ساعت هوشمند به‌خاطر ایستادن یک مرد برای صرف میان‌وعده به او تبریک گفت

یک اتفاق جالب برای مردی به‌نام سیمپسون ویل رخ داده است که تعریف آن می‌تواند خالی از لطف نباشد. با ما همراه باشید.
دوشنبه، 3 مرداد 1401
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ساعت هوشمند به‌خاطر ایستادن یک مرد برای صرف میان‌وعده به او تبریک گفت
یک اتفاق جالب برای مردی به‌نام سیمپسون ویل رخ داده است که تعریف آن می‌تواند خالی از لطف نباشد. او در خانه خود کار می‌کند و هنگامی که روزی از روزها برای دومین بار از صندلی خود برمی‌خیزد، ساعت هوشمندش به‌خاطر این کار به وی تبریک می‌گوید. او در همین عین متوجه می‌شود که سبک زندگی وی چقدر بی تحرک بوده و همین نظر را اپل واچ وی هم داشته است. گویا او با بلند شدن از جای خود، به هدف روزانه «ایستادن روی پاها» دست پیدا کرده و اپل واچ هم به همین خاطر به وی تبریک می‌گوید. قیمت ساعت هوشمند در بازار مانند ساعت هوشمند بالا نیست و می‌توانید راحت‌تر آن را خریداری کرده و انگیزه بیشتری برای فعالیت‌های ورزشی و سلامت بیشتر داشته باشید.

این مرد برای خوردن میان وعده متشکل از چیپس و یک ترکیب نوشیدنی، قصد رفتن به آشپزخانه را داشت و به‌همین دلیل، اپل واچ وی به‌خاطر رسیدن به هدف روزانه بلند شدن از روی صندلی، به وی تبریک گفت. این فرد در مصاحبه‌ای می‌گوید: «معمولا باید به‌عنوان یک خبر بد به این موضوع نگاه کنم، چرا که نشان می‌دهد چقدر زندگی بی تحرکی دارم. گزارش‌های هفتگی که روی صفحه اپل واچ ثبت می‌شود، نشان می‌دهد که زمان ایستادن من در طول روز چقدر پایین بوده است. جالب است بدانید که حتی وقتی من از طریق شبکه نتفلیکس اقدام به تماشای فیلم می‌کنم، نوتیفیکیشنی از ساعت هوشمندم دریافت می‌کنم».
 

قابلیت‌های جالب اپل واچ

اپل اهداف تمرینی خودکار جالبی را بر اساس سطح اولیه فعالیت تعیین می‌کند. بنابراین، ساعت هوشمند هوشمند همواره از فرد دارنده آن سوال می‌کند که ایا تمرینی را شروع کرده‌اید؟ این سوال زمان‌هایی است که فرد به راه افتاده و قصد رفتن به جایی را دارد. به‌طور مثال، هنگام پیاده روی به سمت حمام یا رفتن سراغ لپ تاپ و بالا و پایین رفتن از پله‌ها ممکن است که این سوال‌ها را دریافت کنید. اعلان‌های مربوط به ضربان قلب بالا هم برای این افراد فرستاده شده و رسیدن به هدف مورد نظر در یک نوتیفکینیش به اطلاع آن‌ها رسانده می‌شود.

گام‌های روزانه ممکن است که هدف‌های مختلفی برای افراد مختلف داشته باشد. فردی که فعالیت بدنی کمتری دارد، یقینا هدف‌های ساده‌تری برای انجام دارد. اما یک فرد ورزشکار، باید گام‌ها و اهداف حرفه‌ای‌تری را در ساعت هوشمند برای خود تنظیم کند. گام‌های روزانه ممکن است که هنگام راهی شدن برای آبیاری گل و گیاه در حیات خلوت هم تمام شود. قیمت ساعت هوشمند اپل ممکن است که نسبت به همتایانش بالا باشد. اما دلایل خوبی برای این موضوع وجود دارد. اپل واچ برای افرادی که مدام روی میز کاری خود می‌نشینند، تمریناتی دارد.

ساعت هوشمند به‌خاطر ایستادن یک مرد برای صرف میان‌وعده به او تبریک گفت
 

تمرینات جالب اپل واچ

این فرد تعریف می‌کند که گاهی مجبور می‌شود تمرین تنفس عمیق را برای ۶۰ ثانیه انجام دهد. چرا که به حسگرهای ساعت هشدار داده می‌شود که او به‌خاطر کار کامپیوتری که روی میزش آرام گرفته است، بدنش به وضعیت ثابتی گرفتار شده و فراموشی نفس کشیدن برایش رخ داده است. برای رهایی از این حالت، ساعت هوشمند تمرینات جالبی را برایش تجویز می‌کند تا از این حالت خارج شود. قیمت ساعت هوشمند اپل در چنین شرایطی و با چنین امکاناتی کاملا مناسب بوده و می‌توانید تا چندین سال از این قابلیت‌های جدید استفاده کنید. حتی هنگام خواب هم سنسور خواب فعال شده و کیفیت خواب شما را تست خواهد کرد.

با بررسی قیمت مودم و خرید آن هم می‌توانید از اینترنت در ساعت هوشمند خود استفاده کرده و به داده‌های جالبی دسترسی پیدا کنید. امکان دریافت نوتیفیکیشن‌هایی از شبهک‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها هم وجود دارد که نیاز به خارج کردن گوشی از جیب را برای شما کاهش می‌دهد. این‌ها امکاناتی هستند که با بررسی قیمت ساعت هوشمند و خرید آن در اختیار شما قرار می‌گیرند و می‌توانید کاملا راضی باشید. قیمت مودم هم در فروشگاه مقداد آی تی از برندهای مختلف ارائه شده و با یک بررسی ساده و چک کردن نیازهای خود می‌توانید گزینه مناسب را خریداری کنید.
 

کنسول پلی‌استیشن ۵

فروشگاه مقداد آی تی امکان خرید پلی استیشن 5 را هم برای علاقه‌مندان فراهم کرده و در کنار آن می‌توانید به ابزارهای جانبی مانند پایه شارژر و کنترلر اضافه هم دسترسی پیدا کنید. با خرید پلی استیشن 5 می ‌توانید به حجم بالایی از آثار انحصاری سونی دسترسی پیدا کرده و آن‌ها را تجربه کنید. با بررسی قیمت مودم و خرید آن هم می‌توانید اینترنت مورد نیاز کنسول خود را فراهم کرده و اقدام به تجربه آنلاین بازی‌ها و دانلود بازی‌ها کنید. کنسول پلی استیشن 5 به تازگی توسط سونی معرفی شده و نسل نهم بازی‌ها را قدرتمند استارت زده است.

بازی‌هایی مانند God of War برای این کنسول در راه هستند و گرافیکی‌ترین آثار را می‌توانید روی آن تجربه کنید. بیاد داشته باشید که سونی مثل نسل چهارم برنامه‌های ویژه‌ای برای این کنسول داشته و در نظر دارد که آثار انحصاری بیشتری را هم روانه بازار کند. اخیرا برخی از بازی‌های سونی برای کامپیوتر هم عرضه می‌شوند و همین سبب شده است که علاقه‌مندان بیشتری وارد اکونومی آثار سونی شده و علاقه‌مندان به خرید کنسول جدید سونی باشند. با خرید پلی استیشن 5 می‌توانید تمام آثار غیر انحصاری مانند Call of Duty و آثار فوتبالی مانند فیفا و PES را هم تجربه کنید.

ساعت هوشمند به‌خاطر ایستادن یک مرد برای صرف میان‌وعده به او تبریک گفت


خرید از مقداد آی تی

مقداد آی تی به‌عنوان یک فروشگاه عالی، امکان خرید محصولات الکترونیکی و غیر الکترونیکی را فراهم کرده و می‌توانید به‌عنوان یک مرجع برای بررسی قیمت محصولات هم به آن نگاه کنید. قیمت ساعت هوشمند در انواع مدل‌ها در این سایت ارائه شده و می‌توانید به سراغ بررسی مدل‌های سامسونگ، هوآوی، اپل و همچنین شیائومی بروید. هر کدام از این محصول ویژگی‌های خاصی داشته و بسته به نیاز و بودجه خود می‌توانید به سراغ‌شان بروید. امکان خرید پلی استیشن 5 و بررسی قیمت مودم در انواع برندها مانند تی پی لینک و دی لینک هم وجود دارد.

مقداد آی تی خریدی مطمئن و ایمن را برای شما فراهم کرده و می‌توانید همراه با گارانتی و زمان تحویل سریع آن‌ها را دریافت کنید. فراموش نکنید که محصولات مقداد آی تی تضمین کیفیت داشته و نقد و بررسی کامل و مشخصات فنی هم در قبال همه محصولات ارائه می‌شود.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.