رقیب همیشگی (SAMSUNGLA40C585)

شاید با دید ن قیمت پایین A40C585 تصور کنید قابلیت های چندانی ندارد و ساد ه از کنارش رد شوید اما به شما پیشنهاد می کنیم این مقاله کوتاه را بخوانید و بعد قضاوت کنید.
جمعه، 10 شهريور 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
رقیب همیشگی (SAMSUNGLA40C585)
 رقیب همیشگی (SAMSUNGLA40C585)
 





 
شاید با دید ن قیمت پایین A40C585 تصور کنید قابلیت های چندانی ندارد و ساد ه از کنارش رد شوید اما به شما پیشنهاد می کنیم این مقاله کوتاه را بخوانید و بعد قضاوت کنید.
همان طور که در عکس می بینید این محصول بسیار زیبا و شیک است. بد نه باریک و مشکی که از پلاستیک ساخته شده و لایه ای کریستالی آن را پوشش داد ه، بدون شک نظر بینند ه را جلب می کند. در قسمت پایین پانل نیز هاله ای از رنگ زرشکی دید ه می شود که جذابیت آن را دوبرابر کرد ه است. البته اگر نور محیط کم باشد به سختی این هاله قرمز رنگ را خواهید د ید.
علاوه بر زیبایی ظاهری و جنس خوب بدنه، 40C585 ورودی و خروجی های فراوانی نیز دارد که بسیار کاربردی و مفید هستند. از جمله آنها می توان به چهار پورت HDMI، دو پورت USB و یک پورت LAN اشاره کرد. از پورت های HDMI می توان برای انتقال فایل از دستگاه های با کیفیت مثل پخش کنند ه های بلو-ری، دوربین فیلم برداری، کنسول بازی یا لپ تاپ استفاد ه کرد. پورت LAN از همه بیشتر جلب توجه می کند. با کمک این پورت می توان تلویزیون را به شبکه های خانگی وصل کرد و اطلاعات صوتی و تصویری را بین دستگاه های مختلف به اشتراک گذاشت.
40C585 سیستمی نیز به نام +Anynet دارد که می توانید همه دستگاه های سازگار با سامسونگ را فقط با یک اشاره از یک ریموت کنترل کنید.
کیفیت تصویر این محصول 1080×1920 پیکسل است. سامسونگ ادعا می کند این محصول یک FullHD واقعی است. عمق رنگ، د قت تصویر و نور عالی است و تصویر بسیار شفاف و زند ه دید ه می شوند. اما متاسفانه باید بگوییم سرعت نمایش تصویرش 50 هرتز بیشتر نیست و در مقایسه با تلویزیون های د یگر که سرعت 100 هرتز یا بالاتر دارند، 50 هرتز واقعا کم است. به ویژه هنگام تماشای تصاویر پرسرعت ورزشی یا بازی های ویدئو یی این اختلاف کیفیت کاملا به چشم می آید.
جالبی این پانل این است که کیفیت تصویرهای استاندارد و آنهایی را که حتی HD نیستند با کمک پردازشگر HyperRealEngine به فرمت اچ دی و حتی FullHD تبد یل می کند. فیلتر نویز د یجیتال نیز دارد و نویزهایی را که در اثر مخابره برنامه ها ایجاد می شوند کاهش می د هد. از طریق منو نیز می توان همه جزئیات تصویر همچون میزان و شفافیت رنگ، نور، درجه سیاهی و ... را به دلخواه و با توجه به شرایط محیط تنظیم کرد. البته درجه سیاهی آن پایین است و تصاویر تیره آن طور که باید دید ه نمی شوند.
کیفیت صدای C585 نسبت به مدل های پیشین ارتقا یافته و بسیار خوب شده است. بر خلاف د یگر تلویزیون های ارزان قیمت سامسونگ، این مدل دو بلند گو دارد که صدا را به طور کامل و بدون نویز پخش می کند.
رقیب همیشگی (SAMSUNGLA40C585)

مشخصات فنی

رزولوشن تصویر: 1080×1920___ صفحه نمایش:40___ امکان اتصال به شبکه های خانگی:دارد____ وزن:15 کیلوگرم______ ابعاد: 97/8×8×59/5
کنتراست:1:90000_____ نسبت تصویر: 16:9 ____ زاویه د ید: 178 درجه ____ پشتیبانی از فرمت های: 720P، 780i/p و 108i/p ____ اتصالات: چهار پورت HDMI، دو پورت کامپوننت، دو پورت USB و LAN

نقاط قوت و ضعف

+ > کیفیت تصویر HD
> طراحی زیبا و بد نه خوش ساخت
> کیفیت صدای خوب و سیستم کاهش نویز د یجیتال
- > پایین بود ن سرعت نمایش و محوشد گی تصاویر پرتحرک و پایین بود ن درجه سیاهی

دانستنیهای دیجیتال

LA40C585 را می توان یکی از زیباترین تلویزیون های سامسونگ دانست که امکانات خوب و قیمت مناسبی دارد. با اینکه سرعت نمایش این دستگاه پایین است اما افراد کمی متوجه تاخیر نمایش تصویر می شوند.
منبع: همشهری دانستنی های ویژه نامه دیجیتال

 

 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.