معنی اسم ژیوان و نام های هم آوا با آن + میزان فراوانی در ثبت احوال

نام ژیوان جزو اسامی بسیار زیبا، محبوب و پرطرفدار در بین مردم کشور عزیزمان ایرانیان به شمار می آید. نام ژیوان ، عموماً برای پسران سرزمینمان مورد استفاده قرار میگیرد و شما می توانید این نام را به عنوان یک انتخاب درست و مناسب برای فرزند پسر خود مد نظر قرار دهید. هم چنین استفاده از نام ژیوان ، به دلیل ریشه کردی که دارد، در کشورهای دیگر جهان نیز رایج می باشد و در طی سال های بسیار به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است. باید به شما بگویم که نام ژیوان تا به الان تقریبا 1,668 بار در داخل کشور ایران مورد استفاده قرار گرفته است و به همین خاطر جزو لیست نام های پرطرفدار به حساب می آید.
دوشنبه، 21 خرداد 1403
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: ایوب شهبازی
موارد بیشتر برای شما
معنی اسم ژیوان و نام های هم آوا با آن + میزان فراوانی در ثبت احوال

اطلاعات اسم ژیوان

جنسیت پسر
نام به انگلیسی zhiwan
تلفظ نام به انگلیسی /žiwān/
تلفظ به فارسی ژیوان
افراد دارای این نام 1,668
ابجد 67
ریشه نام کردی
 

ریشه اسم ژیوان

همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم ریشه نام ژیوان کردی می باشد و این نام در فارسی و در لغت نامه های مرجع مثل فرهنگ لغت دهخدا، فرهنگ لغت معین، فرهنگ فارسی، فرهنگ اسم ها، فرهنگ لغت عمید  و ... به صورت " ژیوان" تلفظ میشود. در زبان انگلیسی هم تلفظ نام ژیوان به صورت “ /žiwān/  "  رایج است و این امکان وجود دارد که در بعضی از کشورهایی که انگلیسی صحبت میکنند به شکل های دیگری نیز تلفظ گردد. صوت نام ژیوان بسیار زیبا و دلنشین می باشد و به همین خاطر در هر زبانی از جمله زبان انگلیسی، فرانسوی و حتی آلمانی به صورت کامل قابل هجی کردن می باشد.
 

توضیحات تکمیلی درباره نام ژیوان

 
معنی اسم ژیوان در فرهنگ فارسی معین:
نگهبان زندگی، بانی زندگی
 
معنی اسم ژیوان در فرهنگ اسم ها:
معنی: نگهبان زندگی، بانی زندگی، پشیمان
 
معنی اسم ژیوان در ثبت احوال:
پشیمان.
 

حروف ابجد نام ژیوان

ابجد نام ژیوان شامل عدد " 67 " و ابجد وسیط آن شامل عدد " 27 " و ابجد صغیر  آن شامل عدد" 18 " می گردد.
 

نام های هم آوا با اسم «ژیوان»

ژوان
ژیان
ژینو
ژیوار
ژیرو
آژوان
کژوان
کژال
 

خصوصیات کلی اسم ژیوان

رنگ نام ژیوان صورتی می باشد. از لحاظ علم فلسفه شما شخصی شگفت انگیز محسوب میگردید چرا که از اراده بالایی برخوردار هستید. همین نیروی اراده ی شما موجب شده است که به دنبال رسیدن به آرزو و رویاهایتان باشید و به راحتی آنها را بدست آورید. با همین خصوصیاتی که تا به الان برای شما شرح دادیم میتوان گفت افرادی که نام آنها ژیوان است  میتوانند یک مدیر واقعی باشند و از عهده مسئولیت های بزرگ و متعدد برآیند  و با کمک به دیگر اشخاص هم آن ها را در مسیر درست قرار دهند. اگر بخوایم از خصوصیت شما در زمینه عاطفی صحبت کنیم باید بگوییم که شما دارای قدرت بالایی هستید و از همین رو میتوانید به عمق روابط عاطفی بروید و هم چنین میتوان گفت که شما در روابط به صورت محتاط رفتار کرده و با هر شخصی بسیار سریع صمیمی نمی شوید و همیشه به صورت کاملا عقلانی و به دور از احساسات درباره طرف مقابل خود تصمیم میگیرید.


منبع: راسخون


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.