ناشناس

با سلام.من مدت یک سال و نیم است که ازدواج کرده ام.20...

با سلام. من مدت یک سال و نیم است که ازدواج کرده ام.20 سال دارم و 9 سال با همسرم اختلاف سنی داریم.یک فرزند پنج ماهه داریم.مدتی پیش درست شب سالگرد ازدواجمان وقتی که کودکم تازه 13 روز داشت متوجه شدم که شوهرم در سایت اجتماعی نامناسبی عضو است و با دختران رابطه داد البته او زود متوجه شد و برای اینکه من متوجه جزئیات نشوم به قول خودش صفحه را پاک کرد اما اینگونه که من دریافتم او فقط رمز را تغییر داده است. بعد از این ماجرا من بداخلاق و عصبی شده ام.مدام به ایشان شک دارم و از زندگی ام نا نامید هستم. قبل از این ماجرا عکس یک دختر را در لپ تاپش دیدم و او بهانه اورد و گفت خود سیستم گاهی اشتباهی عکس ها را ذخیره میکند.من چون دلیلی برای خیانت او نمی دیدم از این موضوع گذشتم. این قضیه رابطه او که لو رفت او گفت تنها چند روز است عضو شده بعد که من فهمیدم گفت یک ماه و بعد من متوجه شدم حداقل 6 ماه عضو این سایت است. این دروغ های مکرر او و پنهان کاری هایش خسته ام کرده.با خیانت او چه کنم////از انجا که کودک کوچکی دارم تصمیم گیری برای سخت شده است....به خاطر این قضیه و استرس ها و دعوا شیرم هم خشک شد و من درمانده تر از قبل شده ام... کمکم کنید آیا به روانپزشک یا مشاور مراجعه کنم؟
يکشنبه، 4 بهمن 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

با سلام.من مدت یک سال و نیم است که ازدواج کرده ام.20...

ناشناس ( تحصیلات : لیسانس ، 20 ساله )

با سلام.
من مدت یک سال و نیم است که ازدواج کرده ام.20 سال دارم و 9 سال با همسرم اختلاف سنی داریم.یک فرزند پنج ماهه داریم.مدتی پیش درست شب سالگرد ازدواجمان وقتی که کودکم تازه 13 روز داشت متوجه شدم که شوهرم در سایت اجتماعی نامناسبی عضو است و با دختران رابطه داد البته او زود متوجه شد و برای اینکه من متوجه جزئیات نشوم به قول خودش صفحه را پاک کرد اما اینگونه که من دریافتم او فقط رمز را تغییر داده است.
بعد از این ماجرا من بداخلاق و عصبی شده ام.مدام به ایشان شک دارم و از زندگی ام نا نامید هستم.
قبل از این ماجرا عکس یک دختر را در لپ تاپش دیدم و او بهانه اورد و گفت خود سیستم گاهی اشتباهی عکس ها را ذخیره میکند.من چون دلیلی برای خیانت او نمی دیدم از این موضوع گذشتم.
این قضیه رابطه او که لو رفت او گفت تنها چند روز است عضو شده بعد که من فهمیدم گفت یک ماه و بعد من متوجه شدم حداقل 6 ماه عضو این سایت است.
این دروغ های مکرر او و پنهان کاری هایش خسته ام کرده.با خیانت او چه کنم////از انجا که کودک کوچکی دارم تصمیم گیری برای سخت شده است....به خاطر این قضیه و استرس ها و دعوا شیرم هم خشک شد و من درمانده تر از قبل شده ام...
کمکم کنید
آیا به روانپزشک یا مشاور مراجعه کنم؟


مشاور: خانم صفری

باسلام خواهر عزیزم اگر امکان مراجعه حضوری برایتان فراهم است لازم است در این شرایط حتما همراه با همسرتان به یک مشاور متخصص مراجعه کنید. به دو دلیل: اول اینکه آسیب روحی که خودتان دیده اید کمی ترمیم شود و دوم اینکه دلایل و نیازهای پشت پرده این رفتار همسرتان مشخص شود و بتوانند به شما یک تعهد جدید و محکم تر بدهند. البته خیانت یکی از همسران همیشه به معنای شکست رابطه و جدایی نیست بلکه گاهی تلنگری محسوب می شود که نشان دهنده ی شکاف های مابین زن و شوهر است و به هر کدام از انها می فهماند که لازم تغییراتی در رفتار خود ایجاد کنند. خوشبختانه این طور که تعریف کرده اید رابطه ی فرازناشویی همسرتان عمیق نبوده و امکان اصلاح وجود دارد هر چند درد زیادی را در این شرایط برای شما ایجاد کرده است.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.