پیش شماره شهر های استان گلستان

پیش شماره شهر های استان گلستان
سه‌شنبه، 6 مرداد 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
پیش شماره شهر های استان گلستان
به گزارش ایرنا در این خصوص شماره تلفن های خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز استان گلستان (گرگان) به 32159300 و 32152005 و 32152006 تغییر یافته است.

مدیرعامل شرکت مخابرات گلستان شامگاه چهارشنبه در آیین افتتاح طرح همکدی شماره تلفن های ثابت استان که با حضور معاون وزیر ارتباطات برگزار شد، گفت: طرح نامبرینگ 8 رقمی یا همکدی، طرحی است ملی که از سوی سازمان تنظیم مقررات مورد تاکید و تایید قرار گرفته و شرکت مخابرات ایران مکلف به اجرای طرح تا پایان شهریور ماه 93 می باشد.

مهندس 'سید مهدی حسینی' اضافه کرد: شرکت مخابرات استان گلستان نیز به تبعیت از اجرای این مصوبه از پانزدهم مرداد ماه آن را اجرایی کرده است.

معاون پارلمانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در این آیین با تاکید بر وظیفه اصلی وزارتخانه در توسعه زیرساخت های ارتباطی، گفت: محور اولیه فعالیت ما توسعه زیرساخت های ارتباطی است.

'مرتضی براری' آمادگی وزارتخانه را در جهت ایجاد اشتغال، رونق دولت الکترونیک و ارائه بیش از پیش خدمات الکترونیکی از طریق زیرساخت های مخابراتی در استان و همچنین توانمند سازی دانش آموختگان گلستانی اعلام کرد.

معاون پارلمانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد: با تجهیز به فناوری های روز می بایست در مقابل هرگونه تقاضا آماده باشیم و با جمع آوری تجهیزات قدیمی رضایت مشترکان را جلب کنیم.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین 'سیدعلی طاهری' نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای با ندای 'یامهدی (عج)' این طرح را افتتاح کرد.

در اجرای این طرح شماره های تلفن در گلستان از 7 به 8 رقم افزایش و کلیه کدهای بین شهری داخل استان حذف شد بطوریکه نیازی به شماره گیری کد در تماس های داخلی استان نیست.

همچنین یک شماره تلفن منحصر به فرد به هر مشترک در کل استان اختصاص یافته و کد بین شهری آن به 17. تغییر یافت.

پس از اجرای این طرح شماره تلفن های جدید مشترکین در شهرستان گرگان به صورت زیر تغییر کرده است:

مشترکین با پیش شماره 22 به 322.

مشترکین با پیش شماره 33به 321.

مشترکین با پیش شماره 44 به 324.

مشترکین با پیش شماره 55 به 325.

مشترکین با پیش شماره 66 به 326.

مشترکین برای اطلاع از شماره جدید می توانند با شماره 5050 تماس برقرار نموده و یا شماره قبلی خود را به شماره 100001345 ، پیامک نمایند و با مراجعه به پرتال مخابرات استان به نشانیwww.tcgolestan.ir و ثبت شماره قبلی از شماره جدید مطلع شوند.


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.