راهنمای سوغات شیراز و مراکز خرید این شهر

اگر تصمیم دارید با سفر هوایی و خرید بلیط و پرواز شیراز، به این شهر بروید، می‌توانید بلیط‌تان را از اسنپ‌تریپ در چند قدم ساده و با بهترین قیمت تهیه کنید
شنبه، 29 آبان 1400
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
راهنمای سوغات شیراز و مراکز خرید این شهر
اسم شیراز بسیاری از ما را یاد بهارنارنج و بوی خوشش در باغ‌های بزرگ و سرسبز شیراز می‌اندازد. اما شیراز خوراکی و سوغات خوشمزه دیگری هم دارد. در این مطلب بهترین سوغات شیراز را معرفی کرده‌ایم و از بازاهای خوب و مناسب برای خریدشان گفته‌ایم. اگر هم در پایان دلتان خواست با یک بلیط چارتری هواپیما خودتان را به شیراز برسانید، برای آن هم پیشنهادی داریم.

عرقیات شیراز

دیگر فقط شهرهای کاشان و اصفهان به عرقیات و گلاب معروف نیستند و الان پای شیراز هم در میان است. مخصوصا شهر میمند که به گلاب‌های تازه‌اش شهرت دارد. علاوه بر گلاب، عرقیات دیگری مثل کاسنی، بیدمشک، و نسترن هم در شیراز تولید می‌شوند. یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید عرقیات شیراز، بازار وکیل است.

 
راهنمای سوغات شیراز و مراکز خرید این شهر
 

مسقطی

شاید در شهر خودتان هم بتوانید مسقطی پیدا کنید، اما مسقطی که توسط شیرازی‌ها آماده می‌شود چیز دیگری‌ست. به مسقطی، حلوای شیراز هم می‌گویند. در طعم و شکل و مدل‌های مختلفی تهیه و آماده‌اش می‌کنند. و ترکیبی بهشتی را با چای به وجود می‌آورد. برای خرید مسقطی می‌توانید به بازار وکیل و قسمت چهارسوق آن سر بزنید. مسقطی لارستان هم در شیراز طرفداران زیادی دارد. از دیگر شیرینی‌های شیراز و سوغات این شهر می‌توان به نان کاک و نان برنجی اشاره کرد.

آبلیمو و آبغوره

باغ‌های لیمو در شهرهای مختلف استان فارس مثل جهرم، باعث شده تا شیراز به قطب آبلیموی کشور معروف شود. برای خرید مرغوب‌ترین آبلیموی شیراز باید به سه راه احمدی بروید. تولیدی عرقیات و آبلیموی ژاله هم یکی دیگر از بهترین آبلیموهای شیراز را دارد که در خیابان باغ ارم قرار گرفته.

خرید آنلاین بلیط هواپیما

اگر تصمیم دارید با سفر هوایی و خرید بلیط و پرواز شیراز، به این شهر بروید، می‌توانید بلیط‌تان را از اسنپ‌تریپ در چند قدم ساده و با بهترین قیمت تهیه کنید.
 
مزایای سایت اسنپ ‌تریپ برای خرید بلیط هواپیما زیاد است:
  • ایرلاین‌های متنوعی پرواز شیراز تهران و دیگر شهرهای ایران را ارائه می‌کنند و مشخصات هرکدام را در اسنپ‌تریپ می‌توانید ببینید.
  • تخفیف و قیمت مناسب در بسیاری از روزهای سال باعث می‌شود تا بلیط ارزان هواپیما را پیدا کنید.
  • تقویم قیمتی، بهترین روز هفته را برای خرید پرواز بندر عباس تهران به شما نشان می‌دهد.
  • فیلترهای مختلف به شما کمک می‌کنند تا بهترین بلیط را برای سفرتان انتخاب کنید.
  • خدمات پشتیبانی به صورت 24 ساعته در دسترس و پاسخگوی سوالات و مشکلات شماست.
  • اسنپ‌تریپ مسیرهای هوایی زیادی در ایران دارد و برای شهرهای مختلفی می‌توانید بلیط تهیه کنید.
  • مراحل خرید بلیط هواپیما در کمترین زمان و به راحتی و سرعت انجام می‌شود.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.