ناشناس

با سلام میخواستم درباره مشکل مادرم با شما مشورت کنم...

با سلام میخواستم درباره مشکل مادرم با شما مشورت کنم مادر 58 سال دارد مدتی است در ناحیه دست و صورت دچار قرمزی میشود در ناحیه دست که قرمز میشود همراه با ترشحات بی رنگ می باشد و بعد از مدتی پوست دست مادرم خشک میشه و قزمزیهای همراه باترشح به صورت زخم درمیایند و بعد از اینکه زخمها میریزند دوباره این عمل تکرار میشه و گاهی این قرمزی همرا با تورم در زیز چشم مادرم دیده میشه چندین بار به دکترهای متفاوت مراچعه کردندو لی اثر بخش نبودن خواهشا راهنمایی کنید چرا این همه قرص و درمان اثر بخش نبوده؟
چهارشنبه، 1 مرداد 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

با سلام میخواستم درباره مشکل مادرم با شما مشورت کنم...

ناشناس ( تحصیلات : لیسانس ، 33 ساله )

با سلام
میخواستم درباره مشکل مادرم با شما مشورت کنم مادر 58 سال دارد مدتی است در ناحیه دست و صورت دچار قرمزی میشود در ناحیه دست که قرمز میشود همراه با ترشحات بی رنگ می باشد و بعد از مدتی پوست دست مادرم خشک میشه و قزمزیهای همراه باترشح به صورت زخم درمیایند و بعد از اینکه زخمها میریزند دوباره این عمل تکرار میشه و گاهی این قرمزی همرا با تورم در زیز چشم مادرم دیده میشه چندین بار به دکترهای متفاوت مراچعه کردندو لی اثر بخش نبودن خواهشا راهنمایی کنید چرا این همه قرص و درمان اثر بخش نبوده؟


مشاور: دکتر محسن اکبر زاده

ذکر نکرده ايد که ضايعات قرمز تاولي هستند يا نه. اگر تاولي نباشند بيشتر به انواع اگزما فکر مي کنيم که بيشتر علل تماسي دارند مثل نوع مواد شوينده و درمان خوراکي ندارد. اما اگر تاولي باشند جزو دسته ي ديگري از بيماريهاي پوستي طبقه بندي مي شوند و ممکن است نياز به درمان خوراکي هم داشته باشند. گاه ضايعات اينچنيني با بيماري هاي روماتيسمي يا اتوايمون هم همراهند. به يک متخصص پوست خوب مراجعه کنيد چون تشخيص بدون معاينه و در صورت لزوم آزمايش يا نمونه برداري ممکن نيست.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.