مروری بر گوشی Sony Ericsson Satio (10)

نرم افزارهای از پیش نصب شده ای در Sony Ericsson Satio مانند RoadSync ، Mylook و SMS preview وجود دارد . نرم افزار مخصوصی برای مقصدیابی به همراه راهنمای صوتی تعبیه شده است که در بخش های بعدی به آن خواهیم...
چهارشنبه، 18 اسفند 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
مروری بر گوشی Sony Ericsson Satio (10)

مروری بر گوشی Sony Ericsson Satio (10)
مروری بر گوشی Sony Ericsson Satio (10)


 





 
نرم افزارها
نرم افزارهای از پیش نصب شده ای در Sony Ericsson Satio مانند RoadSync ، Mylook و SMS preview وجود دارد . نرم افزار مخصوصی برای مقصدیابی به همراه راهنمای صوتی تعبیه شده است که در بخش های بعدی به آن خواهیم پرداخت.
dataViz RoadSync یکی از مفید ترین نرم افزارهای از پیش نصب شده در Sony Ericsson Satio است. در حقیقت این نرم افزار امکان همگام سازی امن ، بی سیم و مستقیم ایمیل ها ، تقویم ، مخاطبین ، وظایف و ضمایم را در محیط های شرکتی فراهم می آورد.

مروری بر گوشی Sony Ericsson Satio (10)

MyLook نرم افزار کوچکی است که در پس زمینه اجرا می شود و عکس پس زمینه را تغییر می دهد. این نرم افزار در سه حالت کار میکند: تایمر(که عکس پس زمینه را در بازه های زمانی خاصی تغییر می دهد) ، تکان دادن(Shake)(که با تکان دادن گوشی عکس پس زمینه را تغییر می دهد) و CellID که بر اساس موقعیتی که در آن هستید به تغییر عکس پس زمینه می پردازد.

مروری بر گوشی Sony Ericsson Satio (10)

گزینه آخر بسیار جالب است . طرز کار آن به این صورت است که از CellID برای شناسایی موقعیت شما و تغییر عکس پس زمینه بر اساس آن موقعیت استفاده می کند. با استفاده از این گزینه می توانید عکس پس زمینه را بسته به اینکه در خانه یا محل کارتان هستید ، تغییر دهید.
SMS preview هم ابزار کارآمدی است که پیش نمایش از SMS های دریافت شده را در صفحه اصلی به نمایش در می آورد و برای مشاهده محتوای یک SMS حتما لازم نیست که قفل گوشی را بگشایید. امکان تنظیم مدت نمایش این پیش نمایش هم وجود دارد. برای فعال کردن این نزم افزار باید یک SMS بین المللی ارسال کنید.

مروری بر گوشی Sony Ericsson Satio (10)

بازی ها
دو بازی Labyrinth و Sudoku از پیش روی گوشی Satio نصب شده اند. Labyrnith به همان شکلی است که در گوشی های HTC وجود دارد و در آن با کج کردن گوشی ، توپی را از میان چاله های فراوان به انتهای مسیرهدایت می کنید.
چندین مانع جدید هم در این مسیر قرار گرفته اند اما اساس و پایه بازی تغییری نکرده است. مسیر پر پیچ و خم بازی به صورتی سه بعدی رندر می شود و با کج کردن گوشی موقعیت دوربین هم تغییر می کند. متاسفانه این کار با کمی کندی صورت می گیرد که تاثیر بدی بر تجربه لذت بخش این بازی می گذارد.

مروری بر گوشی Sony Ericsson Satio (10)

بازی دوم بازی Sudoku است که نام آن به قدر کافی واضح است. در این بازی یک عنصر جدید RPG هم افزوده شده است که به شما اجازه ایجاد کاراکتری را می دهد که می توانید با آن به انجام مسابقات پرداخته و جوایز متنوعی کسب کنید. می توانید جوایز تان را به صورت آنلاین به نمایش بگذارید. یک آموزش مفصل هم برای کسانی که با سودوکو آشنایی ندارند در نظر گرفته شده است.
ادامه دارد...



 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
مقالات مرتبط