عرضه ي محصول 2011 بيت ديفندر، با رابط کاربري فارسي

شرکت بيت ديفندر جهت ياري رسانيدن به کاربران و مخاطبان خود در سراسر جهان، مبادرت به ايجاد دانشگاه مجازي بيت ديفندر نموده است. هدف اين دانشگاه آموزش مفاهيم و نرم افزارهاي امنيت اطلاعات در سطوح مختلف مي باشد. پروژه هاي تحقيقاتي در رابطه با ايجاد لابراتوارهاي ضد ويروس
دوشنبه، 4 ارديبهشت 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
عرضه ي محصول 2011 بيت ديفندر، با رابط کاربري فارسي

عرضه ي محصول 2011 بيت ديفندر، با رابط کاربري فارسي
عرضه ي محصول 2011 بيت ديفندر، با رابط کاربري فارسي


 

نويسنده: مهندس جهان فر




 

شرکت تکسان عصر نوين
 

شرکت بيت ديفندر جهت ياري رسانيدن به کاربران و مخاطبان خود در سراسر جهان، مبادرت به ايجاد دانشگاه مجازي بيت ديفندر نموده است. هدف اين دانشگاه آموزش مفاهيم و نرم افزارهاي امنيت اطلاعات در سطوح مختلف مي باشد.
• پروژه هاي تحقيقاتي در رابطه با ايجاد لابراتوارهاي ضد ويروس
• امنيت اطلاعات ديتاسنترهاي بزرگ
• پروژه هاي مربوط به بومي سازي نرم افزارهاي امنيتي
• پروژه هاي مربوط به ترجمه و ايجاد سامانه هاي هوشمند تحت وب به زبان هاي متفاوت
• نشر کتاب هاي الکترونيکي مرتبط با امنيت اطلاعات
ترجمه ي فارسي رابط کاربردي محصولات بيت ديفندر از سال 1386 شمسي در دستور کار بيت ديفندر قرار گرفت. از زمان شروع اين پروژه، همکاري هاي مفيدي توسط شرکت "تکسان عصر نوين" بعنوان با تجربه ترين همکار بيت ديفندر و تخصص اين شرکت در نرم افزارهاي امنيتي با دانشگاه شريف و دانشکده ي مهندسي برق و کامپيوتر دانشگاه شهيد بهشتي و دانشگاه اصفهان و ديگر مراکز علمي معتبر در ايران انجام گرفته است. محصولات خانگي بيت دينفدر 2011 اين شرکت، با همکاري اين دانشگاه مجازي و با کمک همکاران بين المللي بيت ديفندر در اروپا و قاره ي آسيا، همزمان به سه زبان چيني ترکي و عربي و فارسي ترجمه گرديده است.
بيت ديفندر اولين شرکت ضد ويروس جهان مي باشد که موفق گرديده است تا رابط کاربري پيشرفته ي خود را همزمان به سه زبان آسيايي ترجمه نمايد. نرم افزارهاي آنتي ويروس پرو 2011 و اينترنت سکيوريتي 2011 با رابط کاربري فارسي نيز به بازار عرضه شده اند.

امکانات جديد بيت ديفندر 2011
نصب تک مرحله اي
 

مراحل نصب و راه اندازي محصول، دوباره مهندسي شده است. نصب و پيکربندي محصول 2011 بيت ديفندر تک مرحله و بدون روشن خاموش نمودن کامپيوتر ميسر شده است. نرم افزار قبل از نصب خود، ويروس ها را شناسايي و پاکسازي نموده تا نصب محصول به آساني امکان پذير شود.

اسکن نتايج جستجو
 

با اسکن نمودن تک تک URLهايي که در نتايج جستجوهاي وب وجود دارند و مقايسه ي آنان با بانک اطلاعاتي آنلاين بيت ديفندر، وجود بدافزارها در صفحات وب (در نتايج جستجوهاي اينترنتي کاربر) بصورت هشدارهاي مناسب نشان داده خواهد شد.

راهنماي تعمير ديواره ي آتش
 

راهنماي تعمير ديواره ي آتش (Firewall troubleshoot wizard)، به کاربر کمک نموده تا موارد پيکربندي ديواره ي آتش از قبيل موارد کارکرد با چاپ گرها، VPN و دسترسي به اينترنت را آسان تر نمايد.

بهينه ساز عملکرد سيستم (Performance Optimizer)
 

شناسايي برنامه هاي کاربردي که عملکرد کلي کامپيوتر را تحت تاثير قرار داده و رايانه ها را کند مي نمايند و راهکارهاي مناسب حل موارد توسط نرم افزار بصورت اتوماتيک به کاربر پيشنهاد مي شود. اين ماژول، مجهز به کنتور استفاده ي حافظه و CPU مي باشد که عملکرد شصت دقيقه ي گذشته از تمامي برنامه هاي کاربري اجرا شده توسط کامپيوتر را بصورت جداگانه به نمايش مي گذارد.

Protection Level
 

درجه ي حفاظت بصورت اتوماتيک با شناسائي نوع CPU و مقدار حافظه ي موجود کامپيوتر نرم افزار را با توجه به امکانات کامپيوتر هماهنگ مي نمايد تا بهترين وضعيت حفاظت در مقابل انواع بدافزارها را بدون کاهش سرعت رايانه را براي کاربر به ارمغان آورد.

Improved Dashboard
 

امکان پيکربندي داشبورد در شماي کاربري پايه Basic و يا سطح کاربري متوسط (intermediate) جهت ايجاد ميانبرهاي مناسب با نياز کاربر، دوباره طراحي شده است.

Smart schedule
 

برنامه هاي زمان بندي هوشمند امکان بهينه نمودن راندمان کلي کامپيوتر را فراهم مي سازد مثلاً اسکن دستي در زمان استفاده از مديا پلير و يا انجام بازي هاي اينترنتي به حالت تعليق در خواهد آمد. وضعيت ماژول تون آپ دوباره مهندسي شده و امکان تون آپ نمودن اتوماتيک و آسان و يا تون آپ پيشرفته و دقيق که نياز کاربران حرفه اي مي باشد بصورت جداگانه وجود دارد.

Improved user profiles
 

انتخاب شماي کاربري مناسب با نيازهاي کاربر در ورژن 2011 آسانتر شده است با انتخاب مناسب رابط کاربري نيازهاي امنيت اطلاعات شخصي طيف وسيعي از کاربران مبتدي تا متخصصين و کاربران حرفه اي را فراهم مي سازد.

مزاياي محصول
 

محصول بيت ديفندر توتال سکيوريتي با ترکيبي از حفاظت هوشمند و ابزارهاي نگهداري سيستم و بک آپ کاربر را در مقابل تمامي مخاطرات امنيتي در اينترنت محافظت مي کند.
منبع: ماهنامه ي کامپيوتري بزرگراه رايانه، شماره ي 136.



 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.