اجاره سوئیت و آپارتمان در تهران با اسنپ روم

اگر به دنبال سایتی هستید، که بتوانید در آن با کمترین بودجه، انواع اقامتگاه‌ها را رزرو کنید، اسنپ روم می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد
يکشنبه، 23 بهمن 1401
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
اجاره سوئیت و آپارتمان در تهران با اسنپ روم
شما می‌توانید در کلان شهر ایران (تهران) همه چیز را در بهترین نوع خود پیدا کنید، از پارک، بیمارستان، فروشگاه، مراکز خرید و..... گرفته تا بهترین جاهای دیدنی و فضاهای تفریحی؛ به همین خاطر روزانه مسافران زیادی به جهت خرید، تفریح، درمان یا هدف‌های گوناگونی به این شهر شلوغ و پرکاربرد سفر می‌کنند. اما همیشه مسئله مهمی که اکثر این افراد با آن مواجه هستند، رزرو سوئیت تهران یا اجاره خانه در تهران روزانه است تا بتوانند برای مدتی که در نظر دارند، بهترین و راحت‌ترین اقامت را در این شهر تجربه کنند.

 

اجاره آپارتمان روزانه

ما به شما سایت اسنپ روم را معرفی می‌کنیم تا با اجاره آپارتمان روزانه در تهران، اقامتی مقرون­به­صرفه و مطمئن را در کنار عزیزان­تان رقم بزنید. تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید تا برخی از خانه‌های قابل رزرو در اسنپ روم را به شما معرفی کرده و درباره مزایای این سایت بیشتر برای شما صحبت کنیم.

 

واحد یکخوابه استاد معین 2 – جی

این واحد در تهران و در محدوده جی قرار گرفته است؛ بنابراین اگر در این محدوده نیاز به اجاره سوئیت تهران یا اجاره آپارتمان روزانه در تهران دارید، می‌توانید آن را از طریق اسنپ روم رزرو کنید.

این خانه در طبقه دوم ساختمان قرار گرفته و متراژی در حدود 50 متر دارد؛ برای اجاره خانه در تهران روزانه از طریق اسنپ روم، باید حتما این مشخصات را مد نظر داشته باشید.

از امکانات این خانه می‌توان به مواردی مانند پنجره بیرونی، سرویس بهداشتی، اسپلیت، امکان پخت و پز، مبلمان، آشپزخانه، حمام، تلویزیون، یخچال، اجاق گاز، تخت دو نفره و.... اشاره کرد. اگر قصد اقامت در این خانه و رزرو سوئیت تهران از طریق اسنپ روم را دارید، باید حتما با قوانین زیر آشنا باشید:

1-زمان ورود به این خانه و تحویل­گرفتن آن ساعت 14 و زمان تخلیه آن ساعت 12 ظهر است.

2-در صورتی که دیرتر از زمان تعیین­شده اقدام به تخلیه خانه کنید، باید مبلغی را به عنوان جریمه بدهید.

3-امکان لغو یا تغییر رزرو در ایام نوروز و روزهای تعطیل رسمی وجود ندارد.

4-برای مطلع­شدن از روزهای پیک و عدم امکان کنسلی، باید حتما قبل از ثبت رزرو با تیم پشتیبانی اسنپ روم (02171195) تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رزرو این خانه و دیگر اقامتگاه‌های اسنپ روم، می‌توانید به سایت آن‌ها سر بزنید.

اجاره سوئیت و آپارتمان در تهران با اسنپ روم
 

واحد یکخوابه استاد معین 1 – جی

این واحد مانند واحد قبلی در تهران و در محدوده جی واقع شده است؛ برای رزرو این خانه و اجاره سوئیت تهران، می‌توانید روی اسنپ روم حساب باز کنید. این واحد در طبقه اول ساختمان واقع شده و متراژی در حدود 50 متر دارد؛ برای اجاره خانه از طریق اسنپ روم باید حتما به این نکات توجه کنید.

از جمله امکانات این واحد یک­خوابه می‌توان به مواردی مانند پنجره بیرونی، سرویس بهداشتی، اسپلیت، امکان پخت­وپز، مبلمان، اجاق گاز، یخچال، تلویزیون، حمام، آشپزخانه، تخت دو نفره و.... اشاره کرد. رعایت قوانین زیر در زمان اقامت در واحدهای ارائه شده توسط اسنپ روم، واجب است:

1-ساعت ورود 14 و ساعت تخلیه 12 است.

2-تخلیه­کردن خانه دیرتر از ساعت مشخص شده، مبلغی به عنوان جریمه را برای شما به همراه دارد.

3-برای لغو رزرو باید 48 ساعت قبل از شروع اقامت به کارکنان و تیم پشتیبانی اسنپ روم اطلاع دهید.

4-امکان نگهداری حیوانات خانگی و برگزاری مراسم مختلف در این سوئیت تهران وجود ندارد.

برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر درباره این خانه یا نحوه اجاره خانه در تهران روزانه، می‌توانید به سایت اسنپ روم رجوع کنید.

اجاره سوئیت و آپارتمان در تهران با اسنپ روم
 

جمع بندی

اگر به دنبال سایتی هستید، که بتوانید در آن با کمترین بودجه، انواع اقامتگاه‌ها را رزرو کنید، اسنپ روم می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد؛ اسنپ روم جزو گروه بزرگ اسنپ بوده و سابقه‌ای طولانی مدت و چندین ساله در زمینه اجاره سوئیت تهران و انواع اقامتگاه‌های هتلی و غیر هتلی یا اجاره آپارتمان روزانه در تهران دارد.

ازجمله مزایای اسنپ روم می‌توان به امکان رزرو با کمترین بودجه، نزدیکی اقامتگاه‌های آن به وسایل نقلیه عمومی و مناطق مهم شهر، امکان دریافت تخفیف از طریق بخش کلاب سوپراپلیکیشن اسنپ، خدمت‌رسانی عالی به مشتریان، برخورداری از پرسنل و کادر مجرب و حرفه‌ای و..... اشاره کرد.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.