س

من جواني هستم 32 ساله متاهل داري فرزند . مدت 2 سال...

من جواني هستم 32 ساله متاهل داري فرزند . مدت 2 سال است كه با يكي از همكاران خود رابطه نزديك پيدا كرده ام و نهايت با خواند صيغه محرميت خوانده ايم تا از لحاظ مذهبي ايرادي نداشته باشه و توي اين مدت 2 سال هم من و هم آن خانم داريم به هم وابسته ميشويم . ولي از انجا كه خانواده ام را زياد دوست دارم نمي خوام به خانواده ام آسيب برسه . ولي ميخوام طوري از همكارخودم جدا بشوم كه نه نفرين بشم و نه آسيبي از لحاظ روحي ببينه و خيلي حساب شده اين رابطه را تمام كنم . خواهشمند م كمكم كنيد .
دوشنبه، 20 شهريور 1391
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

س

من جواني هستم 32 ساله متاهل داري فرزند . مدت 2 سال...

س ( تحصیلات : دیپلم ، 32 ساله )

من جواني هستم 32 ساله متاهل داري فرزند . مدت 2 سال است كه با يكي از همكاران خود رابطه نزديك پيدا كرده ام و نهايت با خواند صيغه محرميت خوانده ايم تا از لحاظ مذهبي ايرادي نداشته باشه و توي اين مدت 2 سال هم من و هم آن خانم داريم به هم وابسته ميشويم . ولي از انجا كه خانواده ام را زياد دوست دارم نمي خوام به خانواده ام آسيب برسه .
ولي ميخوام طوري از همكارخودم جدا بشوم كه نه نفرين بشم و نه آسيبي از لحاظ روحي ببينه و خيلي حساب شده اين رابطه را تمام كنم . خواهشمند م كمكم كنيد .


مشاور: سید حبیب الله احمدی

باسلام. تصميمي كه به نفع حفظ و تحكيم خانواده ي خود گرفته ايد كاملاً قابل تحسين است. احتمالاً از جانب دوستان نزديك و ... توصيه هاي زيادي مي شنويد دال براينكه بايد رابطه را به تدريج و با نقشه ها و برنامه هاي مختلف، محدود كنيد و سرانجام به پايان برسانيد. اما پيشنهاد بنده اين است كه پس از تمام شدن دوره ي محرميتتان با آن خانم، به يكباره با لحني كاملاً مبتني بر منطق و بدون توهين و تحقير و دعوا به آن خانم، منطق كار خود را بفهمانيد. علاقه اي كه نسبت به خانواده ي خود داريد و حساسيتتان را به تحكيم خانواده توضيح دهيد. به احتمال زياد، ايشان به خاطر وابستگي عاطفي كه به شما پيدا كرده است ابتدا زير بار نمي رود. ولي اگر به يكباره اما منطقي با او صحبت كنيد، بهتر مي تواند اين وابستگي را به مرور زمان فراموش كند تا زمانيكه بخواهيد با نقشه و برنامه و ... رابطه را به تدريج كم كنيد تا به قطع رابطه ي كامل برسيد. اينطور كه بيان كرديد، شما با آن خانم همكار هستيد و احتمالاً پس از اينكه رابطه ي صميمانه ي خود را قطع كنيد، نيز بازهم خواه ناخواه در محيط كار، باهم ملاقات خواهيد داشت. توصيه ي من اين نيست كه پس از قطع ارتباط با او حتي سلام و عليك هم نداشته باشيد، اما توصيه ي اكيد من اين است كه پس از قطع ارتباط، فقط مانند يك همكار با او برخورد نماييد و شديداً مراقب حفظ خط قرمزهاي يك رابطه ي همكاري باشيد. حتي پيشنهاد مي كنم كه خط قرمزهاي خود را با ايشان بيش از همكاران خانم ديگر، رعايت فرماييد. در ضمن نگران نفرين شدن هم نباشيد. از لحاظ نگرش ديني و مذهبي، يكي از مهمترين وظايف شما در حال حاضر، كمك به تحكيم خانواده و رفاه رواني و جسماني همسر قانوني و فرزندتان است. شما با قطع اين رابطه، كمك بزرگي به اين هدف مي نماييد و مطمئن باشيد كه در مسير رضايت خداوند، گام برداشته ايد. پس ديگر لزومي ندارد از نفرين كسي بهراسيد.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.