چه اشتباهاتی کمپین رپورتاژ آگهی را با شکست مواجه خواهد کرد؟

همان‌قدر که زمان انتشار رپورتاژ در افزایش کارایی و بازدهی آن موثر است، وب سایتی که برای  انتشار انتخاب میکنید نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است .بسیاری از افراد تصور می‌کنند که تنها نوشتن یک سری اطلاعات کلی درباره کسب و کار می‌تواند برای رپورتاژ آگهی کافی باشد.
دوشنبه، 22 دی 1399
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
چه اشتباهاتی کمپین رپورتاژ آگهی را با شکست مواجه خواهد کرد؟

رپورتاژ آگهی یکی از شیوه‌های نسبتا جدید و پرکاربرد برای تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ است.

یک شیوه بازاریابی و تبلیغات موثر که احتمال موفقیت بالاتری نسبت به سایر روش‌ها دارد.
قیمت خرید رپورتاژ آگهی نسبت به سایر روش‌های دیجیتال مارکتینگ کمتر است و درعین‌حال بازدهی آن بیشتر است.
اما در این مقاله ما به سراغ اشتباهاتی رفته‌ایم که میزان تاثیرگذاری رپورتاژ را کاهش میدهد.
 
انتشار رپورتاژ در زمان نامناسب
بسیاری از افراد تصور می‌کنند که انتشار ناگهانی رپورتاژ های مختلف در سایت‌های متفاوت و با تیراژ بالا می‌تواند رتبه آن‌ها را بالا برده و نامشان را در ذهن مخاطب ماندگارتر کند.

توجه کنید که این یک استراتژی بسیار موثر است ولی به شرط اینکه پس از آن روند انتشار به یکباره متوقف نشود و در طول سال کمپین های برند شما ادامه داشته باشد.
چه اشتباهاتی کمپین رپورتاژ آگهی را با شکست مواجه خواهد کرد؟

بطور کلی شما باید برای رپورتاژ آگهی و Press Release برنامه ریزی طولانی مدت داشته باشید.
زیرا انتشار بدون برنامه رپورتاژ در حجم بالا باعث می‌شود که گوگل حس خوبی نسبت به وب سایت شما پیدا نکرده و این موضوع را علامتی از یک طوفان ساختگی بداند. در نتیجه برای جلوگیری از آسیب زدن به مخاطب از ورود شما به صفحات اول نتایج جست‌وجو جلوگیری خواهد کرد. به همین دلیل تمام هزینه‌ای که برای این کار کرده‌اید، علیه شما به کار گرفته شده و زحمات شما را بر باد می‌دهد.

برای اینکه مطمئن شوید که رپورتاژها طبق یک استراتژی حرفه ای منتشر می‌شوند، باید از یک تیم حرفه‌ای و باتجربه کمک بگیرید.
 
با خرید رپورتاژ آگهی از سایت virlan.co برای رپورتاژ برند شما یک استراتژی و تقویم زمانی کوتاه مدت و بلند مدت طراحی میشود.
در این تقویم بسته به تعداد و نوع رپورتاژها، برای کمپین‌های رپورتاژ آگهی برنامه‌ریزی می‌شوند. به‌این‌ترتیب با توجه به فضای جامعه و دغدغه اصلی مخاطبان رپورتاژ شما در بهترین زمان منتشر خواهد شد. به‌این‌ترتیب تعداد بازدیدکننگان آن افزایش یافته و به دنبال آن درصد موفقیت شما هم افزایش پیدا می‌کند.

استفاده از محتواهای تکراری ممنوع‌!
بسیاری از صاحبان کسب و کار به‌ویژه کسانی که در ابتدای مسیر خود قرار دارند، برای کاهش هزینه های رپورتاژ آگهی ترجیح می‌دهند تا از یک محتوای یکسان در چند سایت مختلف استفاده کنند.

باید بدانید که استفاده از محتواهای تکراری در سایت‌های مختلف تنها باعث می‌شود که شما از دید گوگل به یک سایت کپی‌کار و اسپمر تبدیل شوید. بنابراین امتیازهای منفی شما بالا رفته و در نتیجه رپورتاژ آگهی نمی‌تواند تاثیرگذاری کامل را داشته باشد.
چه اشتباهاتی کمپین رپورتاژ آگهی را با شکست مواجه خواهد کرد؟
به همین دلیل کارشناسان باتجربه ویرلن به شما توصیه می‌کنند که محتواهایی را استفاده کنید که کاملا جدید، باکیفیت و منحصربه‌فرد باشند.
به عبارت بهتر تجربه چندین ساله تیم ویرلن نشان داده که هزینه ای که برای خرید رپورتاژ آگهی و ایجاد کمپین رپورتاژ آگهی میکنید در مدت‌زمان کوتاهی به شما برمی‌گردد و می‌توانید اعتبار خود را به عنوان یک سایت خلاق و معتبر از دید گوگل افزایش دهید.
به کیفیت محتوا و قوانین توجه ویژه داشته باشید
در بسیاری از موارد صاحبان کسب و کار با ضرری که انتشار محتوای تکراری می‌تواند به آن‌ها وارد کند، کاملا آشنا هستند. به همین دلیل نهایت تلاش خود را می‌کنند تا به این سمت و سو نروند. اما چاه بزرگ‌تری که در پیش روی آن‌ها قرار دارد، استفاده از محتواهای منحصربه‌فرد اما بی‌کیفیت است! بسیاری از افراد تصور می‌کنند که تنها نوشتن یک سری اطلاعات کلی درباره کسب و کار می‌تواند برای رپورتاژ آگهی کافی باشد.

اما باید در نظر داشته باشید که کسی که در حال مطالعه رپورتاژ شما است، برای برطرف کردن یک مشکل به خواندن آن روی آورده است. بنابراین باید کاملا خود را از رقبای خود متمایز کنید. به مخاطب خود دقیقا آن چیزی را بدهید که ممکن است با ساعت‌ها جست‌وجو در اینترنت پیدا نکند. برای مخاطب خود ارزش قائل شده و محتواهای تکراری را با زبان جدید به خورد او ندهید! محتوای شما علاوه بر جذاب بودن برای مخاطب، باید برای گوگل هم جذاب باشد. به همین دلیل باید در دل آن قوانینی را رعایت کنید که به قانون‌های سئو معروف هستند.
 چه اشتباهاتی کمپین رپورتاژ آگهی را با شکست مواجه خواهد کرد؟
استفاده از قوانین یک حرکت کاملا تخصصی است و نیاز به مهارت ویژه‌ای دارد. به همین دلیل اعضای تیم ویرلن با آغوش باز آماده‌اند تا این کار را با صرف کمترین هزینه برای شما انجام دهند. بررسی سابقه ویرلن در تولید و انتشار محتواهای جذاب و متفاوت برای رپورتاژ آگهی و انتشار آن در معتبرترین سایت‌های خبری و پربازدید، می‌تواند به شما دلایل کافی برای خرید رپورتاژ آگهی از ویرلن را بدهد.

انتشار رپورتاژ خبری یا آگهی در سایت نامناسب یعنی هدر دادن هزینه
همان‌قدر که زمان انتشار رپورتاژ در افزایش کارایی و بازدهی آن موثر است، وب سایتی که برای  انتشار انتخاب میکنید نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. درست است که انتشار رپورتاژ آگهی در سایت‌های معتبر می‌تواند هزینه های رپورتاژ آگهی را افزایش دهد، اما به همان نسبت می‌تواند اعتبار کاری شما را هم بالا ببرد. به عبارت بهتر زمانی که شما محتوای خود را در یک سایت خبری پربازدید یا سایتی معتبر در ارتباط با حوزه کاری خود منتشر می‌کنید، اعتبار آن سایت به پشتوانه‌ای برای شما تبدیل شده و می‌تواند برند شما را در ذهن مخاطب و همچنین روبوت گوگل برجسته‌تر سازد.

برای به تحقق پیوستن چنین هدفی لازم است که بتوانید با سایت‌های معتبر و پربازدید یک ارتباط موثر و قوی برقرار کرده و محتواهای خود را از طریق آن‌ها به مخاطب ارائه دهید. اما رسیدن به چنین مرحله‌ای کار راحتی نیست  به زمان نیاز دارد. به همین دلیل تیم ویرلن تلاش کرده تا به عنوان یک واسطه معتبر میان شما و سایت‌های پربازدید قرار بگیرد. به‌این‌ترتیب هزینه های انتشار رپورتاژ آگهی در این سایت‌ها برای شما کاهش می‌یابد. و همچنین می‌توانید با صرف هزینه کمتر نام خود را در سایت‌های معتبر مطرح کرده و به‌این‌ترتیب برای خود برندسازی کنید.
 چه اشتباهاتی کمپین رپورتاژ آگهی را با شکست مواجه خواهد کرد؟
نوشتن رپورتاژ آگهی اصولی دارد که با رعایت آن‌ها می‌توانید متن را برای خواننده خود جذاب‌تر و خواناتر کنید. به عنوان مثال بهتر است تعداد کلمات یک رپورتاژ آگهی از ۲۰۰۰ کلمه بیشتر نباشد. و در این متن باید بتوانید منظور خود را به خوبی به مخاطب بفهمانید. به همین دلیل نباید کلمات تخصصی را طوری به کار بگیرید که فهم آن برای مخاطب عام مشکل باشد. به‌این‌ترتیب مخاطب شما می‌تواند با صرف مدت کوتاهی پاسخ مناسبی را برای پرسش یا دغدغه خود به دست آورد. در نتیجه تشویق خواهد شد که از سایت شما دیدن کرده و محصولاتتان را خریداری نماید.

سخن پایانی
همان‌طور که گفتیم در نظر گرفتن بخش مشخصی از بودجه برای خرید رپورتاژ آگهی و ایجاد کمپین رپورتاژ آگهی می‌تواند احتمال موفقیت کسب و کار شما را تا حد زیادی بالا ببرد.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.