سه نرم افزار کاربردی برای تضمین سلامتی

تقریبا ۲۰ درصد از کاربران گوشی های هوشمند دارای یک یا چند اپلیکیشن مربوط به حوزه سلامت در گوشی همراه خود هستند که به آنها کمک می کند تا سلامت خود را ردیابی و مدیریت کنند. اپلیکیشن های کاربردی سلامت (mhealth) به سرعت در حال تغییرات در نحوه ارائه خدمات بهداشتی، دسترسی به اطلاعات و مدیریت خدمات سلامت هستند.
شنبه، 16 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
سه نرم افزار کاربردی برای تضمین سلامتی

سلامتی خود را با استفاده از این ۳ اپلیکیشن تضمین کنید

 
Red Cross First Aid
بیایید باور کنیم که تصادفات رخ می‌ دهد و به‌ طور صادقانه می‌ گویم که خیلی از ما حتی نمی‌ دانیم که وقتی چنین اتفاقاتی رخ داد چه‌ کار بایستی بکنیم.

اپلیکیشن Red Cross First Aid شامل راهنمای قدم‌ به‌ قدم برای کمک‌ های اولیه در هنگام تصادفات و یا هر سناریوی دیگری است که ممکن است نیاز به کمک‌ های اولیه داشته باشد(مثلاً حمله آسم یا شکستن دست‌وپا).

این اپلیکیشن شما را به‌ وسیله امتحانات کوچکی که از نکات مطرح‌ شده می‌ گیرد همیشه آماده نگه می‌ دارد و باعث می‌ شود سطح دانش شما درباره کمک‌ های اولیه بالا برود.
 
MyChart
اپلیکیشن MyChart به شما این امکان را می‌ دهد تا وضعیت پزشکی خودتان را تحت نظر قرار دهید. می‌توانید قبل از این‌ که به مطب دکتر خود مراجعه کنید، خیلی سریع در یک نگاه ببینید که چه واکسیناسیون‌ هایی را انجام داده‌اید.

می‌توانید حتی یک پیام غیرضروری به کلینیک خود ارسال کرده و پس از چند روز پاسخ خود را دریافت کنید، قرارهای ملاقاتتان را به شکل مستقیم از درون اپلیکیشن برنامه‌ریزی کنید،  یا نسخه‌تان را مجدداً پرکنید. بهتر از همه این است که می‌توانید تمامی اطلاعاتتان را به‌صورت آنلاین ببینید.
 
UpToDate
برای کسی که پزشکی می‌ خواند، به‌عنوان یک متخصص پزشکی فعالیت دارد و یا حتی به اخبار پزشکی علاقه‌مند‌ است، اپلیکیشن UpToDate بهترین راه برای دریافت آخرین اخبار و پیشرفت‌ های حوزه پزشکی به شمار می‌رود. پس از نصب این اپلیکیشن می‌توانید به قسمت What’s New رفته و سرخط خبرها را دنبال کنید، یا می‌ توانید برای موضوعات خاصی جستجو کنید.

UpToDate ویدئوهایی از روال‌ های پزشکی ارائه می‌ دهد و به شما اجازه می‌ دهد که هر صفحه‌ ای را که دوست دارید به‌ وسیله ایمیل به اشتراک بگذارید و یا بوکمارک کنید، بنابراین می‌ توانید با یکی از همکارانتان سر گفتگو را با یکی از این مطالب باز کنید و یا در مورد گفته‌ هایتان به این مطالب ارجاع دهید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.