رقابت کاملا آزاد، جدی و شفاف بین نامزدها

این رقابت ها کاملا رقابت های آزاد، جدی و شفاف بین نامزدهای مختلف بود؛ همه دیدند. به قدری این رقابت ها و این گفتگوها و این مناظره ها شفاف و صریح بود، که عده ای به آن معترض شدند - حالا عرض خواهم کرد - حق هم تا حدودی با آنهاست.
يکشنبه، 23 خرداد 1400
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
رقابت کاملا آزاد، جدی و شفاف بین نامزدها
مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  فرمودند:
نکته سوم، مسئله رقابت ها بود. این رقابت ها کاملا رقابت های آزاد، جدی و شفاف بین نامزدهای مختلف بود؛ همه دیدند. به قدری این رقابت ها و این گفتگوها و این مناظره ها شفاف و صریح بود، که عده ای به آن معترض شدند - حالا عرض خواهم کرد - حق هم تا حدودی با آنهاست.
 
التهاباتی هم به وجود آورد که الان هم هنوز آثارش را داریم مشاهده می کنیم. من به شما عرض بکنم، فرض ما این بود و هست که این رقابتی که وجود دارد بین چهار نامزد انتخابات، این رقابت میان افراد و جریان های متعلق به نظام جمهوری اسلامی است.
 
این که دشمنان سعی می کنند در رسانه های گوناگون - که غالبا هم این رسانه ها مال این صهیونیست های خبیث و رذل است - اینجور وانمود کنند که دعوا بین طرفداران نظام و مخالفان نظام است، نخیر، این جوری نبود؛ آنها غلط می کنند این حرف را می زنند؛ این واقعیت ندارد.
 
منبع: انتخابات؛ لیلة القدر نظام اسلامی (آراء و نظرات مقام معظم رهبری درباره انتخابات)، بکوشش: سعید شیرازی، ناشر: انتشارات انقلاب اسلامی، تهران، 1390ش، صص 172-171


مقالات مرتبط
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.