ناشناس

شوهرم فانتزی جنسی داره" چه کنم؟

شوهرم در حال سکس ازم میخواد که خواهرم که متاهله و بچه داره هم توی سکسمون باشه" لطفا کمکم کنید.
سه‌شنبه، 28 خرداد 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

شوهرم فانتزی جنسی داره" چه کنم؟

ناشناس ( تحصیلات : کم سواد ، 27 ساله )

شوهرم در حال سکس ازم میخواد که خواهرم که متاهله و بچه داره هم توی سکسمون باشه" لطفا کمکم کنید.


مشاور: خانم قربانی

با سلام و احترام خدمت شما همراه گرامی سایت راسخون.
به نظر میرسد که تقاضای نامعقول همسرتان سبب اشفتگی و درماندگی و از طرفی حیرت شما گردد. نمیدانم دقیقا منظور همسرتان از این درخواست چیست؟
ایا شما نامزد هستید و این درخواست برای ارتباط نوبت اول است؟ ایا فقط برای تحریک یا ازار شما این کار را انجام میدهد؟ تقاضای او در حد ایجاد تصور است؟ ایا رابطه شما با خانواده خواهرتان بیش از حد صمیمی است؟ ایا نوع پوشش های شما و خواهرتان شبیه هم بوده و یا از لباسهای مشترک استفاده میکنید؟ ایا حدود پوشش شما و خواهرتان رعایت شده است؟ ایا تعریف های زیادی از نوع رفتار خواهرتان در برخورد با همسرش در نزد شوهرتان میکنید؟؟ و...
دوست جوان، برای ارائه پاسخ به شما باید ابتدا علت مسئله را بیابیم. یافتن علت هم در پاسخ با این سوالها و مصاحبه ممکن خواهد بود. با توجه به عدم دسترسی به شما و انجام مصاحبه، اگر پاسخ تان به موردی از سوالهای فوق مثبت بود، سریعا رفتار معکوس را برگزینید و حریم ها را بیشتر رعایت کنید اگر هم همسرتان با ازار شما لذت بیشتری میبرد، سریعا به وی پیشنهاد دهید که به سکس تراپ مراجعه نمایید. در ادامه نیز تلاش کنید تنوع بیشتری در رفتارهای جنسی و پوشش و ارایش خود داشته باشید و لوندتر عمل کنید. مشاهده برنامه های ماهواره ای و صحنه ها و فیلم های پورن را هم تعطیل کنید.
در پناه حق و عاقبت بخیر باشید.



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما