سؤال روز سیصد و پنجاه و هشتم تولد

فرزندم در دوازده ماهگی قادر به دیدن چه چیزهایی است؟

میزان رشد مهارت بینایی کودک در دوازده ماهگی و توانایی های بینایی در این سن از جمله مواردی هستند که در این مقاله به آنها اشاره شده است.
يکشنبه، 21 دی 1399
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
فرزندم در دوازده ماهگی قادر به دیدن چه چیزهایی است؟
بینایی کودک شما ماه ها است که به رشد کامل خود رسیده است. اکنون کوچولوی شما می تواند اشیاء دور و نزدیک را به خوبی ببیند و حتی بر روی اشیاء در حال حرکت تمرکز نماید. مهارتهای حرکتی کودک و مهارت های بینایی او (هماهنگی چشم و دست) با یکدیگر همکاری کرده و احتمالاً می تواند یک اسباب بازی را در امتداد اتاق تشخیص دهد، بر روی آن تمرکز نماید و به سمتش رفته و آن را برداشته و به طرق مختلف مورد بررسی قرارش دهد.
 
چهره های آشنا و مورد علاقه کودک هنوز هم از جمله مواردی هستند که او مشتاق به دیدن آنها است، اما امکان دارد از دیدن تصاویر موجود در کتابها به ویژه تصاویر آشنا نیز لذت ببرد. کودک شما در این سن عاشق وسایلی خواهد بود که دارای قطعات یا بخش های متحرک هستند و زمان زیادی را به آنها خیره شده و در دست مورد بررسی قرار می دهد و سعی می کند نحوه و علت کارکرد آنها را پیدا کند. فرزندتان را با خود به بیرون از منزل برده تا مکانهای جدید و دیدنی را ببیند. به مکان های دیدنی اشاره کرده و نام آنها را بر زبان آورید.
 
 
منبع: اپلیکیشن ردیاب کودک (‏Baby Tracker‏)‏


مقالات مرتبط
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما