قتل عام غزه را حادثه اي عادي و تكرار مي دانند. شگفت تر آن است كه برخي از رجال سياسي و اصحاب رسانه عربي حماس را مسئول قتل عام اخير در غزه مي دانند. آنان براي اين مدعاي خود دو نكته را ذكر مي كنند:
1ـ حماس با ادامه حملات موشكي خود، به رژيم صهيونيستي بهانه حمله را داده است.
2ـ حماس نبايد با درخواست كمك از كشورهاي عربي آنان را به صحنه جنگ بكشاند.
اين يك ادعاي واهي و كذب محض است. رژيم صهيونيستي دو روز قبل بي آن كه موشكي از سوي گردان هاي شهداي الاقصي به سوي مواضع اين رژيم شليك شود شماري از اعضاي فعال اين گردان ها را به شهادت رساند. (اين در حالي است كه اعضاي گردان هاي الاقصي مشمول عفو رژيم صهيونيستي در صورت دست كشيدن از مقاومت هستند) واقعيت اين است كه تاريخ رژيم صهيونيستي سراسر قتل عام و كشتار است از قتل عام "دير ياسين" در گذشته گرفته تا قتل عام امروز در جباليا و براي اين جنايات خود هرگز به دنبال بهانه جويي نبوده است. همچنين در واكنش به اين ادعا كه موشك هاي مبارزان فلسطيني و در راس همه گردان هاي قسام فايده اي ندارد و اين موشك ها نمي توانند كاري از پيش ببرند، تاكيد مي كنيم كه اين يك ادعاي حقير و خفت بار است كه تنها انسان هاي احمق و بي وجدان مانند آن را از دهان خود خارج مي كنند و در واقع اين ادعاها گوشه اي از تلاش و توطئه رژيم صهيونيستي براي تضعيف روحيه مبارزان و مقاومت است. اگر رژيم صهيونيستي به خسارت هاي خود ناشي از حملات گروه هاي مقاومت اعتراف و به زبان اقرار مي كند كه موجوديتش به خاطر ادامه اين حملات در معرض خطر قرار دارد چرا من، راننده گاري را رها كنم و به عرعر الاغي كه گاري را مي كشد گوش كنم؟ در ثاني اگر مدعيان مي توانند موشك هايي قوي تر و با برد و قدرت تخريبي بيشتر را در اختيار مبارزان قرار دهند ما جلوتر از همه گردان هاي قسام را از حمله به "اسدوروت" به وسيله اين موشك هاي به اصطلاح ضعيف نهي مي كرديم. اما واقعيت اين است كه اين افراد تنها در صدد نوكري و خدمت به اربابان خود در تل آويو و واشنگتن هستند و جايگزين آن ها براي موشك هاي قسام تسليم شدن و سر خم كردن در برابر اربابان شان است. آنان هر آن چه كه به مقاومت صدمه و آسيب مي رساند، بر زبان جاري مي سازند؛ يك بار از ارزش و قيمت موشك هاي مقاومت مي كاهند تا از اين طريق روحيه عالي مجاهدان را تعضيف كنند و باري ديگر مدعي مي شوند كه حماس با سازمان القاعده همپيمان گشته است تا بلكه به رژيم صهيونيستي براي حمله به غزه چراغ سبز نشان دهند، اما به نظر مي رسد كه كسي كه يك چنين ادعايي را مطرح مي كند آن قدر به زر و زيور دنيا سرگرم شده است كه حتي اخبار روزانه مربوط به رابطه حماس با القاعده را دنبال نمي كند تا بلكه بتواند وقتي دروغ مي گويد لااقل درست دروغ بگويد و مردم به ريش وي نخندند.
برخي از دولت هاي عربي آن گونه كه گفته شد مدعي اند كه فلسطين يا بهتر است بگوييم حماس تلاش مي كند تا آن ها را به ميدان جنگ بكشاند و خود ميدان را رها كند! اين ادعا يكي از سخيفانه ترين ادعاهاي روزگار است! شكر خدا ما مرداني مبارز و با اراده و با ايماني داريم كه مزدوران مي بايست سال هاي طولاني در اردوگاه هاي نظامي خود وقت و هزينه كلان صرف كنند تا بتوانند تنها يك نفر را مانند يكي از رادمردان ما در اين سطح عالي از اخلاق و مسئوليت پذيري، تربيت كنند! آيا اين مدعيان از خدا بي خبر تاكنون ديده اند كه قهرمانان ما از يكي از سران ضعيف و مزدور عربي درخواست كمك و ياري كنند؟! همه ما در تلويزيون به چشم خود ديديم كه يك مجروح غير نظامي فلسطيني چگونه صلاح الدين ايوبي را صدا مي زد و يك شهيد مومن در حال احتضار كلام توحيد را به زبان آورد. آيا امثال اين مجاهدان بزرگ نيازي به شخصيت هاي سياسي ضعيف و سست عنصر عربي يا رسانه هاي گروهي وابسته به آن ها دارند كه تنها در زمنيه امنيتي و اطلاعاتي فعاليت مي كنند؟
اما با وجود همه اين ادعاها شما با همدستي با آمريكا مسئول محنت هاي ملت فلسطين هستيد. اين شما هستيد كه محاصره را بر فلسطينيان تحميل كرده ايد و اجازه نمي دهيد كه مقاومت، مجهز به سيستم پدافند هوايي شود تا بتواند دستان صهيونيست ها را از سرزمين مان قطع كند! اين شما هستيد كه با بسته نگه داشتن گذرگاه رفح، نمي گذاريد نوار غزه به وابستگي اقتصادي خود به رژيم صهيونيستي پايان دهد و بالاخره اين كه شماييد كه با دويدن به طرف اجلاس هاي موهوم صلح نظير آناپليس و غيره در حالي كه ارباب و سرپرست شما آمريكا از خائنان به فلسطين و كساني كه اراضي و مقدسات آن را مي فروشند، شريك جرم و جنايت و همه محنت هاي فلسطينيان هستيد.
مي دانيم كه عده زيادي به اين دل خوش كرده‌اند كه حكومت اسلامي و جنبش اسلامي روزي نابود شوند اما هيهات كه يك چنين آرزوي باطلي محقق گردد. خانواده بزرگ حماس دو روز گذشته چهار شهيد را تقديم اين مرز و بوم كرد. فرزند محمد شهاب از نمايندگان حماس در پارلمان، فرزند خليل الحيه از رهبران برجسته اين جنبش و فرزند نزار ريان در جريان جنايت هاي اشغالگران جان به جان آفرين تسليت گفتند و امثال آنان زياد هستند و هرگز نمي توان اين رادمردان را شكست داد يا عليه آنان كودتا كرد! منطقه اي كه هر روز در آن جنگي رخ مي دهد و در انتظار جنگ هاي بعدي است در نهايت به گورستاني براي تاريخ شما خيانت پيشگان تبديل خواهد شد... اما ما همچون گذشته سرافراز و پيروز بار ديگر به سرزمين و اصول و آرمان هاي خود پايبند تر از قبل خواهيم شد و براي تحقق منافع ملت جان خود را فدا خواهيم كرد. ما پيروز خواهيم شد و باقي خواهيم ماند به اين خاطر كه ما برترين هستيم كه «أما الزبد فيذهب جفاء وأما ما ينفع الناس فيمكث في الأرض»!




نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.