برای جلوگیری از هک وای فای چه کنیم؟

امروز با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از شبکه های بی سیم یا وایرلس بدون هیچ گونه کابلی افراد می توانند از طریق لپ تاپ، کامپیوتر و یا گوشی خود به راحتی به اینترنت متصل شوند اما این نگرانی بین کاربران وجود دارد که چگونه از دسترسی افراد دیگر و هک شدن شبکه خانگی وای فای ( Wi-Fi ) خود جلوگیری کنند؟
يکشنبه، 3 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
برای جلوگیری از هک وای فای چه کنیم؟

جلوگیری از هک وای فای

برای انجام عمل هک وای فای، نیاز به انجام اعمال پیچیده و برنامه نویسی سختی نبوده و تنها با نصب یک الی دو نرم افزار و اپلیکیشن، می توان در صورت پایین بودن سطح ایمنی وای فای، آن را هک نمود و از اینترنت آن بهره مند شد.

در حقیقت تنها فرد مسئول در زمینه هک شدن مودم وای فای، خود مالک مودم می باشد و نمی توان فرد دیگری را مقصر دانست، چراکه با انجام یک سری تمهیدات و تنظیمات امنیتی، می توان تا حد بسیار زیادی جلوی نرم افزارها و برنامه هایی که به سادگی اقدام به هک وای فای می نمایند را گرفت.

راه های بسیاری برای جلوگیری از هک وای فای وجود دارد که یکی از آن ها، رصد دوره ای دستگاه های متصل به مودم می باشد. این امر باعث می شود که ما تمامی دستگاه هایی را که در حال حاضر یا در گذشته، به وای فای متصل شده اند را مشاهده کرده و در صورتی که دستگاهی، غیر از دستگاه هایی که خودمان اجازه اتصال به آن ها را داده ایم، به مودم متصل گردیده باشد، آن را بلاک کرده و از شبکه خارج نماییم.

با دانلود Who use my WiFi که یکی از بهترین و کاربردی ترین برنامه ها، در زمینه شناسایی دستگاه های متصل به مودم وای فای می باشد، می توان روشی موثر را در زمینه جلوگیری از هک وای فای، اتخاذ نمود. این برنامه دارای ویژگی های مختلفی است که در ادامه به بررسی و معرفی آن ها پرداخته شده است.
 

برنامه Who use my WiFi

همانطور که اشاره شد شما با دانلود Who use my WiFi در واقع یک برنامه مدیریت وای فای را دانلود نموده اید که یکی از قابلیت های آن امکان نمایش تمامی دستگاه های متصل به مودم می باشد. البته بدون نیاز به این برنامه یا برنامه های مشابه نیز می توان با استفاده از وارد شدن به تنظیمات خود مودم، دستگاه های متصل شده به مودم را شناسایی نمود که در برخی مواقع با توجه به نوع مودم، ممکن است کار چندان ساده ای نباشد.

اما با استفاده از این برنامه ها و خصوصا با دانلود Who use my WiFi می توان علاوه بر ویژگی مورد اشاره به برخی دیگر از امکانات دست پیدا نمود که در زیر به آن ها اشاره شده است.

رابط کاربری ساده و بدون پیچیدگی

دارای سرعت بالا و هوشمندی در شناسایی دستگاه های متصل

نمایش اطلاعات مربوط به اتصال از قبیل سرعت و نام نقاط دسترسی

قابلیت اسکن پورت

قابلیت عیب یابی خودکار مشکلات عدم اتصال

رایگان

حجم بسیار پایین (3.83MB)

محیط کاربری ساده و بدون پیچیدگی این برنامه سبب می شود در همان ابتدای استفاده از این برنامه همه چیز روشن و واضح باشد و نیاز به آموزش خاصی نداشته باشد.

لازم به ذکر است که تاکنون بیش از 1 میلیون نفر اقدام به دانلود Who use my WiFi از گوگل پلی نموده و امتیاز بسیار خوب 4.5 را به آن اختصاص داده اند.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.