چگونه چند تلگرام به صورت همزمان در یک کامپیوتر داشته باشیم؟

در این آموزش شیوه ای آسان و جدیدی برای نصب چند اکانت تلگرام در کامپیوتر را فرا خواهید گرفت.ممکن شما چندین روش برای ساخت چند اکانت تلگرام در کامپوتر را امتحان کرده ولی نتیجه نگرفته اید. با این آموزش حتما نتیجه خواهید گرفت!
يکشنبه، 3 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
چگونه چند تلگرام به صورت همزمان در یک کامپیوتر داشته باشیم؟

آموزش نصب همزمان چند تلگرام روی کامپیوتر

برای نصب همزمان چند تلگرام روی کامپیوتر ، در سایت ها و منابع مختلف، راه ها و روش های گوناگونی ارائه شده است، که بعضا دارای پیچیدگی های خاصی بوده و همچنین دارای کارایی لازم نیز، نمی باشند. اما یک روش یا بهتر بگوییم، یک ترفند بسیار ساده برای این امر وجود دارد که منابع زیادی به آن اشاره نکرده اند.

برای این منظور تنها کافی است که تلگرام های دوم، سوم، چهارم و تا هر تعداد تلگرام را که می خواهید، در مسیر تازه ای در ویندوز، نصب نمایید.

به عبارت ساده تر، در هنگام نصب تلگرام روی کامپیوتر، یک مسیر پیش فرض برای تلگرام ایجاد می گردد که فایل های مربوط به آن، در آن مسیر ذخیره می گردد.

برای این که قادر به نصب همزمان چند تلگرام روی کامپیوتر باشیم، تنها کافی است، مسیر پیشفرض نمایش داده شده را برای تلگرام های بعدی، تغییر دهیم.

ابتدا فایل نصبی برنامه را اجرا کرده و در مرحله دوم مسیر پیش فرض آن را تغییر دهید و سپس ادامه مراحل نصب را پیش روید.

با استفاده از این ترفند، قادر خواهیم بود به طور همزمان چندین تلگرام را روی سیستم خود نصب کرده و همزمان تمام پنجره های مربوط به آن ها را تماشا و مدیریت نماییم.

این ترفند بیشتر برای مدیران کانال ها و گروه ها قابل استفاده خواهد بود و همچنین کسانی که بسته به شرایط خود باید از چندین اکانت استفاده نمایند نیز، این روش برایشان کارآمد خواهد بود.

اما اگر از جمله کاربران عادی هستید که بنا به نیاز خود دارای دو یا سه اکانت جداگانه هستید، می توانید از طریق قابلیت مدیریت همزمان چند اکانت، در خود تلگرام استفاده نمایید که در ابتدای امر به آن پرداخته شد و آموزش کامل آن در لینک آموزش استفاده از چند اکانت در تلگرام، آورده شده است.

البته روش های دیگری نیز برای نصب همزمان چند تلگرام روی کامپیوتر و استفاده از آن ها وجود دارد که به سادگی روش فوق نبوده و حداکثر برای دو یا سه اکانت قابل استفاده هستند.

از جمله این روش ها می توان به استفاده از تلگرام وب و همچنین استفاده از نسخه پرتابل تلگرام اشاره داشت که حداکثر برای دو اکانت قابل استفاده خواهد بود.

اما با استفاده از روش فوق، می توان صدها تلگرام را بر روی یک سیستم اجرا نمود و به مدیریت همزمان همه آن ها پرداخت.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.