اتصال به اینترنت گوشی بااستفاده از هات اسپات

اشتراک‌گذاری اینترنت موبایل از طریق وای‌فای، یکی از مرسوم‌ترین و پرطرفدارترین راه‌های استفاده از آن روی کامپیوتر است. در این حالت، موبایل شما یک شبکه‌ وای‌فای ایجاد کرده و عملا شبیه به یک روتر، پلی میان شبکه‌ موبایلی و آن شبکه برقرار می‌کند تا داده‌ها از این مسیر منتقل شوند.
چهارشنبه، 13 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
اتصال به اینترنت گوشی بااستفاده از هات اسپات

اتصال به اینترنت گوشی از طریق کامپیوتر در اندروید

اگر کامپیوتر ما دارای مودم وای فای باشد این امر به سادگی امکان پذیر خواهد بود. برای این منظور کافیست ابتدا وارد منوی تنظیمات گوشی خود شده و از قسمت More (یا بیشتر) در منوی تنظیمات، گزینه Mobile network sharing (اشتراک گذاری شبکه موبایل) را انتخاب نمایید.

در مرحله بعد باید روی گزینه Wi-Fi Hotspot کلیک کنید تا به منوی تنظیمات آن هدایت شوید.

در منوی تنظیمات ، نام هات اسپات و همچنین پاسورد مورد نظر خودتان را وارد نمایید. (دقت داشته باشید که با انجام این کار، تلفن همراه شما دقیقا شبیه به یک مودم وای فای عمل خواهد کرد.پس از انتخاب رمزهای ساده و یا بدون رمز رها کردن هات اسپات اجتناب کنید. چراکه ممکن است به راحتی مورد حمله هک وای فای قرار بگیرید.)

پس از انجام مراحل بالا، هات اسپات قابل حمل گوشی خود را روشن نمایید و در کامپیوتر خود آن را جستجو و به آن متصل شوید تا از اتصال به اینترنت گوشی خود لذت ببرید.

دقت داشته باشید برای سیستم هایی که دارای وای فای نمی باشند، بهتر است از طریق کابل USB و یا بلوتوث اقدام به اتصال به اینترنت گوشی کنیم که این امر نیز در همان صفحه Mobile network sharing قابل انجام است.
 

اتصال به اینترنت گوشی از طریق لپ تاپ در آیفون

برای اتصال به اینترنت گوشی های آیفون به لپتاپ و کامپیوتر نیز روش تقریبا شبیه به اندروید می باشد. برای این منظور ابتدا در منوی تنظیمات به بخش Cellular رفته و گزینه Cellular Data Option را انتخاب کنید.

در اینجا، Cellular Data Network انتخاب کنید و در صفحه جدید به دنبال بخش Personal Hotspot بگردید.

در این بخش گزینه های Username و password را به دلخواه انتخاب کرده و به عقب برگردید.

در صفحه Cellular خواهید دید که یک گزینه جدید به نام Personal Hotspot ایجاد شده است که از طریق روشن نمودن آن قادر خواهید بود که از اتصال به اینترنت گوشی در کامپیوتر و لپ تاپ خود لذت ببرید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.