پیش شماره شهر های استان کرمان

اجرای طرح هم کدسازی تلفن ثابت در استان کرمان انجام گرفته که تمامی تلفن های این استان 8 رقمی شده است.
سه‌شنبه، 6 مرداد 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
پیش شماره شهر های استان کرمان
در راستای اجرای طرح هم‌‌کد سازی تلفن ثابت، کلیه تلفن‌های ثابت استان کرمان از ساعت 22 امشب هم‌کد شده و کد استان به 034 تغییر پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار علمی «خبرگزاری دانشجو»، در راستای در راستای طرح هم‌کد‌سازی تلفن ثابت در استان‌های‌ کشور، کلیه شماره تلفن‌های ثابت استان کرمان هم کد شدند. 

این طرح در 74 مرکز شهری و 270مرکز روستایی در سطح شهرستان‌های کرمان، شهداد، گلبافت، ماهان، بادسیر، راور زرند، کوهبنان، بم، رستم آباد، سهرج، محمد آباد ریگان، رفسنجان، انار، شهر بابک، سیرجان، پاریز، بافت، رابر، ارزوئیه، جیرفت، عنبر آباد، رودبار، کهموج، قلعه کنج و منوجان انجام می‌شود.
 
در این طرح عدد 3 به شماره های مشترکان مراکز زیر مجموعه PC  های کرمان و رفسنجان، عدد 4 به شماره‌های مشترکان مراکز زیر مجموعه PC  های بم، جیرفت و سیرجان اضافه می‌شود.

مشترکان می توانند برای اطلاع از تغییرات شماره خود علاوه بر مراجعه به پورتال شرکت مخابرات استان کرمان تا قبل از ساعت ۲۲ روز امروز با ۱۱۸ و سامانه گویای ۶۰۶۰ در محدوده استان و شماره‌های ۰۳۴۱۶۰۶۰ و ۰۳۴۱۳۳۳۳۳۳۳ در خارج از استان تماس بگیرند.
 
همچنین مشترکان بعد از ساعت ۲۲ امشب نیز می‌توانند در داخل استان با سامانه گویای ۶۰۶۰ و در خارج از استان با شماره های ۰۳۴۶۰۶۰ و ۰۳۴۳۳۳۳۳۳۳۳ تماس گرفته و از شماره‌های جدید اطلاع پیدا کنند.


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.