معرفی روش های کاربردی برای کسب درآمد از اینستاگرام

در این مقاله راه های پول درآوردن از اینستاگرام و در واقع آموزش کسب درآمد از اینستاگرام در کنار شما هستیم. امروزه اینستاگرام دیگر یک نرم‌افزار ساده نیست و به یکی از ضرورت‌های زندگی تبدیل شده است. به علاوه یک ابزار بسیار ارزان برای کسب درآمد و تبلیغ کسب و کار است.
جمعه، 17 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
معرفی روش های کاربردی برای کسب درآمد از اینستاگرام

روش های کسب درآمد از اینستاگرام

همانطور که می دانید، اینستاگرام یه شبکه اجتماعی به اشتراک گذاری تصویر و ویدیو می باشد که امکانات مختلفی را برای کاربران خود فراهم نموده و روز به روز در حال افزایش خدمات و امکانات خود نیز هست.

این شبکه اجتماعی طرح هایی را نیز برای به رونق رساندن کسب و کار ها ارائه داده است که از جمله مهمترین آن ها می توان به امکان ایجاد پروفایل تجاری در اینستاگرام اشاره داشت که به صورت تخصصی، امکاناتی را در اختیار کاربر قرار می دهد که برای کسب و کار مجازی او بسیار مفید خواهد بود.

پتانسیل بالای این شبکه اجتماعی در جذب مخاطب، باعث شده است تا برخی از سلبریتی ها و افراد مشهور در آن، بتوانند درآمدهایی فوق تصور از این شبکه بدست آورند.

به عنوان نمونه افرادی همچون سلنا گومز، کریستیانو رونالدو، کایلی جنر و خانواده کارداشیان، که جزو افرادی هستند که بیشترین فالوور در اینستاگرام را دارند، به ازای هر پست تبلیغاتی که در اینستاگرام آپلود می کنند، درآمدی بالغ بر 500 هزار دلار دریافت می کنند که رقمی بسیار زیاد خواهد بود.

همه ما افرادی را می شناسیم که از طریق اینستاگرام به درآمد خوبی دست پیدا کرده اند.

برای کسب درآمد از طریق اینستاگرام روش های متفاوتی وجود دارد که هر کدام از این روش ها نیازمند طی کردن یک سری مراحل هستند.

به طور کلی روش های کسب درآمد از اینستاگرام را می توان در دسته بندی زیر خلاصه نمود.
 

1.اینفلوئنسر شدن و کسب درآمد از راه اسپانسر
 

2.فروش محصولات دیگران در پیج خود و کسب سود

3.فروش محصولات خود در اینستاگرام

4.کسب درآمد از سایر شیوه های خاص
 

1.اینفلوئنسر شدن و اسپانسر گرفتن

یکی از روش های بسیار کاربردی برای کسب درآمد از طریق اینستاگرام ، تبدیل به یک اینفلوئنسر شدن یا سلبریتی می باشد.

در این روش شما نیازی به تولید محصول و یا فروش محصولات دیگران برای کسب درآمد ندارید و این خود اسپانسرها هستند که به شما پول پرداخت می کنند تا کالاهای آن ها را تبلیغ کنید.

در کشور ما نیز پیج ها و کاربران اینستاگرامی زیادی هستند که از این طریق کسب درآمد می کنند و گاها درآمدهای بسیار خوبی را نیز بدست می آورند.

برای موفقیت در این روش شما به دو چیز مهم نیاز دارید

اول خلاقیت و دوم صبر

اینفلوئنسر شدن یک شبه به وجود نخواهد آمد و نیازمند صبر زیادی است تا بلاخره کارهای شما دیده شده و افراد راغب شوند که صفحه شما را در اینستاگرام دنبال کنند.

پس از این که دنبال کنندگان یا فالوورهای شما زیاد شد، حال شرکت های تبلیغاتی به سراغ شما خواهند آمد و در قبال پرداخت هزینه، از شما می خواهند تا کالا و محصولات آن ها را نیز در لابلای کارهای خود تبلیغ کنید.

مورد دیگری که در این زمینه نیاز است، داشتن خلاقیت در ایجاد محتوا و پست هایی است که از آن برای جذب مخاطب استفاده می کنید.
 

