چیزهای شگفت انگیزی برای ساخت و فروش

اگر در ساخت صنایع دستی خوب هستید، فرصت‌های بی شماری در انتظار شما هست. شما به راحتی می‌توانید کارهایی عالی را در خانه تهیه کرده و آنها را بفروشید.
شنبه، 9 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: فتانه خزاعی
موارد بیشتر برای شما
چیزهای شگفت انگیزی برای ساخت و فروش
ایجاد چیزهای زیبا در خانه مهارتی نیست که هر فرد از آن برخوردار باشد. اگر فردی با تصورات خوب هستید و می‌توانید چیزهای جالبی را ایجاد کنید، ممکن است به فکر فروش و درآمد زایی از آنها باشید. اینترنت صدها راه جدید را برای دسترسی به مخاطبان جهانی باز کرده است. حتی به شما ایده می‌دهد تا سود کسب کنید. و اگر در آن چه انجام می‌دهید خوب هستید، مطمئناً قدری را که شایسته شماست به دست می‌آورید.
 
علاوه بر این، این حرفه‌ای است که در مورد آن صحبت می‌کنیم و می‌توان آن را آموخت، بنابراین نیازی نیست قبلاً فردی با استعدادی برای ساختن صنایع دستی برای فروش باشید. همچنین، این موارد ساده‌ای است که می‌توانید در خانه با مواد ساده و داشتن برخی مهارت‌ها درست کنید.
 

چیزهایی برای ساخت در خانه

جواهرات دست ساز
 چیزهای شگفت انگیزی برای ساخت و فروش
 
شما می توانید از مهره‌ها، مرواریدها، سنگ‌های فانتزی، رشته‌های رنگارنگ، صدف، چوب، سفال و سایر مواد جذاب دیگر برای تهیه گردنبندهای زیبا، گوشواره‌ها و دستبندها استفاده کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از مهره و سنگ، خلخال (پابند) و بازوبند بسازید. اطمینان حاصل کنید که از رنگ‌های پر تحرک و مواد براق استفاده می‌کنید زیرا لوازم تزیینی همیشه باید مد روز باشند و جذاب به نظر برسند. برای پیگیری آخرین روندها، مجلات مد و وب سایت‌ها را دنبال کنید. هرگز یک طرح و یا روند را تکرار نکنید زیرا هر دختری دوست دارد چیزی منحصر به فردی را بپوشد.
 
پرده‌ها و پوشش‌ها
 چیزهای شگفت انگیزی برای ساخت و فروش
 
می‌توانید مواد ساده و یک رنگ را خریداری کنید و آنها را در پرده یا روکش بالش یا هر دو آنها بدوزید. اکنون با استفاده از خلاقیت خود، با استفاده از رنگ‌ها، پولک‌ها، مهره‌ها، نخ‌های پنبه‌ای یا تکه‌ پارچه‌های رنگارنگ و طرح دار، الگوها و نقوش جالب را ایجاد کنید. شما باید به ایده‌های جالب و منحصر به فرد بیاندیشید، زیرا چنین چیزهایی به صورت معمول و غیر ویژه وجود دارد. اطمینان حاصل کنید که آنها را به درستی قیمت گذاری کرده‌اید. شما می‌توانید آنها را در سِت‌های چهار تایی بفروشید، یا همه آنها با یک طرح و یا دو جفت با دو الگوی مختلف.
 
کیف‌ها و کیسه‌ها
 چیزهای شگفت انگیزی برای ساخت و فروش
 
برخی از پیراهن‌های قدیمی، بعضی از رویه‌ها و آسترها، برخی مهره‌ها و نخ‌ها، و همه برای شما تنظیم شده است. پیراهن‌های آستردار را انتخاب کنید، آنها را به سمت داخل بچرخانید، آستین‌ها را برش دهید و در قسمت زیرین کوک بزنید تا دو طرف را به هم بپیوندید. آنها را پشت و رو کنید، با استفاده از مهره و نخ روی آنها طراحی کنید، یا آنها را همان طور که هست بگذارید باشد. یکی از آسترها به هر حال کار خودش را انجام می‌دهد، یعنی کیف‌های ساخته شده با خودش را به فروش می‌رساند!
 
پوسترها
 چیزهای شگفت انگیزی برای ساخت و فروش
 
این یکی از بهترین ایده‌ها برای کسانی است که می‌خواهند خلاقیت خود را کاملاً رها کنند. موضوعاتی را انتخاب کنید که جالب هستند و می‌توانید مواردی مانند انتخاب عکس‌های سیاه و سفید یا قهوه‌ای متمایل به قرمز را انجام دهید، آنها را با زمینه‌های روشن به همراه چند نقل قول شوخ و یا دیوانه‌وار در فونت‌های مختلف چاپ کنید، با فریم کردن آنها با استفاده از قاب‌های اسپری شده، کاراکتر اضافه کنید. همچنین می‌توانید دیوانه شوید و عکس‌های قدیمی و جدید، نقاشی‌ها و متن ترانه‌های تند نویسی شده را مخلوط و جور کنید ، همه در یک پوستر بزرگ.
 
