ناشناس

با سلاممن یک مشکلی بیشتر در محل کار و در زندگی دارم...

با سلام من یک مشکلی بیشتر در محل کار و در زندگی دارم . احساس می کنم زحمات من رو دیگران نمی بینن . و افراد به افرادی که در قبال انان بی تفاوت هستن بهتر و صمیمی تر هستن ولی با من که به انان احترام می گذارم و به انان محبت می کنم ٰ روابط بدی دارند . البته اینها که می گم به کرات دیده ام و مشاهده کردم و درجاهای مختلف با این موارد مشاهده داشته ام . ایا واقعا مشکل از منه ؟ یا واقعا مردم جامعه ما اینطورن ؟ راحل چیه؟ ممنون از هر راهنمائی که بتونه به من کمک کنه
يکشنبه، 2 تير 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

با سلاممن یک مشکلی بیشتر در محل کار و در زندگی دارم...

ناشناس ( تحصیلات : دیپلم ، 23 ساله )

با سلام
من یک مشکلی بیشتر در محل کار و در زندگی دارم . احساس می کنم زحمات من رو دیگران نمی بینن . و افراد به افرادی که در قبال انان بی تفاوت هستن بهتر و صمیمی تر هستن ولی با من که به انان احترام می گذارم و به انان محبت می کنم ٰ روابط بدی دارند . البته اینها که می گم به کرات دیده ام و مشاهده کردم و درجاهای مختلف با این موارد مشاهده داشته ام . ایا واقعا مشکل از منه ؟ یا واقعا مردم جامعه ما اینطورن ؟ راحل چیه؟
ممنون از هر راهنمائی که بتونه به من کمک کنه


مشاور: اکرم اکبری

با سلام.رفتار بد افراد با شما دلیل بر ان نیست که شما دارای مشکل رفتاری بوده باشید ،بعضی اوقات همین بیش از حد خوب بودن شما توقع اطرافیان از شما را بالا برده و از هر رفتار کوچک شما انتقاد میکنند،اگر بخواهیم با هرکسی که با صمیمی نباشد ماهم کنار بکشیم در اخر متوجه خواهیم شد که دیگر در اطرافمان کسی باقی نمانده است. باور داشته باشید یا نه، راه‌های ساده‌ای وجود دارد که برقراری ارتباط با افراد دیگر را را برای شما جذاب می‌کند، راه‌هایی که می توان با استفاده از آن بهترین و نخستین تاثیرگذاری ها را بر فرد مقابلتان بگذارید: 1. برقراری رابطه چشمی ثابت. مردان برای تاثیرگذاری بر روی زنان باید به طور مستقیم به چشمان آنها نگاه کنند و حتی به آنها زل بزنند. این کار باعث ذوق زدگی زنان و ایجاد حس هیجان در آنها می شود و احساسات آنها را بر می انگیزد. 2. جذاب و محکم به طرف مقابلتان دست دهید. در ابتدای یک دیدار، دست دادن درست می تواند بسیار تاثیرگذار باشد. دست خود را به طور کامل و به محکمی در دست طرف مقابل قرار دهید. 3. موقعیت مناسب بدن خود را برای نشستن پیدا کنید. با فاصله مناسبی از همراه خود قرار بگیرید به گونه ای که چهره فرد مقابل را به خوبی ببینید، در ضمن زبان بدن شما هم باید به گونه ای باشد که تمایل شما را برای نزدیک تر شدن به همراهتان را نشان دهد.در مهمانی‌ها. 4. در نزدیکی مرکز محل تجمع افراد مختلف قرار بگیرید. زمانی که به مهمانی های خانوادگی و یا دوستان خود می روید سعی کنید در کنار دیگر دوستان و همراهان قرار بگیرید و ترجیحا در مرکز محل برگزاری مراسم قرار بگیرد زیرا این کار شما را انسانی با اعتماد به نفس نشان می دهد. در همین حال می توانید با فرد مورد نظر وارد مکالمه شوید و سوال های که پاسخ بلی یا نه ندارند را مطرح کنید. 5. یک دوست خوب شوید. تنها یک راه برای نزدیکی و برقراری یک رابطه گرم وجود دارد. آنگونه رفتار کنید که طرف مقابلتان حس کند که با شما در یک دنیای واقعی قرار دارد. اگر وی از شغلش صحبت می کند شما درباره غذای مورد علاقتان صحبت نکنید و با وی وارد گفت وگو درباره مسائل مربوط به شغلش شوید زندگی و کار در محیط اداری، نیاز به رعایت نکات خاص و ظریفی در ارتباط با کار و همکاران است که عدم رعایت و توجه به آنها شما یا سایرین را دچار مشکل خواهد ساخت. محیط کار یک فضای خاص یا یک اجتماع کوچک با فرهنگی خاص است. بعضی کارها نباید در اداره انجام شوند. اگر خواستار سلامت و اعصاب آرام در محیط کار هستید از انجام این کارها در محیط کار خود، خودداری کنید.در محیط کارتان جدی و مودب باشید. از پرخاش در محیط کار پرهیز کنید و سعی کنید مهارت‌های شغلی‌تان را افزایش دهید و رقابت سالم داشته باشید. از دیگران و خصوصا از خانم‌ها در محیط کار، سوء استفاده کاری نکنید و کارهای دیگران را به نام خود تمام نکنید. ماه همیشه پشت ابر نمی‌ماند! همکاران را با نام خانوادگی و با احترام صدا بزنید یا لااقل ادبیات خاص محیط کارخودتان را مراعات کنید. بشدت از دروغ گفتن در محیط کار پرهیز کنید. اگر نمی‌خواهید راست بگویید، سکوت کنید. ارتباط با همکاران را سنجیده انجام دهید. تناسب‌ها را در نظر بگیرید و جو زده نشوید. تمیز، مرتب بودن و تناسب ظاهر با محیط کار را همیشه در نظر بگیرید. روابط شخصی و کاری را با هم در نیامیزید. توجه داشته باشید که محیط کاری بد و پر تنش، بهداشت روانی همه ما را دچار مشکل می‌کند و محیط کاری خوب و بی‌تنش، قبل از هر کس دیگر برای خود ما محیطی مناسب خواهد بود.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.