سایا خودرو، نامی معتبر برای فروش اقساطی خودرو

منظور ما در این نگاره مجموعه‌هایی است که به واسطه پشتوانه‌ای که از سال‌ها حضور در بازار خرید و فروش خودرو به دست آورده‌اند می‌توانند طرح‌های فروش قسطی خودرو را اجرا کنند
چهارشنبه، 2 تير 1400
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: هما نوذریان
موارد بیشتر برای شما
سایا خودرو، نامی معتبر برای فروش اقساطی خودرو
خرید قسطی خودرو راهکاری منطقی است که در پی افزایش قیمت خودرو در بازار، این‌ روزها به ذهن افراد بسیاری رسیده است. آن‌ها دوست دارند حالا که اختلاف بین قیمت کارخانه و بازار آزاد خودرو زیاد شده، با این راه به خودروی مطلوبشان دست یابند و از سواری گرفتن از آن لذت ببرند.

این راهکار اگرچه از سوی کارخانه‌های تولید کننده خودرو به کناری نهاده شده و دیگر مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، اما همچنان شیوه‌ای در دسترس و ارزشمند برای خرید اقتصادی خودرو است. شما می‌توانید با رعایت نکاتی که در این مقاله ذکر خواهد شد، یک طرح مناسب فروش اقساطی خودرو را پیدا کنید و از طریق آن نسبت به خرید خودرو قسطی دلخواهتان اقدام کنید. با همراه باشید تا این نکات را باهم مرور کنیم.
 

راه‌های خرید قسطی خودرو

برای خرید خودرو قسطی راه‌های مختلفی وجود دارد از جمله شرکت در طرح فروش اقساطی کارخانه‌ها و یا بانک‌ها. این طرح بواسطه پشتوانه قوی مالی این مجموعه‌ها انجام می‌شود که البته به دلیل برخی اتفاقات در سال‌های اخیر هر دو این مجموعه‌ها یعنی تولید کنندگان خودرو و بانک‌ها از اجرای طرح‌هایی برای خرید قسطی خودرو منصرف شده‌اند.

راهکار دیگر برای خرید خودرو به صورت قسطی، خرید خودرو از طریق مجموعه‌هایی است که طرح‌های فروش اقساطی خودرو را اجرا می‌کنند. دقت کنید در اینجا درباره شرکت‌های لیزینگی صحبت نمی‌کنیم، بلکه منظور ما مجموعه‌هایی است که به واسطه پشتوانه‌ای که از سال‌ها حضور در بازار خرید و فروش خودرو به دست آورده‌اند می‌توانند طرح‌های فروش قسطی خودرو را اجرا کنند.

اتفاقاً خرید از این مجموعه‌ها به شرط رعایت نکات مهم و توجه به قرارداد فی ما بین شما و آن مجموعه، اتفاقی میمون و مبارک است که خاطره یک خرید شیرین و اقتصادی را در ذهن شما ثبت خواهد کرد. اما این نکات کدام است و چطور می‌توان آنها را یافت؟ این موضوعی است که در ادامه این مقاله آن را پی خواهیم گرفت؛ با ما همراه باشید.

 
سایا خودرو، نامی معتبر برای فروش اقساطی خودرو
 

فرق بین خرید قسطی خودرو و خرید لیزینگی چیست؟

خرید قسطی خودرو از مجموعه‌هایی که به واسطه تجربه و سابقه و اعتبار خود در بازار خودرو اقدام به این کار می‌کنند، با خرید از شرکت‌های لیزینگی غیرمجاز که یک شبه ایجاد شده و هدفی جز کلاشی و کلاهبرداری ندارند بسیار متفاوت است.

این تفاوت‌ها شاید در قدم اول خودش را سخت نشان بدهد، اما با کمک چند نکته ساده که در ادامه مطلب خواهد آمد، تفاوت فروش اقساطی خودرو واقعی با طرح‌های کلاهبرداری خرید خودرو قسطی مشخص خواهد شد.

در گام نخست باید به سابقه مجموعه‌ای که با آن وارد معامله می‌شوید توجه کنید. مجموعه‌هایی که خرید قسطی خودرو به صورت واقعی را فراهم می‌کنند، اغلب سالیان سال تجربه دارند و اصطلاحاً خاک این کار را خورده‌اند. این در حالی است که لیزینگی های غیرمجاز یک شبه ایجاد شده و بدون سابقه چندانی دنبال خالی کردن جیب مشتری و کلاهبرداری هستند.

