پارسی کانادا چه تعداد پرونده مهاجرتی موفق داشته است؟

این موسسه با بیش از 200 نیروی تخصصی حرفه‌ای در مسیر اخذ ویزا مهاجرت کشورهای کانادا، آلمان، استرالیا، حوزه خلیج‌فارس، فرانسه، پرتغال، یونان، ایتالیا و قبرس ارائه خدمات می‌دهد.
سه‌شنبه، 17 آبان 1401
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
پارسی کانادا چه تعداد پرونده مهاجرتی موفق داشته است؟
موسسه مهاجرتی پارسی کانادا یکی از معتبرترین و بهترین موسسات مهاجرتی برای مهاجرت به کشورهای خارجی نظیر کانادا، آلمان، استرالیا، پرتغال، فرانسه و کشورهای حوزه خلیج فارس.. است که در چند سال اخیر توانسته با موفقیت در پرونده‌های مهاجرتی متنوع بر سرزبان‌ها بیفتد.

موفقیت در پرونده‌های مهاجرتی به دلیل وابسته بودن به شرایط مشتریان و دخیل بودن عوامل متعدد، یکی از سخت‌ترین مدل‌های ارائه خدمات است و بسیار از افرادی که خواهان مهاجرت به خارج از کشور هستند به این مسئله بسیار اهمیت می‌دهند.

پرونده‌های مهاجرتی به دلیل تأثیری گذاری زیادی که بر روی مسائل مالی و مدیریت زمان می‌گذارند، باید با حساسیت بالایی دنبال شوند. اساساً اعتبار و قدرت یک موسسه مهاجرتی نه در خدمات متنوع یا سابقه زیاد بلکه در داشتن پرونده‌های موفق و متنوع است.

به همین خاطر در این مطلب با رویکرد تحلیلی به این سؤال پاسخ می‌دهیم که موسسه مهاجرتی پارسی کانادا چه تعداد پرونده مهاجرتی موفق داشته است و چه عواملی باعث شده به این موفقیت دست پیدا کند؟
 

معرفی پارسی کانادا

موسسه حقوقی دادگران حق و عدالت با نام تجاری پارسی کانادا به‌عنوان یک موسسه مهاجرتی در حال فعالیت است. این موسسه با بیش از 200 نیروی تخصصی حرفه‌ای در مسیر اخذ ویزا مهاجرت کشورهای کانادا، آلمان، استرالیا، حوزه خلیج‌فارس، فرانسه، پرتغال، یونان، ایتالیا و قبرس ارائه خدمات می‌دهد.

موسسه مهاجرتی پارسی کانادا مهم‌ترین ویزاهای مهاجرتی کشورهای ذکر شده را پوشش می‌دهد. شواهد نشان داده در حوزه ویزای کار، ویزای تحصیلی و سرمایه‌گذاری که مهم‌ترین ویزاهای بین‌المللی هستند، نرخ موفقیت پرونده‌های مهاجرتی بالای 80 درصد را دارد.
 

دلایل موفقیت پرونده‌های پارسی کانادا

دلایل مختلفی برای موفقیت در یک پرونده مهاجرتی وجود دارد که موسسات مهاجرتی باید باکیفیت و دقت بالا به آن‌ها توجه کنند. اگر می‌خواهید با این دلایل آشنا شوید و فرایندهای موسسه مهاجرتی پارسی کانادا را بیشتر بشناسید با ما همراه باشید.
 

تجربه و دانش عملی

تجربه حضور در پرونده‌های موفق و حتی ناموفق در دنیای مهاجرت اهمیت زیادی دارد. بسیار مهم است موسسه‌های مهاجرتی از تجربه حضور در پرونده‌های مختلف برخوردار باشند و با انواع دعاوی حقوقی در عرصه مهاجرت روبه‌رو شده باشند.

از سوی دیگر مهاجرت به هر کشوری حاصل مدیریت هزاران قانون و دستورالعمل مختلف و مهم است که به صورت منظم توسط دولت‌ها به‌روزرسانی می‌شود. به همین خاطر از اهمیت زیادی برخوردار است که به این قوانین، سیاست‌ها و دستورالعمل‌ها احاطه داشته باشند، ترکیب دانش و تجربه می‌تواند پرونده‌ها را به سمت موفقیت سوق دهند.
 

نیروی انسانی خبره

مهاجرت و اخذ ویزا یک فرایند خدماتی پیچیده است که به رفتار، دانش و مدیریت فرد ارائه‌دهنده خدمات وابستگی زیاد دارد. در واقع بیراه نیست اگر ادعا کنیم فاصله بین پرونده موفق و ناموفق نیروی انسانی است که مسئولیت پرونده‌ها را برعهده دارد.

به همین خاطر در موسسه مهاجرتی پارسی کانادا بیش از 200 نفر نیروی انسانی متخصص وجود دارد که دارای سال‌ها تجربه در حوزه اموری بین‌المللی، حقوقی و مهاجرتی هستند.

اطلاعات و مدارک موثق

یکی از مهم‌ترین موارد تأثیرگذار بر موفقیت پرونده‌های مهاجرتی داشتن اطلاعات و مدارک کامل و موثق است. علاقه‌مندان به مهاجرت باید بدانند برای اخذ هر نوع ویزای مهاجرت مدارک و الزامات قانونی کشور مقصد را به صورت کامل گردآوری و تهیه و بعد از آن مسیر اخذ ویزا را شروع کنند.

