خرید رنگ فرازپیشه از فروشگاه اینترنتی ایران رنگ

فروشگاه اینترنتی ایران رنگ بزرگترین استارتاپ فروشگاه آنلاین کشور در حوزه رنگ و ابزارآلات رنگ ، با پشتیبانی چند انبار در سطح کشور و شبکه فروش و توزیع پیشرفته است
يکشنبه، 30 خرداد 1400
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سارا کاکازاده
موارد بیشتر برای شما
خرید رنگ فرازپیشه از فروشگاه اینترنتی ایران رنگ

شرکت رنگ و رزین فرازپیشه

فرازپیشه توانسته طی بیش از چهار دهه فعالیت مستمر خود در ارائه محصولات با کیفیت و پایدار،  مهمترین و بزرگترین سرمایه ها را که همانا جلب اعتماد مشتری و جذب نیروی انسانی متخصص است را کسب نماید. برخورداری از نیروی انسانی شایسته و متخصص با تجربیات میدانی و حرفه ای  که اعتقاد به رعایت استانداردها و مشتری مداری داشته و دارند، رمز موفقیت شرکت فراز پیشه می باشد...
 
امید است بتواند با تلاش پیگیر ، رضایت شما مشتریان گرامی را فراهم نماید.

این شرکت در سال 1384 تلاشهای بسیاری برای صادرات تولیدات خود به کشور های همسایه انجام داده که به نتایج خوبی نیز دست یافته و در بازار کشور های همسایه جایگاه خوبی باز کرده است.

رنگ فرازپیشه در اواخر سال 1382 با افتتاح فاز جدید راکتور 20 تنی خود ، افزون بر تولید آلکیدهای مختلف توانایی تصفیه انواع حلال های مصرفی شرکت های همکار خود را در کوتاه ترین زمان و بالاترین کیفیت دارد. شرکت رنگ فرازپیشه در اکثر نقاط ایران نمایندگی های فعال با افرادی مجرب در زمینه فروش دارد.لذا شما عزیزان با تماس به هر یک از نمایندگی ها در هر نقطه مورد نظر می توانید بالاترین و مطلوب ترین خدمات و سرویس دهی را در اختیار داشته باشید.

 
خرید رنگ فرازپیشه از فروشگاه اینترنتی ایران رنگ

چرا خرید رنگ فرازپیشه از فروشگاه اینترنتی ایران رنگ ؟

فروشگاه اینترنتی ایران رنگ بزرگترین استارتاپ فروشگاه آنلاین کشور در حوزه رنگ و ابزارآلات رنگ ، با پشتیبانی چند انبار در سطح کشور و شبکه فروش و توزیع پیشرفته با قابلیت ارسال کالا به تمامی اقصی نقاط کشور و فروش محصولات بیش از ۴۰ برند مطرح در حوزه رنگ و ابزار آلات رنگ مانند رنگ اطلس، رنگ سحر، رنگ ماندگار، لتو، پارس اشن، بیات، آلچیبای، کناف، پارس بهار، رنگ فرازپیشه ، رنگ هادی ، هاویلوکس، کاپارول، رنگ الوان ، آرکو، جلاسنج ، چسب ۱۲۳ و بتونه کناف . . . فعالیت خود را آغاز کرده و با توجه به نزدیک شدن ارتباطات به وسیله وب سایت ها، با هدف پذیرش سفارشات، بروزرسانی قیمت رنگ، آشنایی با محصولات رنگ ساختمانی، پشتیبانی آنلاین، خدمت رسانی آسان به مشتریان ، راحت ترین راه برای خرید ضد زنگ و حذف واسطه ها  در بازار رنگ به آدرس www.iran-rang.ir تاسیس گردیده است که به یاری حق خدمت رسان هرچه بهتر مشتریان گرامی باشیم.

 
خرید رنگ فرازپیشه از فروشگاه اینترنتی ایران رنگ


این مجموعه با بیش از چند دهه تجربه با تیمی متشکل از متخصصین جوان در زمینه پخش رنگ گام های موثری برداشته و توانسته با حذف واسطه ها محصولات خود را با نازلترین قیمت به دست مشتریان گرامی برساند. امید است خدمتگزار خوبی برای شما عزیزان باشیم.

مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی ایران رنگ :

صرفه جویی در زمان

صرفه جویی در هزینه ی رفت و آمد و سوخت

جلوگیری از ایجاد ترافیک و شلوغی در شهر و کاهش آلودگی هوا

خرید ازفروشگاه اینترنتی ایران رنگ بدون محدودیت در انتخاب برند

امکان مقایسه محصولات از لحاظ قیمت و کیفیت

اطلاع سریع و آسان از تخفیف های متنوع و شگفت انگیز در مناسبت های مختلف

ارسال سفارشات به سراسر ایران

بروزترین لیست قیمت ها 

در دسترس ترین فروشگاه رنگ ایران …
 
جهت کسب اطلاعات بیشتربه آدرس https://iran-rang.ir/ مراجعه یا با شماره 02128423047 تماس بگیرید.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.