پیش شماره شهر های استان آذربایجان شرقی

اجرای طرح هم کدسازی تلفن ثابت در استان آذربایجان شرقی انجام گرفته که تمامی تلفن های این استان 8 رقمی شده است.
سه‌شنبه، 6 مرداد 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
پیش شماره شهر های استان آذربایجان شرقی
به گزارش خبرگزاری ایرنا، ' محمد فرقانی ' افزود: در اجرای این طرح تمام پیش شماره های شهرستان ها و روستاهای آذربایجان شرقی حذف شده است و شماره تلفن های ثابت نیز از هفت به هشت رقم افزایش یافته است.

وی ادامه داد: در پی این تغییرات به ابتدای شماره تلفن های ثابت شهرستان های تبریز، آذرشهر، اسکو، بناب، مراغه، عجبشیر و ملکان شماره سه و میانه، هشترود و چاراویماق شماره پنج و همچنین به دیگر شهرستان های استان شماره چهار اضافه می شود.

فرقانی اضافه کرد: در این زمینه ، شماره تلفن 9090 و 9091 برای شماره تلفن های ثابت، شماره تلفن 9090-0411 برای تلفن های همراه اول و سامانه اینترنتی شرکت مخابرات استان به آدرس www.eatc.ir جهت اطلاع رسانی این تغییرات، فعال شده است.

وی اظهار کرد: در سامانه 9090 با وارد کردن شماره تلفن قبلی مورد نظر، شماره جدید اعلام و در سامانه 9091 شماره جدید تلفن ثابتی که از آن با این سامانه تماس گرفته شده، اعلام می شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات آذربایجان شرقی گفت: سامانه پیامکی 300002862 نیز برای اطلاع رسانی در این خصوص فعال شده که با ارسال شماره تلفن مورد نظر توسط پیامک، شماره تلفن جدید از طریق پیامک ارسال می شود.


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
مقالات مرتبط