به صورت کلی می‌توان ادعا کرد پرونده‌های موفق، مدارک و اطلاعات آن کامل هستند و موسسه مهاجرتی پارسی کانادا بعد از تکمیل مدارک اقدام به اخذ ویزا می‌کند این نکته ساده اما مهم در مدیریت زمان و هزینه تأثیر زیادی دارد.

 
پارسی کانادا چه تعداد پرونده مهاجرتی موفق داشته است؟
 

منابع مالی متقاضی مهاجرت

باید با این واقعه کنار بیاییم که مهاجرت مسئله‌های هزینه بر است و از لحظه شروع تا رسیدن به کشور مقصد صورت‌حساب‌های مختلفی وجود دارند که باید پرداخت شوند و فرد متقاضی مهاجرت باید از نقدینگی کافی برای گرفتن ویزا برخوردار باشد.

از سوی دیگر مدیریت هزینه و جلوگیری از هزینه‌ها پرت و غیرضروری بسیار مهم است. بی توجهی به این مسئله باعث اتمام منابع مالی می‌شود.

در موسسه مهاجرتی پارسی کانادا علاوه بر برآورد درست هزینه و زمان پرونده، مشاوره اصولی ارائه می‌شود تا هزینه‌ها پرت و غیرضروری در فرایند اخذ ویزا را با مشکل مواجه نکند.

مجوزها و مدارک

موسسه مهاجرتی رسمی باید دارای مدارک و مجوزهای لازم باشد، این مسئله در تسریع فرایند اخذ مجوز و زمان آن اهمیت دارد. فرایند مهاجرت به دلیل ارتباط فرا کشوری و دخیل بودن قوانین دو کشور بدون داشتن مدارک معتبر و مورد تأیید کشورهای مبدأ و مقصد نه تنها ریسک زیادی دارد؛ بلکه باعث ناموفق بودن پروسه اخذ ویزا می‌شود.
 

پشتیانی و ارتباط تنگاتنگ با متقاضی مهاجرت

موسسه مهاجرتی باید به صورت روزانه در دسترس مشتریان خود باشد، از طریق کانال‌های ارتباطی بتواند تعامل کند و محتوای کاربردی در اختیار مشتریان خود قرار دهد تا بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن هم تصمیم‌گیری کنند و هم مدارک مورد نیاز را پیدا کند.

از سوی دیگری دسترسی راحت و فیزیکی به موسسه و امکان تعامل حضوری در کنار تعامل آنلاین از ضرورت بالایی برخوردار است.  موسسه مهاجرتی پارسی کانادا علاوه بر داشتن وب‌سایت تخصصی، در تهران و اصفهان هم نمایندگی فعال دارد و امکان تعامل آنلاین و آفلاین را فراهم کرده است.

چه تعداد پرونده مهاجرتی موفق پارسی کانادا

با این تفاسیر می‌توان انتظار داشت که موسسه مهاجرتی پارسی کانادا به دلیل رعایت این موارد و توجه به آن‌ها نرخ موفقیت پرونده‌های مهاجرتی بالایی دارد و در اخذ ویزاهای کار، تحصیلی، سرمایه‌گذاری، کارآفرینی، ویزای استارتاپ و.. سابقه طولانی دارد.

با مراجعه به پارسی کانادا می‌توانید آخرین پرونده‌های موفق مهاجرتی این موسسه را مشاهده کنید و مطالعه مصاحبه‌های انجام گرفته با مشتریان این مجموعه دیدگاه‌ها و نظرات آن‌ها را مطالعه کنید.

توصیه پارسی کانادا در ارتباط با کلاهبرداری های مهاجرتی

پارسی کانادا به عنوان موسسه مهاجرتی قانونی در ایران که دارای مجوزات رسمی قانونی است توصیه می کند که با توجه به روند افزایش متقاضیان مهاجرت در کشور، افراد نسبت به این موضوع حساسیت لازم را داشته باشند و قبل از اینکه پرونده مهاجرتی خود را تشکیل بدهند از قانونی بودن موسسه مهاجرتی مطمئن شوند.

متاسفانه این روزها بعضی از موسسات و افراد سودجو به هدف گرفتن اقامت و پیدا کردن کار در کشورهای خارجی از متقاضیان مهاجرت کلاهبرداری می کنند.

سخن نهایی

موفقیت در پرونده‌های مهاجرتی از اهمیت زیادی برای موسسات مهاجرتی دارد و به عنوان یک امتیاز مهم در بین متقاضیان مهاجرت در نظر گرفته می‌شود.

در این مطلب در مورد علل موفقیت پرونده‌های مهاجرتی صحبت شد و استدلال کردیم که چرا موسسه مهاجرتی پارسی کانادا در این زمینه از موفقیت‌های زیادی در سال‌های اخیر برخوردار بوده است. در صورتی که تمایل دارید برای مهاجرت موسسه حرفه‌ای و کارآزموده را انتخاب کنید، پارسی کانادا گزینه مناسبی به شمار می‌رود.

چگونه با پارسی کانادا در تماس باشید؟

شماره‌تلفن‌های مجموعه پارسی کانادا:
021-91003558
021-91300007

آدرس وب‌سایت موسسه مهاجرتی پارسی کانادا

www.parsicanada.com


آدرس شعبه‌های شرکت مهاجرتی پارسی کانادا:

تهران: شهرک غرب، بلوار دریا، خیابان موج تقاطع توحید 3، پلاک ۴
اصفهان: خیابان آزادی، خیابان سعادت‌آباد، هلدینگ پارس پندار نهاد


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.