معرفی نودسرو، نمایندگی eset + دانلود رایگان آنتی ویرویس نود 32

به گفته بسیاری از کارشناسان ، برترین نرم افزار ایمنی سازی جهان ورژن اینترنت سکیوریتی خواهد بود زیرا در حالی‌ که کم حجم‌‌ است دارای کارآیی بسیار فراوانی می باشد
دوشنبه، 24 خرداد 1400
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: نیر زارع کابدول
موارد بیشتر برای شما
معرفی نودسرو، نمایندگی eset + دانلود رایگان آنتی ویرویس نود 32

معرفی آنتی ویروس‌ ESET

کمپانی در سال 1992 در نتیجه‌‌ تلفیق شدن دو شرکت ساخته شده است . یکی از سرشناس ترین تولیدات این شرکت ضد ویروس ایست است که سه ورژن پر استفاده نرم افزار این شرکت با نام هایاینترنت سکیوریتی ، آنتی ویروس‌ و اسمارت سکیوریتی می باشد . ایست‌ با دریافت کردن کسب جوایز زیادی به عنوان برترین نرم افزار آنتی ویروس در بین کاربران دنیا و از جمله محبوب ترین آنتی ویروس در بین کاربران ایرانی شده است.

با نکته‌بینی به عملکرد راضی‌کننده و بی‌اندازه قابل قبول این نرم افزار ویروس یاب ، جوایز و گواهینامه‌های بسیاری از سازمان ویروس Av -Comparatives می‌توان ایست‌ را بهترین آنتی‌ ویروس 2021 معرفی‌‌ کرد .

به گفته بسیاری از کارشناسان ، برترین نرم افزار ایمنی سازی جهان ورژن اینترنت سکیوریتی خواهد بود زیرا در حالی‌ که کم حجم‌‌ است دارای کارآیی بسیار فراوانی می باشد و بخش هوش‌ مصنوعی‌ آن توانایی شناخت هر ویروس و بد افزاری را دارا است . به منظور استفاده از خدمات و امکانات صد در صدی آنتی ویروس این شرکت نیازمند لایسنس نود 32 می باشید. پس از نصب و فعال سازی نرم افزار شما قادر خواهید بود تا از تمامی امکانات برنامه استفاده کرده و بعد از یک بار اسکن خیالتان از بابت ایمن بودن سیستم در برابر تمامی ویروس ها راحن خواهد بود.
 
جهت دریافت رایگان 30 روزه آنتی ویروس نود 32 به نماندگی نود 32 ایران می توانید مراجعه کنید
www.original-nodsrv.com
 

معرفی نماینده‌ فروش نرم افزار آنتی ویروس eset یا نود 32 در ایران ، نودسرو

تارنمای نودسرو با قدمت‌ افزون بر 15 سال عرضه کننده لایسنس اورجینال نود 32 می باشد که سعی دارد‌ تا همه یوزرهای ایرانی بتوانند از فواید خریداری لایسنس نود 32 ارجینال استفاده ببرند . کل کالاهای عرضه شده‌ گارانتی محصول و ضمانت‌ تا تاریخ پایان لایسنس داشته و ضمن اینکه مشتریان در پایان سال تخفیف 35% برای تهیه لایسنس ارجینال بهره مند خواهند بود.
 
معرفی نودسرو، نمایندگی eset + دانلود رایگان آنتی ویرویس نود 32
 

قیاس محصولات‌ کمپانی ایست Nod32 با یکدیگر :


Nod32 Antivirus :
نسخه ساده‌ و ابتدایی عرضه گشته به وسیله این کمپانی Nod32 Antivirus می باشد . اگرچه این محصول‌ دربردارنده خصوصیت های ایمنی سازی ویژه و یا ابزار‌های‌ اضافه‌ نمی باشد ، ولی شما را دربرابر همه تهدیدات امنیتی‌ حفاظت می سازد . از جمله این تهدیدات می شود به ویروس ها ، کرم ها ، تروجانها و جاسوس افزار ها اشاره نمود. باضافه اینکه ، قدرت دفع حملات نرم افزارهای باج‌ افزاری و فیشینگ را هم داراست . ضروری است که یاداوری کنیم که این ورژن دربردارنده ویژگی‌ Silent Mode نیز‌ می باشد . از آنجایی که اعلانها را به تاخیر می اندازد به درد فیلم نگاه کردن و گیم بازی کردن می باشد

