ناشناس

سلام طاعات قبولبنده پسری ۲۷ ساله و دانشجوی دکتری...

سلام طاعات قبول بنده پسری ۲۷ ساله و دانشجوی دکتری هستم. مبتلا به بیماری سینه کفتری. با وجود این که قدم بلندی دارم اما وزنم هم پایین هست حدود ۵۵ کیلو. مشکل حاضر هیچ تاثیری روی قلب و ریه نداشته و الحمدلله از این نظر مشکلی ندارم. می خواستم برای ازدواج اقدام کنم. آیا این مسئله می تواند روی فرزندان تاثیر بگذارد و آنها به این بیماری مبتلا شوند؟ پایین بودن وزن و لاغری چطور؟ آیا روی فرزندان تاثیر می گذارد؟ اگر آری راهکار چیست؟ ممنون
سه‌شنبه، 24 تير 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

سلام طاعات قبولبنده پسری ۲۷ ساله و دانشجوی دکتری...

ناشناس ( تحصیلات : دکترا ، ۲۷ ساله )

سلام طاعات قبول
بنده پسری ۲۷ ساله و دانشجوی دکتری هستم. مبتلا به بیماری سینه کفتری. با وجود این که قدم بلندی دارم اما وزنم هم پایین هست حدود ۵۵ کیلو. مشکل حاضر هیچ تاثیری روی قلب و ریه نداشته و الحمدلله از این نظر مشکلی ندارم. می خواستم برای ازدواج اقدام کنم. آیا این مسئله می تواند روی فرزندان تاثیر بگذارد و آنها به این بیماری مبتلا شوند؟ پایین بودن وزن و لاغری چطور؟ آیا روی فرزندان تاثیر می گذارد؟ اگر آری راهکار چیست؟
ممنون


مشاور: دکتر علیرضا فیروزفر

با سلام بهتر است معاينه باليني و پاراكلينيكي كاملي انجام دهيد تا بيماريهاي سندروميك و اختلالات ستون فقرات نيز بررسي شوند. در رابطه با فرزندان بايد گفت كه بي تاثير نخواهد بود مخصوصا قد و وزن بصورت بالقوه در آنها تاثير گذار است.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.