اگر به گل علاقمندید سفر به هلند رو تجربه کنید

اگر به گل‌ها علاقمند باشید، حتما نام رز هلندی را شنیده‌اید و بعد از دیدن آن ، زیباییش را با چشم‌هایتان در آغوش کشیده و از آن لذت برده‎اید. هلند کشور طبیعت و گل‌ها است و در کنار طبیعت بکرش مکان‌های تاریخی و رسوم فرهنگی زیبایی برای عرضه و رسوخ به ذهن و قلب گردشگران دارد.
يکشنبه، 17 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: ساره سمیع زاده
موارد بیشتر برای شما
اگر به گل علاقمندید سفر به هلند رو تجربه کنید

چرا باید به هلند سفر کنیم؟

 سفر به هلند، این کشور اروپایی ترکیب تجربه‌ای خاص از زیبایی طبیعی و مصنوعی را برای شما رقم خواهد زد. با رزرو هتل آمستردام شما به قلب ونیز شمال اروپا پا خواهید گذاشت و در کنار کانال‌های آبی بازمانده از قرن هفدهم آن، زیبایی گل‌ها را به نظاره خواهید نشست. اگر هنوز با خواندن این توضیحات دلیل دیگری برای سفر کردن به هلند نیاز دارید، کافی است با ویژگی‌های اصلی هلند کمی بیشتر آشنا شوید.


روستاهایی از جنس رویا

کشور زیبای هلند با آب و هوای متعادلش، با تمام پیشرفت‌های صنعتیش، بزرگترین کشور تولید کننده گل در جهان است و با خرید بلیط هلند، به دیدن روستاهای فوق‌العاده زیبایی خواهید رفت که فقط در رویا‌ها انتظار دیدنش را داشتید. به این روستاها بروید در کنار کانال‌هایی از آب و گل قدم بزنید یا دوچرخه‌ سواری کنید تا نقشی از بهشت را در خاطرات سفرتان به تصویر بکشید.
 

تمدن دوچرخه‌سواری

در هلند، دوچرخه ‌سواری فقط یک ورزش نیست، نشانه‌ای از فرهنگ و تمدن است. در گوشه و کنار هلند، پیش کانال‌ها، مقابل گل‌ها، دوچرخه‌های زیبا با نمایش رنگ‌هایشان خودنمایی می‌کنند. در سراسر این کشور، راه‌هایی برای دوچرخه سواران، در نظر گرفته شده و امکاناتی برای سفرهای برون شهری حتی به جنگل‌ها برای دوچرخه‌سواران مهیا شده است.
 

سواحل چهار فصل

اگر به ساحل و آب زلال دریا علاقمند هستید، هلند دارای ساحلی سفید و طولانی است که در چهار فصل سال قابل استفاده است. فرقی نمی‌کند قایق سواری کنید یا در کافه‌های بلند ساحلی به موسیقی لذت بخش دریا و کافه گوش کنید. در سواحل دیوارکشی شده هلند، آرامش همراه شما خواهد بود.
 

طعم آرامش با قهوه‌های هلندی


اگر به گل علاقمندید سفر به هلند رو تجربه کنید
 
اکثر کافه‌های هلند، قهوه‌های بسیار خوبی با کیفیت عالی را به مشتریان عرضه می‌کنند، قهوه‌هایی که با طعم لذت بخش آرامش را در ذهن شما نفوذ کرده و خواب را از چشمان مشتاق شما خواهد ربود، تا وقت بیشتری برای دیدن زیبایی‌های هلند داشته باشید.
 

مجمع الجزایر ودانسی بهشت پرندگان

پنج جزیره تزل، وِیلند، آمِلن، شیرمونیکوگ و تِرشلینگ مجموع جزایری هستند که بهشت پرندگان هلند را میزبانی می‌کنند. در این مجموعه جزایر (و گاهی اگر خوش‌شانس باشید در شهرهای هلند) پرندگانی مانند کفچه نول، غاز دریای شمال، مرغ پا قرمز، مرغ صدف خوار، ‌لک‌لک سیاه، شانه‌به‌سر شمالی و مرغابی‌های گوناگون بومی طبیعت آن هستند و جزیره تسل اصلی‌ترین مقر زندگی این پرندگان است.
 

مردمی از جنس صداقت

با خرید بلیط هلند، به آغوش کشوری خواهید رفت، که مردمانش بیش از هرچیز اهل رک‌گویی و صداقت هستند و هرگز به دلیل توریست بودن، کلاه از سرتان برنخواهند داشت. در هلند با دانستن زبان انگلیسی مشکلی در برقراری ارتباط نخواهید داشت، زیرا با کمی ارفاغ تمام مردمان این کشور به انگلیسی مسلط هستند.
 

نظم و ترتیب با قوانین عجیب

اگر بلیط تهران آمستردام را تهیه کرده‌اید و یا قصد خرید آن را دارید، بهتر است بعضی از قوانین عجیب هلند را که از اصلی‌ترین پایه‌های نظم و ترتیب در این کشور هستند را بشناسید.
 
  • * اگر می‌خواهید علف بکشید، اما کشیدن تنباکو جرم است!
  • * شکار مرغابی و کبوتر، آسیب به اموال شخصی ملکه هلند است و جریمه سنگینی دارد!
  • * اگر پای پیاده با دوچرخه تصادف کردید، مقصر شما هستید، زیرا عابرین حق قدم زدن در لاین دوچرخه را ندارند!
  • * بردن ساک دستی در فروشگاه‌های هلند یک الزام است!

سیب‌زمینی فاتح سفره‌های هلندی!

اگر عاشق سیب‌زمینی هستید، حتما باید بلیط هلند را از برند محبوب علی بابا را تهیه کنید، زیرا مردم این کشور درد مشترک عشق به سیب‌زمینی را با شما فریاد می‌کشند، در هر گوشه از خیابانهای هلند فروش سیب‌زمینی با سس مخصوص مشتریان زیادی را به خود جلب کرده و بوی آن همراه با بوی گل‌ها مشام شما را نوازش خواهد کرد. اجازه ندهید سیب‌زمینی تمام علاقه شما را به خودش جلب کند و امتحان پنیر مشهور هلندی در کنار آن را فراموش نکنید.
 

سفر به هلند


اگر به گل علاقمندید سفر به هلند رو تجربه کنید
 
برای سفر به هلند، این کشور زنده و زیبا، شما علاوه بر خرید بلیط تهران آمستردام به ویزای شینگن احتیاج دارید. پس، بعد از تهیه ویزا، برای خود کمی یورو تهیه کرده و بلیط هلند خود را خریداری کنید.

از وقتی که سوار هواپیما می‌شوید، فاصله‌ای  4071 کیلومتری بین شما و زیبایی‌های هلند قرار دارد. پرواز تهران آمستردام شما نزدیک پنج ساعت و نیم زمان خواهد برد و در پایان سفر وارد فرودگاهی با قدمتی بیش از 100 سال خواهید شد که هم اکنون در رده برترین فرودگاه‌های جهان قرار دارد. بعد از پیاده شدن از هواپیما اگر دوست داشتید، می‌توانید مسیرتان تا هتل را با دوچرخه رکاب بزنید و از هوای پاک هلند به عنوان شروع بهاری سفرتان لذت ببرید.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.