ESET Internet Security :
سطع بعدی‌ در پکت های این کمپانی ، ایست Internet Security می باشد . این مورد‌ محتوی کل خصوصیت های حاضر در نسخه‌ پیشیین می باشد . افزون بر خصوصیت های مدل پیش دارای ویژگی های مخصوصی چون فایروال ، ضد اسپم ، ماژول ضد دزدی و مانیتورینگ شبکه خواهد بود که مسئولیت‌ انواع‌ مختلف کارها را تقبل خواهد کرد . به اضافه اینکه وجه‌ممیز حفاظت از وب کم را هم با خودش به همراه می آورد . به این مفهوم که حفاظت بسیاری در مقابل جاسوسان در اینترنت به کار خواهد گرفت .

ESET Smart‌ Security Premium :
این ورژن ، کاملترین مدل ویروس یاب این کمپانی بوده است . تمام خصوصیت های ایمنی سازی عرضه گشته به وسیله این کمپانی در این ورژن گنجانده شده‌ .  افزون بر اینکه دارای ویژگی هایی همچون مدیریت پسورد و ماژول داده امنیت خواهد بود . ماژول رمزگزاری داده ها را نیز داراست شده است که کار برقراری ایمنی به وقت تولید درایوهای مجازی‌ و حفاظت از دادهها را در مقابل هکرها تقبل می کند

ESET Multi -Device Security :
این نسخه در حقیقت ترکیب یک نسخه موبایل و یک نسخه کامپیوتری است. معمولا نسخه اینترنت سکیوریتی برای کامپیوترهای ویندوزی و سایبر سکیوریتی برای سیستم های مک و موبایل سکیوریتی برای موبایل اندوریدی توصیه می شود

ESET Cyber Security :
یک ورژن ویژه از آنتی ویروس‌ است که برای مک تولید گشته است‌ . این مارک در مقابل همگی حملات بدافزاری مقاومت می نماید و به اضافه اینکه دارای وضعیت ویژه ای به اسم وضعیت نمایش‌ می باشد که از طریق‌ آن می شود پیغامها را برای بازه ای از زمان مخفی کرد .
در شکل پایین می شود خلاصه ای از خصوصیت های نمایش تبدیل شده با چهار تولید پرطرفدار کمپانی ایست را رویت نمود :
 
معرفی نودسرو، نمایندگی eset + دانلود رایگان آنتی ویرویس نود 32

به چه طریق آگاه شویم لایسنس نود 32خریداری شده از سایت یا فروشگاه به صورت فیزیکی ارجینال می باشد ؟

کد لاینسس تهیه گشته حتما الزاماً باید به شکل 20 رقم باشد که با خطوط تیره‌ هر 4 حرف‌ سوا شده‌ باشد. لایسنس به حالت ترکیبی از اعداد و حروف می باشد . هم اکنون لایسنسهای عرضه گشته به حالت تصادفی‌ و یا در برخی موارد با پیشوند RN -BH – AF – خواهد بود که میان ورژن های متفاوت اصلاً تفاوتی وجود نخواهد داشت . شناسایی لایسنس اورجینال در ادامه‌ آورده گشته است‌ :
 
1- حتما نرم افزار قانونی ویروس یاب از نشانی Eset .com بارگیری و install گردد . هرگز از تارنما های ایرانی و CDها مبادرت به نصب ننمایید.

2- برای فعال‌ سازی ویروس یاب نیازی به هیچگونه تنظیمات در ویروس یاب نیست پس بدون واسطه لایسنس را در ضد ویروس وارد نمائید .

