آشنایی با بهترین غذای دریایی اصفهان همراه با اسنپ فود؛ هر آنچه که باید بدانید

سالانه میلیون‌ها نفر به اصفهان می‌رود و برای پذیرایی از این مهمان‌ها نیاز به رستوران‌های زیاد است.
دوشنبه، 26 تير 1402
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
آشنایی با بهترین غذای دریایی اصفهان همراه با اسنپ فود؛ هر آنچه که باید بدانید
شهر اصفهان سالانه از بازدید کننده‌های داخلی و خارجی زیادی پذیرایی خواهد کرد، این شهر آنقدر بنای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری دارد که شما باید روزهای متوالی از خروس خوان تا بانگ شب بیرون بمانید. مسافرت تنها بازدید از جاذبه‌های دیدنی و گردشگری نیست و شکم گردی یکی از جذابیت‌های ویژه سفر برای مسافران به شمار می‌رود.

رستوران‌های دریایی اصفهان

سالانه میلیون‌ها نفر به اصفهان می‌رود و برای پذیرایی از این مهمان‌ها نیاز به رستوران‌های زیاد است. در این شهر انواع رستوران‌های سنتی، دریایی، فست فود و ... وجود دارد و شما هر غذایی که دوست داشته باشید در اصفهان پیدا خواهید کرد.

به‌طور کلی می‌توان گفت در اصفهان به تمامی ذائقه‌ها احترام گذاشته می‌شود و برای هر نوع غذایی که دوست داشته باشید، چندین رستوران با کیفیت وجود دارد. غذاهای دریای طرفدارهای بسیار زیادی دارد، اما هر جایی نمی‌‌توان غذای دریایی خوب پیدا کرد به ویژه اگر شما مهمان یک شهر دیگر باشید.

در اصفهان رستوران‌های دریایی بسیار با کیفیتی وجود دارد که شما باید با آن‌ها آشنا باشید. در این مقاله قصد داریم تا در خصوص بهترین رستوران‌های دریایی اصفهان و غذایی دریایی آنلاین اصفهان صحبت کنیم.  
 

رستوران دریایی موبی دیک اصفهان

موبی دیک نامی آشنا در اصفهان است و اکثر اصفهانی با نام این رستوران آشنا هستند، اگر از یک اصفهانی بپرسید که بهترین رستورانی که خرچنگ سرو کنه اصفهان کدام است به احتمال زیاد رستوران دریایی موبی دیک را به شما معرفی می‌کند.

این رستوران طراحی داخلی مدرن، شیک و بسیار ساده‌ای دارد و شما می‌توانید یک وعده غذایی خوشمزه و عالی را در یک محیط آرام و خانوادگی میل کنید. رستوران موبی دیک اصفهان در خیابان سعادت آباد قرار دارد و دسترسی به آن بسیار راحت است و شما با اتوبوس، مترو و تاکسی می‌توانید به این رستوران بروید.

 
آشنایی با بهترین غذای دریایی اصفهان همراه با اسنپ فود؛ هر آنچه که باید بدانید
اصفهان چندین رستوران دریایی مطرح دارد.

از رستوران موبی دیک اصفهان به عنوان رستوران ماهی اصفهان یاد می‌شود، غذاهای سرو شده در این رستوران از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و به ندرت مشاهده شده است که کسی عبوس و ناراضی از این رستوران خارج شده باشد.

کافی است تا برای یک بار طعم لابستر، میگو، ماهی، سوشی و سایر غذاهای دریایی سرو شده در این رستوران را بچشید تا به مشتری دائمی آن تبدیل شوید. علاوه بر مراجعه حضوری شما می‌توانید به صورت تلفنی و آنلاین هم سفارشات خود را ثبت کنید و اگر به دنبال غذایی دریایی آنلاین اصفهان هستید، رستوران موبی دیک یک گزینه بسیار عالی است. برای سفارش پاستا آنلاین اصفهان کلیک کنید.
 

آدرس رستوران دریایی موبی دیک اصفهان

اصفهان، خیابان سعادت آباد، نبش چهارراه فرایبورگ
شماره تماس: 03136627829
 

رستوران فیش اند چیپس اصفهان

این رستوران سرزمین غذاهای دریایی خوشمزه است. اگر عاشق و مشتاق به خوردن غذاهای دریایی هستید، هیچ جایی را بهتر از رستوران فیش اند چیپس در شهر اصفهان برای شما وجود ندارد. منوی غذاهای دریایی این رستوران بسیار متنوع است و شما هر غذای دریایی اصیل ایرانی را به راحتی پیدا خواهید کرد. علاوه بر غذاهای دریایی ایرانی اصیل در این رستوران غذاهایی مانند لابستر، خرچنگ، میگو پفکی و .. نیز در منوی این رستوران وجود دارد.
 
آشنایی با بهترین غذای دریایی اصفهان همراه با اسنپ فود؛ هر آنچه که باید بدانید

منوی غذای دریایی بسیار متنوع است.


اگر جاهای زیادی را برای پیدا کردن رستورانی که خرچنگ سرو کنه اصفهان گشتید، دیگر لازم به این کار نیست چرا که رستوران فیش اند چیپس همان جایی است که به دنبال آن می‌گشتید. به دنبال فروش خرچنگ در اصفهان هستید کافی است تا به رستوران فیش اند چیپس بروید و از کیفیت بالای لابستر و سایر غذاهای دریایی سرو شده در این رستوران لذت ببرید.

