چگونه خدمات تعمیر و نگه داری کامپیوتر را انتخاب کنیم

کامپیوترها تقریباً بخشی از همه چیز در اطراف ما هستند. با این حال زمان‌هایی وجود دارد که حتی این ماشین‌های فوق العاده نیز تسلیم برخی مشکلات یا مسائل دیگر می‌شوند. در چنین مواردی، داشتن خدمات تعمیر و نگه داری که در
پنجشنبه، 29 خرداد 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
چگونه خدمات تعمیر و نگه داری کامپیوتر را انتخاب کنیم
چگونه خدمات تعمیر و نگه داری کامپیوتر را انتخاب کنیم

 

تألیف و ترجمه: حمید وثیق زاده انصاری
منبع :راسخون



 
کامپیوترها تقریباً بخشی از همه چیز در اطراف ما هستند. با این حال زمان‌هایی وجود دارد که حتی این ماشین‌های فوق العاده نیز تسلیم برخی مشکلات یا مسائل دیگر می‌شوند. در چنین مواردی، داشتن خدمات تعمیر و نگه داری که در اسرع وقت به طور مؤثر اجرا شوند، از اهمیت زیادی برخوردار است.
چگونه خدمات تعمیر و نگه داری کامپیوتر را انتخاب کنیم
اکثرکسب و کارهای امروزی بر اساس فن ‌آوری عمل می‌کنند. همه چیز، از مکاتبات گرفته تا جلسات با استفاده از فن ‌آوری اداره می‌شود که می‌تواند یک تلفن ساده باشد یا یک دستگاه پروژکتور دیجیتال پیشرفته‌تر. فن ‌آوری، کل و روح هر خانه و کسب و کار است. اما چه اتفاقی می‌افتد زمانی که کامپیوترتان از کار می‌افتد، زمانی که تمام آن چه انجام می‌دهید خراب می‌شود و زمانی که هیچ راه چاره‌ای نمی‌بینید؟پاسخ؛ خدمات تعمیر و نگه داری کامپیوتر است.
بهتر است خدماتی را انتخاب کنید که به موقع و هنگامی که نیاز به تعمیر تمام مشکلات کامپیوترتان دارید، به کار آید. این خدمات مزایای زیادی دارد؛ نه تنها خدمات خوبی ارائه می‌دهد بلکه شما یک قیمت رقابتی دریافت می‌کنید.
پیشنهادهایی برای انتخاب خدمات تعمیر و نگه داری کامپیوتر
مطمئن شوید که آن چه خدمات یا مشاور به شما می‌گوید را متوجه می‌شوید و با اصطلاحات فنی که به سمت شما پرتاپ می‌کنند، فریب نخورده‌اید. شما کسی را می‌خواهید که بتواند مشکل را با واژگان غیر تخصصی برای شما توضیح دهد. شما هم چنین باید با خدمات و مشاوری که با آن کار می‌کنید، راحت بوده و مطمئن شوید که منافع شما را در نظر می‌گیرند.
خدمات یا مشاوری را انتخاب کنید که به حرف شما گوش می‌کند. همان ‌طور که همه‌ی ما می‌دانیم، گوش دادن یک حسن بسیار نادر است، چرا که بسیاری از افراد فقط می‌خواهند تمام آن چه می‌دانند را به شما بگویند و نمی‌خواهند آن چه شما می‌گویید را بشنوند.
همیشه مرجع خدمات را بررسی کنید. خدمات یا مشاوری که با آن کار می‌کنید ممکن است کارهای مختلفی را برای مشتریان مختلف انجام داده باشند اما حداقل خدمت این است که آیا خدمات و مشاوران می‌توانند رضایت مشتری را فراهم کنند.
به رابطه‌ی بین سازمان و فروشندگان پی ببرید. این امر، مشاور یا نماینده را قادر می‌سازد تا برای انجام پروژه‌ها، دست رسی بهتری به مسائل فنی داشته باشد.
نوع عینیتی که خدمات از آن نگه داری می‌کند را کشف کنید. در مورد متعلقات و انگیزه‌های مالی با توجه به محصولات کامپیوتری، بپرسید.
هنگام انتخاب یک سرویس خدماتی کشف کنید که اگر با نبود مشاور رو به رو شود و نتواند مشاوری برای شما فراهم کند چه راه حلی ارائه می‌کند؟ چه کاری انجام خواهد داد؟ آیا یک برنامه پشتیبانی را پیشنهاد می‌دهد یا یک جای گزین از آژانس دیگر؟ به این جزئیات پی ببرید.
پاسخ گویی باید همیشه حفظ شود. اطمینان حاصل کنید که خدمات می‌تواند گزارش‌ وضعیت، گزارش‌ پیش رفت و هزینه‌های متحمل شده را به شما ارائه کند. در این صورت می‌توانید مطمئن باشید که در تمام مراحل پروژه داخل حلقه هستید.
اطمینان حاصل کنید که خدمات تعمیر کامپیوتر، نرخ کلی به شما می‌دهد نه نرخ ساعتی یا روزانه. یک گزارش کامل دریافت کنید؛ هم چنین سعی کنید یک توافق تعمیر و نگه داری کامپیوتر شامل نرخ‌ها، شرایط و دیگر جزئیات مربوط، امضا کنید. عضویت خدمات در یک انجمن کامپیوتر را بررسی کرده و از مشروعیت آژانس خدماتی مطمئن شوید. ICCA یکی از این انجمن‌های کامپیوتر است که اعضای خود را به آژانس‌ها و مشاوران مستقل ارائه می‌کند. این انجمن‌ها هم چنین منبع خوبی برای مراجع می‌باشند. در پایان این که، شما نیاز به خدماتی دارید که بهترین کمکی که احتیاج دارید و متناسب با نیازهای سازمانتان است را به شما ارائه کند. هوشمندانه انتخاب کنید و مطمئن شوید که تمام شرایط در مورد امضای توافق‌نامه را خوانده‌اید.



 

 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.