معرفی شیرینی فروشی دنیز در منطقه تهرانپارس تهران

دنیز سوئیت یک قنادی با کیفیت است که در دارای سابقه بلند مدت در زمینه تهیه حلوا و خرما برای مراسمات مذهبی و عزاداری است.
سه‌شنبه، 10 بهمن 1402
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
معرفی شیرینی فروشی دنیز در منطقه تهرانپارس تهران
شیرینی و دسر از جمله لذت‌هایی هستند که بسیاری از ما به آن‌ها علاقه‌مند هستیم. اما انتخاب یک قنادی مناسب برای خرید و لذت بردن از شیرینی‌های خوشمزه و با کیفیت نیاز به دقت و تحقیق دارد. معرفی قنادی دنیز سوئیت باعث می‌شود شما با یکی از پرطرفدار‌ترین قنادی‌های موجود در تهران آشنا شوید.

قنادی دنیز سوئیت یکی از محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین قنادی‌های شهر تهران است. این قنادی با ارائه انواع حلوا مجلسی و خرما مجلسی خوشمزه و باکیفیت، توانسته رضایت مشتریان زیادی را جلب کند.

معرفی قنادی دنیز 

قنادی دنیز denizsweets.com فعالیت خود را از سال 1387 شروع کرد، این در تمام طول این سال‌ها فعالیت خود را با بالاترین کیفیت حفظ کرد و محصولات خود را که شامل خرما مجلسی و حلوا مجلسی است با استفاده از واسطه‌هایی مانند فروشگا‌های قنادی در تهران و سایر شهرستان‌ها به دست مشتریان رساند.

در اسفند ماه سال گذشته این مجموعه تصمیم به راه‌اندازی واحد فروشگاه خود گرفت تا بتواند به صورت مستقیم و با حذف واسطه‌ها محصولاتش را در اختیار عموم قرار دهد. کیفیت بالای محصولات این مجموعه باعث شده تا مشتریان از افتتاح این فروشگاه خوشحال شوند و محصول مورد نظر خود را مستقیما از فروشگاه قنادی این مجموعه تهیه کنند.
 

محصولات تهیه شده در شیرینی فروشی دنیز 

محصولات تولید شده در این فروشگاه شامل خرما مجلسی و حلوا مجلسی است که می‌توان از آن‌ها به عنوان دسر خوشمزه در منزل یا برای پذیرایی از مهمانان در مراسمات مذهبی و عزاداری‌ها استفاده کرد. زیبایی ظاهر و عطر و بوی محصولات دنیز سوئیت باعث شده تا مشتریان این مجموعه پس از خرید بار‌ها به این مجموعه به منظور خرید مجدد بازگردند.
 

در ادامه به معرفی محصولات این قنادی دنیز سوئیت می‌پردازیم:

حلوا بوتیکی

بوتیکی نوعی حلوای مدرن و خوشمزه است که با آرد، کره، پودر قند و انواع طعم دهنده‌ها مانند زعفران، گل سرخ، کاکائو، زنجبیل و … تهیه می‌شود. این حلوا را می‌توان در قالب‌های سیلیکونی شکل داده و با پودر نارگیل، خلال پسته، پرک بادام و … تزئین کرد.
 

حلوا فنجانی مخصوص

حلوا فنجانی مخصوص یک نوع حلوای سنتی ایرانی است که با آرد، شکر، روغن، زعفران و گلاب درست می‌شود. این حلوا را می‌توان در فنجان‌های کوچک یا قالب‌های مخصوص ریخته و تزیین کرد.

 
معرفی شیرینی فروشی دنیز در منطقه تهرانپارس تهران
 

حلوا فله‌ای

حلوا فله‌ای دنیز سوئیت در واقع همان حلوای زعفرانی است که در ظرف‌های سینی مانند ریخته می‌شود با با ظاهری شیک و جذاب در انتها تزیینات گل مانند به آن اضافه می‌شود. در انتها از انواع بادام و خلال پسته برای تزیین نهایی این محصول استفاده می‌شود.

حلوا میکس

این نوع حلوا که از پرفروش ترین محصولات در دنیز سوئیت است، با ترکیبی از چند حلوا مانند حلوا چاپی، حلوا خرما، حلوا ویفری و حلوا بوتیکی بر روی سینی تهیه می‌شود. بیشتر مشتریان از این حلوا برای پذیرایی از مهمانان در مراسمات عزاداری و مذهبی استفاده‌ می‌کنند.
 

خرما مخصوص

خرما مخصوص از بهترین و اعلاترین خرما‌های موجود تهیه می‌شود. این خرما که هسته آن گرفته شده با استفاده از مغز گردو‌های با کیفیت درشت در میان خود بسیار لذیذ هستند. نحوه چینش خرما مخصوص دنیز بر روی ظرف بسیار شکیل بوده و در تزیین نهایی از پودر نارگیل و پودر پسته استفاده شده تا در کنار طعم لذیذ ظاهری زیبا تکمیل کننده آن باشد.

خرما دنیز

این مدل خرمای دنیز سوئیت از بهترین خرمای موجود تهیه شده است که در آن مغز گردو جای هسته را گرفته. از پودر نارگیل برای تزیین و خوش عطر و طعم کردن خرما دنیز استفاده می‌شود. در انتها خرمای آماده شده به صورت دانه‌ای در بسته بندی کاملا بهداشتی آماده می‌شود. خرما دنیز برای استفاده در مراسمات عزاداری و مذهبی کاربرد فراوانی دارد.

پذیرایی از مهمانان در مراسمات مختلف مذهبی و عزاداری با استفاده از خرما و حلوا از رسومات دیرباز ایرانیان است. چه بسا با پیشرفت امکانات و توان تهیه خرما و حلوای با کیفیت بهتر است به بهترین شکل از مهمانان پذیرایی را به عمل آورد. به همین منظور معرفی قنادی دنیز سوئیت برای ارائه هرچه بهتر حلوا و خرمای مراسم خوش‌آیند به نظر می‌رسد.

دنیز سوئیت یک قنادی با کیفیت است که در دارای سابقه بلند مدت در زمینه تهیه حلوا و خرما برای مراسمات مذهبی و عزاداری است. مشتریانی که از دنیز سوئیت خرید می‌کنند، تبدیل به مشتری ثابت این فروشگاه می‌شوند و همزمان این مجموعه را به دوستان خود معرفی می‌کنند. این فروشگاه در شرق شهر تهران واقع شده و همه روزه و در هر ساعتی آماده دریافت سفارشات مشتریان خود است.

آدرس: تهران - تهرانپارس- بالاتر از میدان پروین خیابان واثقی یا ۲۱۲ شرقی بین ۱۳۱ و ۱۳۳ پلاک ۵۶۲ 

شماره تماس: 02177357144
وب سایت: denizsweets.com


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.