اگر بعد از یک روز طولانی و خسته کننده می‌خواهید خرچنگ و لابستر خود را در منزل میل کنید، جای نگرانی وجود ندارد چرا که فیش اند چیپس یکی از بهترین رستوران‌های غذایی دریایی آنلاین اصفهان است که شما می‌توانید، انواع غذاهای دریایی مانند لابستر دریایی، ماهی سوخاری، فیش اند چیپس میکس و .. را آنلاین سفارش دهید.


آدرس رستوران دریایی فیش اند چیپس

اصفهان، پل فلزی بوستان سعدی، روبه‌روی صدا و سیما
شماره تماس: 03136290041 – 09177008683 – 09138123573


رستوران سنتی گیلانه اصفهان

یکی از معروف‌ترین رستوران‌های دریایی اصفهان، رستوران سنتی گیلانه است. این رستوران مانند سایر رستوران‌های اصفهان کیفیت بسیار بالایی دارد و شما بهترین غذاهای دریایی را در این رستوران خواهید چشید.

این رستوران در سرو غذاهای دریایی بسیار حرفه‌ای است و بهترین رستوران میگو اصفهان را می‌توان، این رستوران دانست. علاوه بر میگو در این رستوران انواع ماهی‌ها (مانند شیر ماهی، قزل‌ آلا و .. )، قلیه ماهی و سایر غذاهای دریایی سنتی سرو می‌شود.
 
آشنایی با بهترین غذای دریایی اصفهان همراه با اسنپ فود؛ هر آنچه که باید بدانید
بهترین غذای دریایی در اصفهان

این رستوران محیط بسیار دلنشینی دارد، فضای سنتی و صندلی‌های چوبی حس خوبی به شما می‌دهد. قیمت منو و خدماتی که در این رستوران داده می‌شود به نسبت کیفیت بسیار عالی است و شما با هر سطح از درآمد می‌توانید به راحتی به این رستوران مراجعه کنید و نگران گران شدن فاکتور قیمتی خود نباشید. اگر به دنبال یک تجربه متفاوت در خوردن غذاهای دریایی هستید به این رستوران حتما سر بزنید.
 

آدرس رستوران سنتی گیلانه

اصفهان، درچه پیاز، بعد از پل سمت راست، بعد از رستوران سازندگی
شماره تماس: 03133759150


رستوران باغ دریایی در اصفهان

قطعا یکی از بهترین رستوران غذای دریایی اصفهان، رستوران باغ دریایی اصفهان است. این رستوران منوی غذای دریایی فوق‌العاده متنوعی دارد و شما هر مدل غذای دریایی که هوس کرده باشید به راحتی در این رستوران پیدا خواهید کرد.

اگر به دنبال بهترین رستورانی که خرچنگ سرو کنه اصفهان هستید، پیشنهاد ما به شما رستوران باغ دریایی اصفهان است. علاوه بر لابستر در این رستوران، غذاهایی مانند میگو پفکی، قلیه ماهی، ماهی شکم‌پر، ماهی کبابی، ماهی شیر و سایر غذاهای جنوبی خوشمزه سرو می‌شود.

رستوران باغ دریایی اصفهان فضایی بسیار دلنشین دارد و می‌توانید، طعم متفاوت غذاهای دریایی را اینجا بچشید. سرآشپز و کادر این رستوران بسیار حرفه‌ای و خوش برخورد هستند. در این رستوران معمولا موسیقی جنوبی پخش می‌شود و شما در هنگام خوردن غذاهای دریایی حس و حال هوای جنوب را برای شما را تداعی می‌کند.

شماره تماس رستوران باغ دریایی در اصفهان

09915571992

آدرس رستوران باغ دریایی در اصفهان

اصفهان، انتهای خ آتشگاه دوراهی، دریچه پشت بانک سپه


سخن پایانی

در این مقاله با بهترین رستوران غذای دریایی اصفهان و غذایی دریایی آنلاین اصفهان آشنا شدید، ما در این مقاله سعی کردیم که به شما رستورانی که خرچنگ سرو کنه اصفهان، غذای لابستر در اصفهان و فروش خرچنگ در اصفهان را معرفی می‌کنیم.

علاوه بر رستوران‌های ذکر شده در مقاله رستوران‌های دیگری هم هستند که غذاهایی دریایی بسیار با کیفیت سرو می‌کنند. این رستوران‌ها در منوی غذایی خود جایی برای غذاهایی دریایی در نظر گرفته‌اند و در سرو آن‌ها بسیار بی‌نظیر عمل می‌کنند. از جمله مهمترین این رستوران‌ها می‌توان به غذای بیرون بر سنتی و دریایی لیان، غذای محلی گمج و رستوران خوان گستر اشاره کرد.

تمامی رستوران‌های ذکر شده در بالا امکان سفارش آنلاین دارند و اگر شما به دنبال خرید غذا دریایی اصفهان https://snappfood.ir/service/restaurant/city/Esfahan?category=42&page=0  هستید، کافی است اراده کنید و آن‌ها را سفارش دهید. برای سفارش پاستا آنلاین اصفهان کلیک کنید.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.