لامپ های تزئینی و شمع‌ها
چیزهای شگفت انگیزی برای ساخت و فروش

کاری که می‌‍‌‌‌توانید با موم انجام دهید پایان ندارد. می‌توانید هر شکل و رنگی به آن بدهید و هر عطری را به آن اضافه کنید. می‌توانید روی شمع‌های خود الگوهایی بسازید، گل‌های کاغذی و کراوات بچسبانید، آنها را در فنجان و لیوان و غیره قرار دهید. برای هنرمندان و صنعتگران آزاد، فروش کار خود در نمایشگاه فرصتی برای آن‌هاست که بتوانند با هزینه‌ای اندک اقدام به فروش کنند می‌توانید آنها را به صورت جفتی بفروشید، که یا هر دو دارای یک تم هستند، یا این دو می‌توانند در رنگ و اندازه‌های مختلفی باشند. وقتی نوبت به لامپ می‌رسد، می‌توانید لامپهای سفالی، یا هر لامپی را با کاغذ یا پارچه درست کنید. سعی کنید به شکل‌ها و الگوهای جدید فکر کنید. همچنین، مطمئناً می‌توانید به سراغ لامپ‌های گدازه‌ای (اَشکال نما) بروید.
 
تراریوم‌ها (گلخانه‌ها)
 چیزهای شگفت انگیزی برای ساخت و فروش
 
این مینی باغ‌ها کاملاً شگفت انگیز هستند، بسیار زیبا به نظر می‌رسند و ساخت آنها بسیار آسان است. همه می‌خواهند یک قطعه فضای سبز در خانه خود داشته باشند، و ما مطمئن هستیم که این‌ها به فروش خوبی می‌رسند. شما می‌توانید در کاسه‌های شیشه‌ای، گلدان‌ها، بشقاب‌های خیلی بزرگ، فنجان‌ها، لیوان‌ها، لامپ‌های قدیمی و همچنین در ظروف سفالی آنها را درست کنید. اگر بتوانید به چند مضمون غیرمعمول برای تراریوم‌های خود فکر کنید، این خیلی خوب خواهد بود.
 
ایده‌هایی برای نمایشگاه‌های صنایع دستی
 چیزهای شگفت انگیزی برای ساخت و فروش
 
عکس: مهره‌های مکزیکی
 
برای هنرمندان و صنعتگران آزاد، فروش کار خود در نمایشگاه فرصتی برای آن‌هاست که بتوانند با هزینه‌ای اندک اقدام به فروش کنند و با هزینه‌ای کم مشتریانی جدید به دست آورند، اگرچه برای ارائه کار خود در چنین نمایشگاه‌هایی، باید به اندازه کافی حرفه‌ای باشید تا مردم از شما خرید کنند. برخی از ایده‌ها عبارتند از: پوشیدن لباس عروس و لوازم تزیینی، پتوهای کودک، کارت تبریک، زیور آلات عید، جوراب ساق بلند، هدیه‌های عید، بالش‌های قلب شکل برای روز ولنتاین، تاج گل و غیره.
 
نکات فروش آنلاین
 چیزهای شگفت انگیزی برای ساخت و فروش
 
عکس: تبلت در جلدی زیبا
 
درست چند سال پیش، ایجاد محصولات دست ساز به معنای یک سرمایه گذاری قابل توجه بود. خوشبختانه، برای بسیاری از انواع محصولات، سیستم‌های چاپ بر حسب سفارش این امکان را برای هر کسی فراهم آورده است که بتواند کالا را از طریق اینترنت با هزینه اندک یا بدون هزینه، به صورت فوری ایجاد کند و به فروش رساند. بسیاری از مکان‌های آنلاین وجود دارد، که در آن شما نه تنها می‌توانید فروش داشته باشید بلکه محصولات خود را همچنین بسازید و طراحی کنید، به هر روشی که می‌خواهید. این یک سیستم منصفانه است و حتی اگر کسب و کار شما هم شکست بخورد، نیازی به نگرانی در مورد هیچ نوع ضرر و زیانی نیست.
 
هر کاری انجام می‌دهید، فقط هنرمند و خلاق باشید. نکته اصلی این است که فراتر از وضعیت بدیهی فکر کنید، برخی از انتخاب‌های هوشمندانه را انجام دهید و عمل گرا باشید. یک تاجر هوشمند حتماً موفق است.
 
منبع: Pankaj Chobharkar - CraftCue


مقالات مرتبط
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما