چگونگی ساخت استیکر در تلگرام

تلگرام قابلیت‌های زیادی از جمله استفاده و ساخت استیکر، ربات، کانال، گروه و غیره در اختیار کاربران گذاشته است. ما در این مقاله سعی داریم روش‌های ساخت استیکر تلگرام را برای شما آموزش دهیم، با ما همراه باشید.
سه‌شنبه، 12 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
چگونگی ساخت استیکر در تلگرام

آموزش ساخت استیکر تلگرام

برای ساخت استیکر تلگرام ابتدا باید مجموعه تصاویر استیکر مورد نظر خود را انتخاب نمایید. اگر مایلید که از تصاویر خودتان برای ساخت استیکر استفاده کنید، توصیه می شود از برنامه Prisma که از لینک مربوطه قابل دریافت است، استفاده نمایید.

این برنامه قادر است از تصاویری که خودتان خلق می کنید، استیکرهای بسیار زیبا بسازید.

پس از انتخاب محموعه تصاویر خود، مطمئن شوید که همه تصاویر دارای عرضی معادل 512 پیکسل و طولی کمتر از 512 پیکسل داشته باشند. (حالت ایده آل، تصاویری با سایز 512×512 می باشد.) حال در کادر جستجوی اپلیکیشن تلگرام خود، عبارت Stickers@ را سرچ کرده و به صفحه چت با ربات بروید.

پس از آن پیامی از سمت ربات برای شما ارسال خواهد شد که شما باید گزینه اول آن یعنی newpack/ را انتخاب کنید.

حال از شما برای مجموعه استیکر خود، یک نام درخواست خواهد شد که پس از وارد کردن آن ربات از شما اولین عکس با فرمت PNG با همان سایز گفته شده را درخواست می کند.
 

ربات ساخت استیکر تلگرام

پس از ارسال اولین عکس، پیامی برای شما ظاهر خواهد شد که در آن از شما می خواهد که انتخاب کنید این استیکر جایگزین چه ایموجی می تواند باشد.

این پروسه را برای تمام تصاویر مورد نظر خود انجام داده و پس از پایان مراحل، برای اتمام ساخت استیکر تلگرام ، گزینه publish/ را انتخاب کنید.

در انتها ربات از شما یک نام برای لینک استیکر ساخته شده می خواهد که باید یک نام منحصر به فرد باشد. پس از انتخاب لینک و ارسال آن برای ربات، حال شما می توانید از طریق لینک مربوطه از استیکرهای ساخت خودتان استفاده کرده و آن ها را برای دیگران نیز ارسال نمایید.

با اتمام این مراحل شما موفق به ساخت استیکر تلگرام شده اید و می توانید از استیکرهای ساخت خودتان در چت ها استفاده نمایید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.