rasool

بسم الله الرحمن الرحیم با عرض سلام و تحیت میخواستم توضیح مفصلی راجع به علوم غریبه ارائه بفرمایید. 1....

بسم الله الرحمن الرحیم با عرض سلام و تحیت میخواستم توضیح مفصلی راجع به علوم غریبه ارائه بفرمایید. 1. این علوم به چند دسته تقسیم می شوند؟ 2. یادگیری این علوم به چه صورت است؟ 4. دانستن علوم به چه دردی می خورد و چه کاربردی دارد؟ البته بنده این سوالات را از سرکنجکاوی می پرسم، به دلیل اینکه بالاترین علم ، رسیدن و داشتن معرفت حضرت حق است و این علوم، مادون معرفت حق می باشد. ولی به دلیل کنجکاوی فوق العاده زیاد شخصی می خواهم اطلاعات زیادی در این امور داشته باشم. ممنون می شوم که اطلاعات جامع و مفصلی ارائه بفرمایید. با تشکر و خدانگهدار
دوشنبه، 15 فروردين 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

rasool

بسم الله الرحمن الرحیم با عرض سلام و تحیت میخواستم توضیح مفصلی راجع به علوم غریبه ارائه بفرمایید. 1....

rasool ( تحصیلات : لیسانس ، 23 ساله )

بسم الله الرحمن الرحیم
با عرض سلام و تحیت
میخواستم توضیح مفصلی راجع به علوم غریبه ارائه بفرمایید.
1. این علوم به چند دسته تقسیم می شوند؟
2. یادگیری این علوم به چه صورت است؟
4. دانستن علوم به چه دردی می خورد و چه کاربردی دارد؟
البته بنده این سوالات را از سرکنجکاوی می پرسم، به دلیل اینکه بالاترین علم ، رسیدن و داشتن معرفت حضرت حق است و این علوم، مادون معرفت حق می باشد. ولی به دلیل کنجکاوی فوق العاده زیاد شخصی می خواهم اطلاعات زیادی در این امور داشته باشم. ممنون می شوم که اطلاعات جامع و مفصلی ارائه بفرمایید.
با تشکر و خدانگهدار


با عرض سلام خدمت برادر گرامی! برادر عزیزر با نهایت احترام و علاقه خدمت شما می خواستم بگویم خدا در کتاب زیبی نورانیش می فرماید: لا تسألوا عن أشیاء ان تبد لکم تسؤکم؛ از برخی از چیزهایی که دانستن آنها به شما ضرر می زند سوال نکنید. یعنی هر علم و دانش و هر کنجکاوی مفید و مثبت نمی باشد. براساس تجربه حقیر چند تن از رفقا و دوستانم با اشتیاق به دانستن و جستوجو در این علوم به جاهای خطرناکی ختم شد سرنوشتشان و متاسفانه یکی داشت تا حد جنون می رفت و برخی در دام شیادان نامرد به اعتیاد و طلاق و ... کشیده شدند اما در حد مطلوبی که دانستن آن مفید است می توانم انواع آن را چنین شرح دهم: جفر ، اعداد ، محاسبه ، حروف ابجد ، رمل ، رمال ، طلسم ، طالع بيني ، چيني ، هندي ، و در پایان شما هم تا حالا درباره علوم غريبه - طلسم - جادو - مهره مار - دعا نويسي - طلسم محبت و جذب ديگران و ...بارها و بارها مطالبي را شنيده و يا به عينه ديده ايد و شايد هزينه هايي را هم جهت اين امورات پرداخته ايد! با توجه به عجيب و غريب بودن اين علم خواسته ايد که بيشتر درباره آن و روشهاي انجام اين کارهاي خارق العاده و عجيب بيشتر بدانيد . اين مجموعه که بعنوان علوم غريبه واقعيت يا... حاصل سالها تحقيق و مطالعه در اين زمينه ميباشد را جمع آوري نموده و به شما عرضه مي کنيم تا خود شما واقعا با اين علم و عجايب آن آشنا شويد که شامل : - نسخه هاي قديمي از کتب خطي - ذکرهاي ماوراءالطبيعه (مانند ذکر کلمه بسم الله الرحمن الرحيم و شرايط و کاربردهاي اين ذکر عظيم و انواع اسما الحسني- يس قلب قرآن و خواص شفا بخش و اعجاب انگيز آن در جلب محبت محبوب و ...- شناخت و کاربرد سوره هاي مبارک قرآن کريم که شايد هيچوقت درباره آنها چنين اطلاعاتي نداشته ايد و... مطالب فراوان و شگفت انگيز ديگر که موجب تعجب بيش اندازه شما قطعا خواهد شد ) - شناختن ساعات و روزهاي نحس - چگونگي پيدا کردن طالع خودتان با استفاده از حروف ابجد و آموزشهايي که در اين مجموعه ميباشد - چگونه بفهميد که طالع شما با طالع شخصي که دوستش داريد خوانايي دارد يا خير - شناخت آسمان و کواکب و منزلت آنها و تاثيرات آنها در زندگي مادي ما - شناخت جن و روح و دنياي عجيب و شگفت انگيز ارواح (ماجرهاي حضرت سليمان و دزديده شدن انگشتري حضرت توسط جنيان و...) - احضار روح و... - طلسم چيست ؟ و شناخت کامل آن با مثالها و نمونه هاي فراوان ارايه شده در اين مجموعه - انواع فال و روشهاي انجام آنها می توانید به لینک زیر نیز مراجعه فرمایید فقط مراقب باشید: http://oloome-gharibeh.blogfa.com/ اما به سفارش بزرگان سه اصل را در زندگی خود پیاده کنید تا رستگار شوید: 1- تهذیب 2-تحصیل 3-ورزش موفق و مؤید و پیروز باشید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.