3- پس از فعال‌ سازی تاریخ‌ زمان باقی مانده لایسنس بایستی در قسمت Help برنامه آشکار گردد .

4- چنانچه با وارد انجام‌دادن لایسنس ضد ویروس فعال و آپدیت شد لایسنس دریافتی ارجینال خواهد بود و در صورت عدم فعال سازی یا نیاز به تنظیمات توسط برنامه ثانویه یا پروکسی و xml برنامه کرک شده است.

5- جهت خرید لایسنس نود 32 اندروید و کامپیوتر حتما از وب سایت نودسرو که نمایندگی‌ لایسنس نود 32 ایران به نشانی www.original-nodsrv.com است‌ یا نمایندگی های مجاز وب سایت نودسرو لایسنس را تهیه کنید

آموزش‌ پاک کردن ویروس کامپیوتر

بعد از اجرای آنتی ویروس به صورت خودکار شروع به اسکن سیستم خواهد کرد در صورتی که قصد دارید به صورت دستی اقدام به اسکن هر درایو کنید کافی است از بخش مای کامپیوتر سیستم خود، روی درایو یا فلش مموری مورد نظر خود کلیک راست کرده و گزینه scan with nod32 antivirus را انتخاب کنید. بعد از اسکن قادر‌ خواهید گشت از بخش Show log توصیف فایلهای اسکن شده و مخرب را مشاهده بکنید .

نکته اساسی‌ : احتیاجی به حذف کردن دستی ویروس وجود ندارد ، تمام آنتی ویروسها پس‌‌ از شناسایی یک بدافزار در ابتدا آن را قرنطینه کرده ، در صورتیکه فایل مخرب مشکلی برای سیستم عامل‌ نباشد آن را تمیز می کنند و در صورتیکه با Delete فایل مخرب ویندوز بالا‌‌ نیاید به صورت‌ اتوماتیک قرنطینه می شود

آموزش‌ پاک کردن ویروس اندروید

1 - نرم افزار Mobile Security را برای Android باز نمائید .

2 - روی آنتی ویروس‌ ضربه بزنید .

3 - برای تعیین سطح‌ اسکن مورد تایید شما  ، روی نماد‌ منو settings تنظیمات حرفه‌ای level روی اسکن شوک بزنید

4 - روی Scan Device کلیک کنید.

5 - زمانی اسکن انجام شد ، سطح‌ اسکن ، مدت‌ زمان‌ و تعداد‌ فایلهای اسکن شده ، فایل های آلوده‌ ، فایل های تمیز و قرنطینه شده ظاهر خواهد شد.
روش خریداری محصول‌ ارجینال به چه صورتی می باشد ؟

هم اکنون تمام محصولات‌ عرضه گشته ارجینال ایست فقط‌ به حالت اینترنتی حتما باید خرید گردند . همه قدم های خرید‌ لایسنس نود 32 تا دریافت و نصب شدن برنامه حتما باید توسط تارنمای رسمی کمپانی به نشان eset.com یا نمایندگی‌ نود ۳۲ ایران ، نودسرو به آدرس original-nodsrv.com صورت گیرد .

 
معرفی نودسرو، نمایندگی eset + دانلود رایگان آنتی ویرویس نود 32

توجه بکنید همگی یا cd و DVD های فروشگاه ها غیر ارجینال و به نوعی دستکاری شده‌ بوده است . برای برطرف کردن این دشواری حتماً ورژن اصلی نرم افزار از وب سایت رسمی بارگیری گردد . در قسمت آخر برای خرید‌ لایسنس نود 32 ارزان حتماً از تارنمای نودسرو عمل کرده و برای فعال‌ کردن لایسنس احتیاجی به هیچگونه  نرم افزار مکملی نخواهد بود‌ . فقط وارد نمودن کد لایسنس در نرم افزار کفایت می کند .

نودسرو تنها نمایندگی نود 32 در ایران
آدرس سایت : www. original-nodsrv.com
پشتیبانی در تلگرام یا واتس اپ: 09116192280



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما