پیش شماره شهر های استان سمنان

اجرای طرح هم کدسازی تلفن ثابت در استان سمنان انجام گرفته که تمامی تلفن های این استان 8 رقمی شده است.
سه‌شنبه، 6 مرداد 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
پیش شماره شهر های استان سمنان
به دنبال اجرای طرح هم کدسازی تلفن ثابت در استانهای کشور، تمامی شماره تلفن‌های ثابت استان سمنان هشت رقمی و کد استان به 023 تغییر یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، شرکت مخابرات ایران براساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات از هفته گذشته اجرای طرح هم کدسازی تلفن های ثابت هر استان را در کلید زد که این طرح در استان زنجان اجرایی شد.

هم اکنون استان سمنان دومین استانی خواهد بود که این طرح در آن اجرا می شود.

براین اساس از ساعت 22 امشب - چهارشنبه 17 اردیبهشت ماه - همه شماره تلفن‌های ثابت استان سمنان هشت رقمی و کد استان به 023 تغییر می‌یابد.

با اجرای طرح ملی هم کدسازی علاوه بر تغییر کد استان به 023 به پیش شماره تلفن های شهر سمنان که با 3 شروع می‌شوند عدد 3 به ابتدای آن اضافه شده و در شماره‌هایی که با 4 شروع می‌شوند رقم اول حذف و عدد 33 به ابتدای آن اضافه می‌شود.

در شهر شاهرود شماره‌هایی که با 2 شروع می‌شوند عدد 3 به ابتدای آن اضافه شده و در شماره‌هایی که با 3 شروع می‌شوند رقم اول حذف و عدد 32 به ابتدای آن اضافه می‌شود.

همچنین به ابتدای شماره شهرهای دامغان، گرمسار و مهدی‌شهر نیز عدد 3 اضافه می‌شود.

مشترکان مخابرات برای اطلاع از وضعیت شماره‌های تغییر یافته می توانند به وب سایت شرکت مخابرات استان سمنان به نشانی www.tcsem.ir مراجعه کنند؛ در همین حال برای اطلاع رسانی به مشترکان شماره رایگان 2118 برای مشترکین داخل استان و برای تماس گیرندگان خارج استان قبل از ساعت 22 چهارشنبه 17 اردیبهشت 93 شماره 02319712118 و بعد از ساعت 22 شماره 0239712118 اختصاص یافته است.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.