در گام دوم توجه به متن قرارداد موضوع بسیار مهمی است. معمولاً لیزینگی های غیرمجاز زیر بار برخی تعهدات حیاتی فروش خودرو نمی‌روند و تنها سعی دارند به وسیله تبلیغات کاذب و هیجانی کردن ذهن مخاطب، آن‌ها را برای خرید قانع کنند.

لیزینگی های غیرمجاز زمان درستی برای تحویل خودرو ذکر نمی‌کنند و در این زمینه خریدار را تنها می‌گذارند. همین امر هم یکی از راه دروهای کلاهبرداری آن‌هاست. این در حالی است که مجموعه‌های فروشنده خودرو به صورت اقساطی تعهدات لازم الاجرایی برای زمان تحویل خودرو دارند که اتفاقاً آن را به صورت دقیق اجرا هم می‌کنند.

شما باید هنگام عقد قرارداد دقت کنید که زمان تحویل خودرو به شما چه زمانی است. اینکه در قبال پرداخت پول چه مدت زمانی بعد سند خودرو به نام شما خواهد خورد بسیار حائز اهمیت است.

 
سایا خودرو، نامی معتبر برای فروش اقساطی خودرو
 

خرید قسطی خودرو چه مزایایی دارد؟

قیمت خودرو علاوه بر اینکه گران است، نوسانات شدیدی هم دارد و مرتباً روی جاده گرانی جلو می‌رود. اگر از همین امروز قصد کنید برای خرید خودروی دلخواهتان در یکی دو سال آینده پولی را ماهانه پس انداز کنید تا در زمان مقرر به اندازه کافی برسد، این روند افزایشی به شما اجازه نخواهد داد که به هدفتان برسید. در این حالت ضمن اینکه رنج ناشی از پس انداز کردن و کم شدن درآمد را تحمل می‌کنید در مدت زمان طولانی ارزش پول خود را هم از دست می‌دهید و دست آخر در این مدت خودرویی هم زیر پای شما نیست.

خرید خودرو قسطی اما این امکان را به شما می‌دهد که در ازای یک پیش پرداخت مناسب و معقول، از طریق تحویل فوری و آنی، خودروی مورد علاقه خودتان را تحویل بگیرید و حداقل اگر پولی از خرج ماهانه را برای پرداخت کنار می‌گذارید، از رانندگی با آن لذت ببرید و رنج چند ساله را تحمل نکنید.
 

یک راهکار درست برای خرید قسطی خودرو

خرید خودرو به شکل قسطی همانطور که گفته شد به شرط رعایت نکات لازم الاجرای آن، تجربه ارزشمندی است. درباره شروطی و تعهداتی که باید در قرارداد بیاید تا خرید قسطی خودرو اقدامی واقعی باشد مطالبی ذکر شد و روشنگری انجام شد؛ اما شاید حالا سؤال شما این باشد که در این مشغله و درگیری کارهای روزانه چطور برویم و تجربه و سابقه مجموعه‌ها را بررسی کنیم تا مورد خوش نام آن را بیابیم؟

 
سایا خودرو، نامی معتبر برای فروش اقساطی خودرو

 
در این قسمت برای این که کار شما راحتتر شود ما قصد داریم یک مجموعه موفق و باسابقه و معتبر را به شما معرفی کنیم. مجموعه سایا خودرو با بهره گیری از تجربه فراوانی که در بازار خرید و فروش خودرو کسب کرده حالا طرح‌های متنوعی برای فروش اقساطی خودرو در نظر گرفته است.

سایا خودرو، نامی معتبر برای فروش اقساطی خودرو

این مجموعه تمامی تعهدات ذکر شده در متن را برای تمامی خودروهایی که به صورت اقساطی می‌فروشد اجرا می‌کند. به تعبیری برای تمامی موارد مربوط به خرید قسطی خودرو، تحویل فوری و آنی در نظر گرفته شده و البته پس از این تحویل فوری، سند خودرو به نام خریدار می گردد.

سایا خودرو برای رفاه حال مشتریان خود و کاهش فشار مالی به آنها، امکان پرداخت اقساط در چندین نوبت را فراهم کرده است.

مشتریان محترم از سراسر کشور می‌توانند برای خرید خودرو قسطی به سایا خودرو مراجعه کنند. این مجموعه طرح‌های متنوعی برای فروش اقساطی خودروهای گوناگون ایرانی و خارجی در نظر گرفته که با مراجعه به وب سایت آن می‌توانید از این طرح‌ها آگاه شوید.


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.