آیا در اینستاگرام میتوان تماس تصویری برقرار کرد؟

قابلیت تماس تصویری با یک آپدیت جدید به اپلیکیشن نسخه اندروید و iOS اینستاگرام اضافه شده است. اگر می‌خواهید از قابلیت تماس تصویری اینستاگرام استفاده کنید، ادامه این مطلب را بخوانید.
پنجشنبه، 23 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آیا در اینستاگرام میتوان تماس تصویری برقرار کرد؟

تماس تصویری اینستاگرام

از این پس کاربران می توانند در بروز رسانی جدید برنامه اینستاگرام به محیط دایرکت چت وارد شده و پس از انتخاب فرد مورد نظر خود، با او تماس تصویری داشته باشند. این قابلیت تنها برای افرادی که جزو فالورها و فالوینگ های شما هستند قابل انجام است و برای برقراری تماس ویدیویی اینستاگرام لازم است که با فرد مورد نظر تعامل داشته باشید. پس از اینکه وارد محیط دایرکت چت شوید، وارد صفحه چت مورد نظر خود شده و از طریق آیکون شبیه به دوربین در بالای صفحه، می توانید آغاز کننده یک تماس ویدیویی باشید.

نکته جالب اینجاست که قابلیت تماس تصویری اینستاگرام ، تنها برای چت های دو به دو طراحی نشده است و با استفاده از این قابلیت می توان به صورت گروهی نیز تماس تصویری برقرار نمود. تنها کافیست افراد مورد نظر خود را برای برقراری تماس انتخاب کرده و سپس گزینه تماس تصویری را انتخاب کنید. اکنون شما می توانید به صورت همزمان با چند نفر تماس تصویری داشته باشید که قابلیتی بسیار کاربردی و محبوب می باشد.

اما نکته قابل توجه در این قابلیت این است که ویژگی تماس تصویری اینستاگرام هنوز به صورت عمومی عرضه نشده است و در حال حاضر تنها برای عده ای خاص فعال شده است. اما رفته رفته و به مرور زمان این ویژگی برای همه کاربران اینستاگرام فعال خواهد شد و همه کاربران می توانند از آن استفاده نمایند.

تنها نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که اینستاگرام خود را آپدیت کرده باشید. توجه داشته باشید که قابلیت آپدیت خودکار اینستاگرام برای کشور ایران، به صورت خودکار از طریق گوگل پلی بسته شده است و تنها می توان با استفاده از ابزار تغییر دهنده آی پی برای این امر استفاده نمود.

در حال حاضر تنها راه دریافت آپدیت اینستاگرام، استفاده از فایل های نصبی به صورت APK می باشد که از سایت های مختلف قابل دریافت است.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما