موبایل راسخون

در بخش موبایل سایت راسخون شما می توانید با توجه به مشخصات تلفن همراه خود نرم افزار ها، پس زمینه ها، تم ها، زنگ ها و فیلم های مورد علاقه خود را بیابید و دریافت نمایید. بخش موبایل در صفحه اصلی راسخون قابل دسترسی است.
يکشنبه، 18 مرداد 1388
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
موبایل راسخون

موبایل راسخون

 


 
در بخش موبایل سایت راسخون شما می توانید با توجه به مشخصات تلفن همراه خود نرم افزار ها، پس زمینه ها، تم ها، زنگ ها و فیلم های مورد علاقه خود را بیابید و دریافت نمایید.
بخش موبایل در صفحه اصلی راسخون قابل دسترسی است.

موبایل راسخون

 

موبایل راسخون شامل 5 بخش پس زمینه، قالب نمایش، نرم افزار، زنگ گوشی و فیلم است. در بالای صفحه بخش موبایل شما به این 5 بخش دسترسی دارید که با کلیک بر روی هر گزینه به صفحه مخصوص به آن وارد می شوید.

موبایل راسخون

 

در پایین صفحه نیز گزینه های مختلف بخش موبایل به همراه نمونه هایی از هر کدام موجود است. روی هر بخش کلیک کنید تا چند نمونه از بخش مورد نظر را مشاهده نمایید. با کلیک روی لیست کامل... فهرست کاملی از بخش مورد نظر باز می شود.

موبایل راسخون

موبایل راسخون

در بخش موبایل راسخون شما می توانید از امکانات این بخش با توجه به مدل گوشی تلفن همراهتان بهره مند شوید. در این صورت پس زمینه ها، نرم افزار ها، تم ها و دیگر امکانات فقط در صورتی برای شما به نمایش در می آید که با گوشی تلفن همراه شما تناسب داشته باشد. برای این منظور شما ابتدا عضو سایت راسخون باشید. برای معرفی مدل تلفن همراهتان وارد بخش ویرایش مشخصات کاربری شوید. برای این منظور روی لینک موجود در پایین صفحه بخش موبایل کلیک نمایید.

موبایل راسخون

 

در صفحه ویرایش مشخصات کاربری در قسمت معرفی تلفن همراه از لیست های موجود تولید کننده و مدل تلفن همراهتان را وارد کرده روی گزینه " ویرایش اطلاعات" در پایین صفحه کلیک کنید.

موبایل راسخون

پس از این مرحله شما پس از ورود به سایت (با نام کاربری و روز عبورتان) و انتخاب هر قسمت از بخش موبایل می توانید از اطلاعات و داده ها متناسب با گوشی خود استفاده نمایید.

موبایل راسخون

با انتخاب گزینه "همه گوشی ها" همه اطلاعات و داده ها نمایش داده می شود.
با انتخاب "گوشی شما" فقط داده های متناسب با گوشی خود را مشاهده خواهید کرد.
با کلیک روی گزینه "انتخاب" می توانید مدل گوشی که در نظر دارید انتخاب کرده و اطلاعات متاسب با آن را مشاهده نمایید.

موبایل راسخون

برای دریافت هر کدام از امکانات و داده های موجود در بخش موبایل روی آن کلیک کنید. در صفحه باز شده اطلاعاتی مانند حجم، نظر کاربران، ابعاد، دفعات بازدید و مدل گوشی های متناسب با مورد باز شده را مشاهده می کنید. برای نظر دادن درباره مورد باز شده روی فلش سبز (نظر مثبت) و قرمز نظر منفی کلیک کنید. با هر بار رای دادن 1 امتیاز به امتیازات شما افزوده خواهد شد.

 

موبایل راسخون

برای دریافت مورد باز شده روی گزینه "دریافت" کلیک کنید.
در بخش زنگ گوشی شما می توانید قبل از دریافت صوت مورد نظر را بشنوبد . برای این منظور روی قسمت play در گوشه تصویر مربوط به صوت کلیک نمایید.

 

موبایل راسخون

 

در بخش فیلم روی فیلم مورد نظرتان کلیک کنید در صفحه باز شده کادری مطابق تصویر زیر باز می شود. روی PLAY کلیک کنید تا فیلم برای شما به نمایش در آید.

 

موبایل راسخون

موبایل راسخون

در بخش نرم افزار های موبایل شما می توانید نرم افزار و یا بازی مورد نظر خود را بیابید و دانلود نمایید. در سمت راست صفحه دسته بندی نرم افزار های ویژه موبایل موجود است که به شما در یافتن نرم افزار مورد نظرتان کمک می کند.

موبایل راسخون

با کلیک روی عنوان و تصویر هر نرم افزار توضیحات و جزئیاتی مانند حجم، تعداد بازدید، ابعاد،لیست گوشی های متناسب با نرم افزار موجود، نظرات کاربران و فرمت نرم افزار قابل مشاهده است. برای دریافت نرم افزار روی لینک "دریافت نرم افزار" کلیک نمایید.

موبایل راسخون

در بخش قالب نمایش شما می توانید تم های مرود نظر را برای تلفن همراهتان دریافت نمایید. در یمت راست صفحه در بخش قالب ها دسته بندی تم ها موجود می باشد:

موبایل راسخون

با کلیک بر روی هر تم به اطلاعات مربوط به آن دسترسی می یابید. برای دریافت تم متناسب با تلفن همراهتان روی دریافت قالب کلیک کنید.

موبایل راسخون

در بخش دایرة المعارف گوشی تلفن همراه شما می توانید فهرست کاملی از مشخصات و ویژگی های مدل گوشی مورد نظرتان را مشاهده نمایید:

موبایل راسخون

در سمت راست این صحه لیستی از شرکت های تولید کننده تلفن همراه مشاهده می کنیدو روی مورد دلخواه کلیک نمایید.

موبایل راسخون

در صفحه باز شده مدل های مختلف گوشی تلفن همراه را مشاهده می نمایید. مدل دلخواهتان را انتخاب کنید. در صفحه باز شده شما مشخصات گوشی شامل: اندازه، وزن، اندازه صحه نمایشف شبکه، بلوتوث، دوربین، کارت حافظه،رادیو، جاوا و ... را مشاهده می نمایید.

موبایل راسخون 

شما می توانید در این بخش از سایت ما را از نظرات سازنده خود بهره مند سازید. نام و نام خانوادگی نشانی پست الکترونیکی و نظرتان را در کادر های مربوطه وارد نموده گزینه ارسال را انتخاب نمایید. نظرات شما پس از بررسی در پاین این بخش درج خواهد شد.

موبایل راسخون

 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما