درخشان و فوق العاد ه (Samsungi8700 Omnia7)

سامسونک که در سال 2010 میلادی تلاشی تمام عیار برای قدرت گرفتن در بازار موبایل انجام داد و توانست با چند محصول هیجان انگیز دل بسیاری از کاربران را به دست آورد،
جمعه، 27 مرداد 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
درخشان و فوق العاد ه (Samsungi8700 Omnia7)
درخشان و فوق العاد ه (Samsungi8700 Omnia7)
 





 
سامسونک که در سال 2010 میلادی تلاشی تمام عیار برای قدرت گرفتن در بازار موبایل انجام داد و توانست با چند محصول هیجان انگیز دل بسیاری از کاربران را به دست آورد، این بار هم از قافله عقب نماند ه و با ارائه یک ویندوز فون رویایی جز پیشروان محصولات مبتنی بر سیستم عامل جدید مایکروسافت قرار گیرد.
امنیا هفت، در نگاه اول شباهت زیادی به i9000Galaxys دارد. ابعاد دستگاه 11×64/2×122/4 میلی متر است که بدون در نظر گرفتن اختلاف 1/1 میلی متری در قطر د قیقا همان ابعاد Galaxys است. اما با وجود تشابه در ابعاد، وزن آن نسبت به i9000 20 گرم بیشتر است و به 138 گرم می رسد.

صفحه نمایش

مهم ترین نکته مثبت i8700 بی هیچ شبهه ای صفحه نمایش 4/0 اینچی فوق العاده آن با تکنولوژی Super AMOLED است که در کیفیت تصاویر، زاویه دید و عملکرد در نور مستقیم خورشید عملکردی کم نظیر دارد و به گفته کارشناسان GSMArena حتی از Retina Display آیفون چهار نیز قدرتمند تر است. کیفیت این صفحه نمایش آن قدر بالاست که حتی رقبای سامسونگ هم آن را تایید می کنند و برخی از آنها مثل HTC مدت ها منتظر ماند ند تا این شرکت کره ای صفحه نمایش با کیفیت خود را برای استفاد ه در محصولات شان در اختیار آنها هم قرار بد هد که این ماجرا به تاخیر افتاد و کار به داد گاه و مراحل قانونی کشید. وضوح این صفحه نمایش WVGA و تعداد رنگ های مورد پشتیبانی توسط آن 16 میلیون رنگ است.

دوربین

دوربین امنیا هفت، پنج مگاپیکسلی است که به یک فلش LED مجهز است و همچون د یگر ویندوزفون ها تقریبا بلافاصله با فشرد ن کلید شاتر در هر موقعیتی احضار می شود اما نکته جالب در این میان به نوشته کارشناسان GSMArena، هوشمند بود ن گوشی نسبت به قرارگیری اجسام در مقابل صفحه نمایش با بهره گیری از proximity sensor است که به این ترتیب اگر جسمی مقابل دستگاه باشد (همچون هنگام قرارگیری گوشی در جیب) با فشرد ن شاتر، دوربین احضار نمی شود.
فیلم برداری دوربین این گوشی هم همچون دیگر گوشی های مبتنی بر ویندوزفون، با کیفیت HD و تا وضوح p720 است.
درخشان و فوق العاد ه (Samsungi8700 Omnia7)

مشخصات سخت افزاری

دیگر مشخصات سخت افزاری این گوشی معرکه، تغییر خاصی نسبت به آنچه از یک ویندوز فون نسل اول انتظار داریم، نداشته است و سامسونگ برای تولید آن از یک پردازنده یک گیگاهرتزی، 512 مگابایت حافظه فلش، حافظه داخلی هشت یا 16 گیگابایتی، گزینه های ارتباطی کامل، Wi-Fi، گیرنده Gps و قطب نمای د یجیتالی و جک 3/5 میلی متری هد ست استفاده کرده است.
سایت Writeage.ir در مورد امکانات سخت افزاری این گوشی به یک نکته مهم اشاره کرده است و پس از بررسی سایت های مختلف تخصصی موبایل اعلام کرده: «اما یک نکته مبهم در مورد این گوشی سایز RAM آن است جایی که با وجود ذ کر عدد 256 مگابایت برای RAM این دستگاه توسط برخی سایت های غیرمرتبط، این عدد هنوز به صورت رسمی تایید نشده و به همین علت قضاوت در مورد آن را به روزهای آیند ه موکول می کنیم.»

مشخصات

> پردازند ه: Qualcomm snapdragon QSD8250 1 GHz processor
> حافظه: حافظه داخلی 8 و 18 گیگابایت
> شبکه های ارتباطی: 3G-GPRS-WLAN-GPS-Bluetooth
> صفحه نمایش: صفحه نمایش superAMOLED ، 4 اینچ
> دوربین: 5.0 مگاپیکسل-فلاش
> سیستم عامل: Microsoft windows phone 7
منبع: همشهری دانستنی های ویژه نامه دیجیتال

 

 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
مقالات مرتبط