ناشناس

با سلام.وقتی در سایه هستم هیچ مشکلی ندارم اما به...

با سلام. وقتی در سایه هستم هیچ مشکلی ندارم اما به محض قرار گرفتن در معرض نور خورشید در فصل تابستان، به شکل وحشتناکی و غیر قابل باوری از سر و صورتم عرق می ریزد. اصلا باور کردنی نیست. انگار شلنگ آب رو گرفتند روی سرم. علت و راه حل رو برام بگید. ممنون
سه‌شنبه، 24 تير 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

با سلام.وقتی در سایه هستم هیچ مشکلی ندارم اما به...

ناشناس ( تحصیلات : فوق دیپلم ، 32 ساله )

با سلام.
وقتی در سایه هستم هیچ مشکلی ندارم اما به محض قرار گرفتن در معرض نور خورشید در فصل تابستان، به شکل وحشتناکی و غیر قابل باوری از سر و صورتم عرق می ریزد. اصلا باور کردنی نیست. انگار شلنگ آب رو گرفتند روی سرم. علت و راه حل رو برام بگید.
ممنون


مشاور: دکتر محسن اکبر زاده

تعريق شديد اگر لوکاليزه باشد يعني زير بغل يا کف دست و پا باشد تا حدودي با درمان موضعي بهتر مي شود ولي در مورد شما ظاهراً لوکاليزه نيست و با اوصافي که گفته ايد بيماري محسوب نمي شود و طبيعي است. اصلاح خواب و دوري از استرس مي تواند تا حدي تعريق شما را کمتر کند. اگر هيچ علامت همراه ديگري مثل کاهش وزن، تپش قلب، تعريق نيمه شب، خارش بدن و سرفه بهمراه نداريد اصلاً مهم نيست و نياز به مراجعه به پزشک ندارد، ولي اگر يکي از اين علائم را داريد مراجعه کنيد. ولي با توجه به تعريق صرفاً در تابستان و در آفتاب بعيد به نظر مي رسد که بيمار باشيد. صرفاً فيزيولوژي بدنتان اينگونه است.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.