2.فروش محصولات دیگران در پیج خود

یک راه دیگر کسب درآمد از اینستاگرام، فروش محصولات دیگران و یا کمپانی های معروف می باشد.

در این روش همچون یک بازاریاب، شما محصولاتی که در اختیار دارید را تبلیغ کرده و در ازای فروش آن ها، سود خود را دریافت می کنید.

این محصولات می توانند محصولات فیزیکی همچون لوازم بهداشتی و آرایشی باشند و یا محصولات مجازی همچون تشویق به نصب یک اپلیکیشن خاص و یا تشویق به عضویت در یک وب سایت خاص باشد.

کسب درآمد از این روش سرعت و سادگی بیشتری دارد، اما درآمد آن در مقایسه با روش اینفلوئنسری، بسیار کمتر است.

البته اگر به درستی قدم بردارید و راه و روش بازاریابی اینترنتی را به خوبی فرا گرفته باشید، می توانید درآمد خوبی را از این روش بدست آورده و سود خوبی داشته باشید.

مهمترین نکاتی که باید در این روش کسب درآمد از اینستاگرام به یاد داشته باشید، این است که هشتگ گذاری ها را به خوبی انجام داده و سعی کنید محصولاتی را در پیج خود قرار دهید که به یکدیگر وابسته بوده و یک پارچگی داشته باشند تا کاربر مجاب شود که شما به صورت حرفه ای در امر فروش یک وسیله خاص فعالیت دارید.

در این روش، آنچه که مهم است، هشتگ گذاری صحیح پست ها است تا در هنگام جستجو، به سادگی دیده شوند.
 

3.فروش محصولات خود در اینستاگرام

اگر خودتان دارای کسب و کار هستید و محصولاتی را تولید می کنید که می توانید آن ها را به فروش برسانید، اینستاگرام می تواند یک مکان بسیار ایده آل برای شما باشد. بسیاری از افراد هستند که در تولید صنایع دستی خبره هستند و از هنر خود می توانند کسب درآمد کنند.

اینستاگرام به شما این فرصت را می دهد که بدون نیاز به واسطه و با بیشترین سود ممکن، به صورت مستقیم کالاهای خود را به فروش برسانید و از این طریق درآمد کسب کنید.

صنایع دستی و هنری از جمله محصولاتی هستند که می توان آن ها را در اینستاگرام به فروش رساند.

اما علاوه بر این، شما می توانید از طریق تجربه و هنر خود نیز در امور مختلفی همچون آرایش، تتو، مانیکور، طراحی لباس، طراحی تصویر و فتوشاپ نیز به کسب درآمد از اینستاگرام بپردازید و کار خود را تبلیغ کنید.
 

4.کسب درآمد از سایر روش ها

اما در این میان روش های دیگری نیز هست که با استفاده از آن می توان از طریق اینستاگرام به کسب درآمد پرداخت. البته همه این روش ها قانونی نیستند و ممکن است برخی از آن ها به طور کامل غیر قانونی بنظر برسد.

به عنوان نمونه بسیاری از افراد هستند که در اینستاگرام از راه فروش محصولاتی که فروش آن ها در فروشگاه های فیزیکی ممنوع است، کسب درآمد می کنند.

علاوه بر این انجام خدماتی همچون هک و نفوذ به اطلاعات شخصی، ریپورت کردن پیج دیگران و سایر موارد مجرمانه، کسب درآمد می کنند که چندان توصیه نمی شود.
 

نتیجه گیری

با توجه به آنچه که تاکنون ذکر شد، تقریبا می توان گفت که یکی از مهمترین پیش نیازهای لازم برای کسب درآمد از اینستاگرام صبر و تلاش مستمر است.

اگر شما به صورت مداوم کار نکنید و صبر زیادی نیز در این زمینه نداشته باشید، قطعا با شکست روبرو شده و نمی توانید آن طور که باید به هدف خود نزدیک شوید.

یکی از ابزارهای رسیدن به کسب درآمد، جذب فالوور و افزایش تعداد دنبال کنندگان اینستاگرامی است که این مورد تنها با استفاده از خلاقیت و ایجاد محتوای مناسب به دست خواهد آمد.

اگر قصد دارید تا به کسب درآمد از اینستاگرام برسید، باید راه و رسم بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ را فرا گرفته باشید تا بتوانید خیلی سریع به هدف خود دست پیدا کنید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.