بهترین رشته‌ ها برای مهاجرت به استرالیا

با توجه به جمعیت روزافزون استرالیا ؛ این کشور به کادر پزشکی بسیار ماهر نیاز دارد
پنجشنبه، 17 تير 1400
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: هما نوذریان
موارد بیشتر برای شما
بهترین رشته‌ ها برای مهاجرت به استرالیا
استرالیا جزو 3 مقصد برتر تحصیلی برای ادامه تحصیل دانشجویان بین المللی محسوب می شود . این امر باعث می شود که  دانشجویان به لطف اقتصاد قوی و مداوم این کشور چشم به راه فرصت‌های شغلی باشند . برای زندگی و کار در استرالیا ، متقاضیان می‌توانند از مسیرهای مختلفی که منجر به اقامت دائم می‌شود ، استفاده کنند . سه روش متداول اخذ اقامت دائم از طریق مهارت ، نامزدی ایالت یا طرح نامزدی کارفرماست .

دانشجویانی که قصد اقامت دائم در استرالیا را دارند باید برای ادامه تحصیل در استرالیا دوره‌ای را انتخاب کنند که چشم‌انداز روشنی برایشان داشته باشد و در سال‌های آینده به طور مداوم مورد تقاضا باشد . در ادامه مقاله برخی از بهترین رشته‌ها برای مهاجرت به کشور استرالیا آورده شده است :

آموزش و تدریس

استرالیا دارای استانداردهای عالی آموزش شناخته شده در سراسر جهان است . فارغ‌التحصیلان بین‌ المللی که به دنبال مشاغلی همچون تدریس می‌روند ، با تقاضای زیاد در موسسات آموزشی در این کشور مواجه خواهند شد .

شغل معلمی از جمله معلم دوران پیش‌دبستان ، معلم دبستان ، معلم دبیرستان ، مدرس دانشگاه ، معلم آموزش حرفه‌ای و معلم زبان انگلیسی به زبان‌های دیگر ، همواره در لیست مهارت‌های استرالیا قرار دارد .

کامپیوتر و فناوری اطلاعات

تخصص در سخت افزار، نرم افزار، شبکه ، امنیت و دوره‌های توسعه وب‌سایت از جمله دوره های متعدد در این زمینه هستند . دانشگاه‌های سراسر استرالیا دوره‌ها را به طور مداوم به روز می ‌کنند تا رقابت را در زمینه دیجیتال حفظ کنند . برای مقابله با نیاز روزافزون صنایع ، تقاضا برای فارغ‌التحصیلان فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) به طور مداوم در حال افزایش است .

 
بهترین رشته‌ ها برای مهاجرت به استرالیا


مشاغل ICT در لیست مهارت‌ها عبارتند از : تحلیلگر تجارت  ICT، تحلیلگر سیستم، برنامه ‌نویس تحلیل‌گر، برنامه ‌نویس توسعه ‌دهنده، مهندس نرم‌افزار، مهندس شبکه و سیستم‌های رایانه‌ای ، تست‌کننده نرم‌افزار، مهندس پشتیبانی ICT، توسعه‌دهنده وب .

دوره‌های پرستاری و پزشکی

با توجه به جمعیت روزافزون استرالیا ؛ این کشور به کادر پزشکی بسیار ماهر نیاز دارد . دوره‌های پزشکی و پرستاری در این کشور هزاران دانشجوی داخلی و بین‌المللی را به خود جلب می‌کند . این رشته‌ها به طور مداوم در لیست مهارت‌های مورد نیاز استرالیا قرار دارند ، پرستاری یکی از دوره‌های مورد تقاضا در زمینه پزشکی است .

دوره‌های پزشکی و پرستاری در لیست مهارت‌های استرالیا عبارتند از : پرستار ، پرستار سالمندان ، پرستار کودک ، بهداشت محیط ، مراقبت‌های ویژه و اورژانس ، پزشک ، پزشک اعصاب و روان ، جراح ، تکنسین اتاق عمل ، پزشک اطفال و مامایی .

مهندسی

دانشجویان بین‌المللی برای یادگیری و جذب بازار کار شدن در تخصص‌های مختلف به استرالیا مهاجرت می‌کنند . مهندسان در استرالیا می‌کوشند تا از جنبه‌های مختلف ؛ نیازهای این کشور را برطرف کنند .

مشاغل مورد نیاز در استرالیا عبارتند از مهندس شیمی ، مهندس مواد ، مهندس عمران ، مهندس برق ، مهندس الکترونیک ، مهندس مکانیک ، مهندس هوانوردی ، مهندس کشاورزی ، مهندس محیط زیست و مهندس صنایع .

برای مشاهده ادامه این مقاله و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل و مهاجرت به استرالیا بهتر است به وب سایت موسسه اعزام دانشجو studyunique مراجعه کرده و یا با این موسسه تماس گرفته و از مشاوره رایگان مشاورین خبره آن بهره مند گردید .


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.